SoundeFilm 28.05.2007 22:18:16 | |
---|
Missähän voisi huollattaa pätevästi vanhoja 70- ja 80-luvun analogisyntikoita pääkaupunkiseudulla? |
maza 28.05.2007 22:42:24 | |
---|
M.H.Projectista olen kuullut että toimisi hyvin, mutta jonoja on joka paikassa. Aiemmin olen ylistänyt Rolandin huoltoa, hyvä tyyppi siellä hommissa. Ikävä kyllä heppu tuntuu olevan kovin ylityöllistetty, mun Jupiter 6 on ollut siellä kohta 5 kk odottamassa korjausta. Olis varmaan pitäny vaan jaksaa etsiä sitä vikaa enemmän itse... Meikäkin on jotain härveleitä aina toisinaan korjaillut mutta kun on kova kiire niin en toistaiseksi ainakaan muille hommia tee. Mikä laitos sulla kaipaa huoltoa? |
-jaani- 03.06.2007 17:46:01 | |
---|
mun pitäisi saada hohnerin string performer kuntoon, mutta ei meinaa löytyä korjaajaa... |
maza 04.06.2007 22:06:32 | |
---|
Ah, mikäs Hohnerissa? Noi viulukoneet on mielenkiintoisia & onneksi aika simppeleitä laitteita. |
-jaani- 05.06.2007 14:35:57 | |
---|
hmmm... sen kun tietäisinkin. muuntajan plugin se vastakappale oli löystynyt ja tippunut sinne jonnekkin masiinan uumeniin ja sitten meidän synistityttö kenellä se on ollut käytössä vei sen korjaajalle ja se korjasikin vaivan, mutta eipä enää toiminut... korjaaja nosti kädet pystyyn. pitäisi värkki saada kiireellä kuntoon studioon, mutta fasullakin on se puolenvuoden jono, missä on jo mun yamahan cs-5:kin.... |
BaariMikko 05.06.2007 14:42:20 | |
---|
Mulla siis tosiaan ARP Omni 2 on melko kelvottomassa tilassa. Vire on puolikkaan ylhäällä ja pätkii sieltä sun täältä. Tietyt viulukonepuolen äänikerrat ei soi jne. Ite en osaa niin osaavalle pitäis saada tuo. |
rikusk 10.06.2007 23:25:23 | |
---|
Passiivinen lukija aktivoituu: Olen Helsingissä asuva analogi-friikki ja yhtenä harrastamisen huvina on ollut kokoelmani entisöinti, korjailu ja ylläpito. Jonkin verran olen korjaillut myös kaveripiirini analogeja. Oma settini on toistaiseksi toimiva, joten työpöytä on tyhjä ja mittalaitteet keräävät pölyä. Näin voisin tarjoilla konsultointia ja korjauksia kollegoille, miten vaan joudan päätöiltäni näitä tekemään. Statukseni freelancerina antanee jossain määrin mahdollisuuksia raivata kalenteriin tilaa "kivoille" töille. Yhteyksiä korjauksien suhteen voi ottaa osoitteeseen rikusk(a)yahoo.co.uk Satunnaisluonteista dokumentaatiota omista korjauksista: http://www.flickr.com/photos/rikusk/ //riku kujanen |
SoundeFilm 10.08.2007 01:46:01 (muokattu 10.08.2007 01:46:43) | |
---|
Omasta 70-luvun analogisesta (oikeasti aika tunnettu) eivät olleet M.H.Projectissa koskaan kuulleetkaan, ja kieltäytyivät edes katsomasta sitä. Mutta Riku hoiti soittimen kuntoon! Lämpimästi suosittelen Rikua, jos häneltä vielä aikaa näihin hommiin riittää. |
JPQ 10.08.2007 07:09:42 | |
---|
Omasta 70-luvun analogisesta (oikeasti aika tunnettu) eivät olleet M.H.Projectissa koskaan kuulleetkaan, ja kieltäytyivät edes katsomasta sitä. Mutta Riku hoiti soittimen kuntoon! Lämpimästi suosittelen Rikua, jos häneltä vielä aikaa näihin hommiin riittää. Saako kysyä mikä laite? |