Jimmy Jazz 09.09.2007 18:37:15 | |
---|
Jaksaisiko joku selittää miten voin siirtää kaikki programit ja combit tietokoneelleni, niin että laite olisi sen jälkeen tyhjä ja voisin siirtää haluamani programit ja combit tietokoneelta takaisin laitteeseen. Haluaisin myös, että noita initial combi-paikkoja jäisi sinne, niin combien tekeminen olisi kätevämpää. Ja tosiaan siis onko kätevin tapa vaihtaa soundia lennosta se että järjestää johonkin pankkiin tai kategoriaan ne combit/programit joita haluaa käyttää bändisoitossa/keikoilla vai onko laitteessa joku muu toiminto vielä mikä nopeuttaisi combin/programin valintaa? Kiitos etukäteen vastauksista. |
Puppet 10.09.2007 08:52:06 | |
---|
Tietääkseni sitä et saa tyhjäksi millään, vaan joudut tallentamaan jonkun päälle, mutta haittaako se, jos sinne jää niitä turhia soundeja joukkoon.. Itse olen korgien kanssa joko tehnyt listan mitä soundejä tarviin ja missä järjestyksessä ja sitten vaan laittanut ne siihen järjestykseen synaan, joten pääsen aina yhen napin painalluksella siihen seuraavaan.. toinen hyvä vaihtoehto on laittaa kaikki soundit samaan kymmeneen (esim. 20=piano, 21=jousi, 22=tausta pad, 23=liidi, 24=kello.. ymsyms), sitten laitat 10's holdin päälle ja saat aina yhellä numerolla oikean soundin.. (painat 3:sta, ni saat liidisoundin ja niin päin pois :) Toivottavasti jotain apua, mutta kysele, jos on jotain lisäkysyttävää. And surely we'll have such good time |
mack the knife 10.09.2007 22:35:25 | |
---|
Tietääkseni sitä et saa tyhjäksi millään, vaan joudut tallentamaan jonkun päälle, mutta haittaako se, jos sinne jää niitä turhia soundeja joukkoon.. Itse olen korgien kanssa joko tehnyt listan mitä soundejä tarviin ja missä järjestyksessä ja sitten vaan laittanut ne siihen järjestykseen synaan, joten pääsen aina yhen napin painalluksella siihen seuraavaan.. toinen hyvä vaihtoehto on laittaa kaikki soundit samaan kymmeneen (esim. 20=piano, 21=jousi, 22=tausta pad, 23=liidi, 24=kello.. ymsyms), sitten laitat 10's holdin päälle ja saat aina yhellä numerolla oikean soundin.. (painat 3:sta, ni saat liidisoundin ja niin päin pois :) Toivottavasti jotain apua, mutta kysele, jos on jotain lisäkysyttävää. Tuo se nopein systeemi on, ei löydy parempaa. COVS n:o 1. |
keke3 23.09.2007 10:39:02 | |
---|
Löytyisiköhän keneltäkään X50 suomimanuaalia, tai mistähän moisen saisi jos on? |
MKDELTA 24.09.2007 15:02:57 | |
---|
Minulla olisi tuosta X-viiskympistä kysymys, tai oikeastaan siitä ja MicroXästä. Onko MicroX vain typistetty X50, vai onko sen soundsetissä jotain merkittävää eroa? Jos on, nii millaista? Ovatko ne X50 koskettimet niin hirveät kuin jotkut ovat netissä sanoneet? |
Synastikki 29.09.2007 11:33:10 | |
---|
Minulla olisi tuosta X-viiskympistä kysymys, tai oikeastaan siitä ja MicroXästä. Onko MicroX vain typistetty X50, vai onko sen soundsetissä jotain merkittävää eroa? Jos on, nii millaista? Ovatko ne X50 koskettimet niin hirveät kuin jotkut ovat netissä sanoneet? microX ja X-50 ovat eri laitteita... X50 on typistetty Korg TR ja microX on aivan omanlaisensa kone... molemmissa on perus-Triton ROM (32 Mb) ja lisäksi toiset 32MB jotka ovat erilaiset... Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
pece 30.09.2007 13:03:57 | |
---|
Onko kellään tietoa saako combi-soundeja vaihdettua niin, että vanha ääni jää soimaan, eikä se töksähdä saman tien kun soundia vaihtaa? |
migreenimies 30.09.2007 18:52:51 | |
---|
Onko kellään tietoa saako combi-soundeja vaihdettua niin, että vanha ääni jää soimaan, eikä se töksähdä saman tien kun soundia vaihtaa? ei saa vaihdettua, vaan ääni töksähtää joka kerta. Salieri strikes back!!! |
Skyfall666 01.10.2007 11:57:01 | |
---|
Ovatko ne X50 koskettimet niin hirveät kuin jotkut ovat netissä sanoneet? ----------------- On ne. Yhtään valehtelematta kaikkien aikojen surkein ja löysin koskettimisto. En jaksa myöskään uskoa että kestävät pidemmän päälle keikkailua. Samaisesta syystä hankkiuduin omastani eroon vajaan 2 kk:n käytön jälkeen. Sinänsä harmi, sillä soundit on kyllä kohdallaan ja käyttöliittymäkin melko yksinkertainen tossa mallissa. Asenne on sitä kun ajetaan keikalle 200km paskalla pakettiautolla -30 asteen pakkasessa soittamaan se keikka 15 henkilölle. (Sutela) |
Puppet 01.10.2007 14:41:37 | |
---|
Ovatko ne X50 koskettimet niin hirveät kuin jotkut ovat netissä sanoneet? ----------------- On ne. Yhtään valehtelematta kaikkien aikojen surkein ja löysin koskettimisto. En jaksa myöskään uskoa että kestävät pidemmän päälle keikkailua. Samaisesta syystä hankkiuduin omastani eroon vajaan 2 kk:n käytön jälkeen. Sinänsä harmi, sillä soundit on kyllä kohdallaan ja käyttöliittymäkin melko yksinkertainen tossa mallissa. Komppaan tätä. Tosin mun korvaan ne sounditki kuulosti vähän tylsiltä, mutta se onki jo makuasia. And surely we'll have such good time |