Aihe: Juuttuva kosketin
1
TritoneSubstitution
25.08.2007 15:53:14
Huomasin juuri, että Yamaha s08 -synani yhdssä koskettimessa on vikaa. Kosketin palautuu hitaasti ja tahtoo juuttua pohjaan. Miten koskettimia voi huoltaa? En ole itse erikoisen kätevä käsistäni ja niinpä en tuohon huoltopuoleen ole aiemmin törmännyt. Jos joku osaisi neuvoa, niin kiva olisi.
Soitan myös synaa.
poop
26.08.2007 16:42:29
No tuo sinun ongelmasi on todennäköisesti hoidettavissa, mutta jos soittimesi on kovinkin monta vuotta vanha niin joskus soittimet alkavat reistailemaan ihan pelkän iänki takia..!

Esimerkiksi minun Panasonicin soitin joka on jo 8 vuotta vanha on ilmeisesti seonnu ikänsä takia. näytössä on pelkkä valo ja kaikki äänet kuulostaa aivan ufolta..
Joskus nuihin soittimiin ei ennää edes saa varaosia kuten tuohon minun soittimeen ei saa enää uutta näyttöä mistään. (Panasonic ei ilmeisesti tee enää koskettimia ollenkaan!)

Mutta tuohon sinun ongelmaan varmaan saattaa löytyä apua vaikka jostain muusiikkiliikkeestä.. Siellä varmaan osataan neuvoa minne kannattaa viedä soitin korjatteelle tai että voiko sitä ylipäätään korjata..:)
En lue historiaa - teen sitä!
Murgo
27.08.2007 07:26:30

Oisko jotain kakkaa/pölyä pudonnut koskettimistoon? Pelkkä putsauskin vois auttaa asiaa.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)