Aihe: Korg TR, pari kyssäriä
1
muLperi
26.09.2007 09:50:03 (muokattu 26.09.2007 10:20:02)
Jostain syystä en saa sustain pedaalia toimimaan normaalisti.
En ymmärrä miten paljon vaikeampaa se voi olla muuta kuin piuha kiinni ja global asetukista Pedal kohtaan Pedal.
Oon koittanu resetoida laitetta pedaali pohjassa yms.

Toinen kysymys:
Mikä on kätevin tapa järjestellä lemppariääniä? Muistikortille en löytänyt muuta vaihtoehtoa kuin tallentaa kaikki äänet/tiedot syntikasta, mutta voinko tallentaa yksittäisiä combeja tai programeja sinne? Ja onko todellakin niin ettei laitteessa ole omaa muistia omia ääniä varten? Vaan aina on kirjoitettava jonkun äänen päälle?

Varsinkin kun monet combit saattaa käyttää niitä ääniä minkä päälle ehkä olis kirjottamassa niin aika tyhmältä kuulostaa.

Edit: okei eka selvis, se oliki damper (oon noob)
Puppet
26.09.2007 10:20:01
Jostain syystä en saa sustain pedaalia toimimaan normaalisti.
En ymmärrä miten paljon vaikeampaa se voi olla muuta kuin piuha kiinni ja global asetukista Pedal kohtaan Pedal.
Oon koittanu resetoida laitetta pedaali pohjassa yms.

Kokeiles laittaa siihen DAMPER liitäntään.. mulla toimii siinä sustainina ihan normaalisti.

Toinen kysymys:
Ja onko todellakin niin ettei laitteessa ole omaa muistia omia ääniä varten? Vaan aina on kirjoitettava jonkun äänen päälle?

Varsinkin kun monet combit saattaa käyttää niitä ääniä minkä päälle ehkä olis kirjottamassa niin aika tyhmältä kuulostaa.

Näin se vaan valitettavasti on.. :/
And surely we'll have such good time
muLperi
26.09.2007 11:58:15
Eli muistikortille ei yksinkertasesti pysty tallentamaan yksittäisiä ohjelmia?
Voiko niin typerää olla? Eihän niitä sitten pysty mitenkään jakamaan
Puppet
26.09.2007 13:59:06
Eli muistikortille ei yksinkertasesti pysty tallentamaan yksittäisiä ohjelmia?
Voiko niin typerää olla? Eihän niitä sitten pysty mitenkään jakamaan

Muistikortille pitäis kyl saaha yksittäisiäkin soundeja. Mulla ei TR:ää ole, mut monessa vastaavassa korgissa on ollu valikoissa, että "Save program/combination", jolloin se tallentaa vain sen yhden soundin..
And surely we'll have such good time
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)