Aihe: cme uf8
1
kale1
27.08.2007 09:40:24
eli oon ajatellu ostaa tuollaisen kiipparin.lähinnä pianon soittoon.kertokaapa joilla on kokemusta niin miten tuo soveltuu pianon soittoon.oon kuullu hyvää ja huonoa tatsista mutta olis kiva saada vähän lisää käyttäjiltä palautetta.oon itse ihan aloittelija koskettimien soitossa.myös softa syntikoita olis tarkoitus hommata joten miten soveltuis syna soittoon?
Titares
27.08.2007 10:15:22
Vinkki: Osta mieluummin vaikka mikä tahansa käytetty Motif-räkki, niin voi soitella käynnistämättä aina tietokonetta. Katso mitä Muusikoiden netin Torilta löytyy. Harjoittelu kannattaa tehdä mahdollisimman helpoksi, niin sitä tulee tehtyä usein.
muLperi
27.08.2007 10:19:02
Tatsi ei mun mielestä erityisen hyvä mutta ei mikään huonokaan todellakaan. Toisinsanoen perus ok.

Soveltuu pianonsoittoon mun mielestä siinä missä muutkin synakeboardit.

Aika tukeva laitos, itekki oon hommaamassa midi-kiipparia mutta kallistun kyllä enemmän linjalle "ottaa virran usb:sta ja toimii myös pattereilla ja on myös helpompi kuljettaa".
Titares
27.08.2007 10:25:09
kale1
27.08.2007 11:22:22
siis oon kyl ajatellu että hommaisin just tuon motif rackin tai sitten rolandin xv-5050 ja piano kortti siihen.oon vaan ajatellu että varmaan olis hyvä että on noita liukuja ja potikoita että kävis helpommin softa synien säätö kun varmaan jossain vaiheessa niitäkin hommaan
samulijp
27.08.2007 12:15:02
Suosittelen ehdottomasti melkein mitävaan vanhempaa laadukasta 88-näppistä.
Käytä hakua. Aiheesta on paljonkin juttua.
"Funkin up tonight!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)