Tällaisen tarvisin aika asap. Testasin jotain yamahan vehjettä niin sormet ylsi oktaavin yli kvinttiin. harmony-centralin arvostelut jakaanti aika leveelle. ja joku sanoi maksaneensa $200, toinen $5. ehkä mä suht normikokoisilla koskettimilla voisin laittaa, ettei karkais pianotatsi. Miten noista saa ääntä pihalle? onks niis kaikissa omat soundit sisällä ja piuha vaan mikseriin kiinni? kuulisin mielelellään suosituksia, neuvoja, yms.. |
Tuli vaan näistä "kaulakiipparia" himoitsevista näin tee-se-itse-miehenä mieleen että jos tuollaiselle tarvetta on niin miten jos hommaisi jonkun sopivan MIDI-koskettimiston ja modaisi siitä itse? Voisi tehdä juuri sellaisen kuin haluaa, esim. vanerista tms. pystyisi tekemään rungon johon istuttaisi "tekniikan", halutut namiskat ja bend&modulaatiorullat tietysti siihen "kaulaan". Tai jos ei tarvi "kaulaa" niin varustaa vaan sopivan koskettimiston hihnalla :) Virransyöttöhän tuolle pitäisi jotenkin ratkaista,mutta noitahan lienee patterilla käyviäkin, tai sitten virtapiuha MIDI-piuhan kanssa nippuun. Tietokonetta käyttävillä ei ole sitäkään ongelmaa kun ottaa aihioksi koskettimiston joka saa virtansa USB:n kautta. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Tuli vaan näistä "kaulakiipparia" himoitsevista näin tee-se-itse-miehenä mieleen että jos tuollaiselle tarvetta on niin miten jos hommaisi jonkun sopivan MIDI-koskettimiston ja modaisi siitä itse? Voisi tehdä juuri sellaisen kuin haluaa, esim. vanerista tms. pystyisi tekemään rungon johon istuttaisi "tekniikan", halutut namiskat ja bend&modulaatiorullat tietysti siihen "kaulaan". Tai jos ei tarvi "kaulaa" niin varustaa vaan sopivan koskettimiston hihnalla :) Virransyöttöhän tuolle pitäisi jotenkin ratkaista,mutta noitahan lienee patterilla käyviäkin, tai sitten virtapiuha MIDI-piuhan kanssa nippuun. Tietokonetta käyttävillä ei ole sitäkään ongelmaa kun ottaa aihioksi koskettimiston joka saa virtansa USB:n kautta. "Isä teki puusta, ku..." hmm, EBAY tai muiden myyntipaikkojen seuraaminen lienee ainoa ratkaisu. http://youtube.com/watch?v=HGIDSAXKH6E
oma tilu |