Aihe: Roland Juno-G
1
kokelas
26.11.2007 16:10:45
Tietääkö kukaan minkä tason syntikka on Roland Juno-G tulis opetteluun ja ehkä vähän pidemmällekki.
Nidhöggr
26.11.2007 16:32:46 (muokattu 26.11.2007 16:34:43)
Itse ostin viime helmikuussa ensisoittimeksi. Olen ollut tähän mennessä oikein tyytyväinen. Soundeja on reilusti ja suurin osa kuulostaa ihan hyvältäkin, muutamalla potikalla saa muunnettua ja paranneltua ääntä hyvin. Jos ei ole aikaisempaa kokemusta/tietämystä syntikoista, uusien soundien tekeminen voi olla vaikeaa (ainakin minulle). Koskettimet ovat vähän lepsut. No, minulla ei ole oikeastaan mitään muuta synaa mihin verrata, mutta painottamattomina ne ovat lepsuja.
Kerro hieman lisää millaiseen käyttöön sitä kaipaisit, niin auttaminenkin olisi helpompaa.

E: Tyhmää mainostusta: http://www.mikseri.net/artists/jollilanpillipiipari.100638.php
Noissa on käytetty Juno-G:tä.
"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS
kokelas
26.11.2007 16:40:18
Siinäpä se onkin kun ei ole noista mitään kokemusta, tietenkin ensialkuun se olisi opettelua, mutta kyllä tavoite , vai olisko haave paremminkin soittaa myös keikalla, musiikki tyyli laidasta laitaan.
JPQ
26.11.2007 18:21:44

Speksien muikaan ihan kiintoisa laitos ja se mitä soittaa ja mitä soundeja hakee määrittelee paremmin mikä oikea laite.
kokelas
26.11.2007 20:37:00
Mitenkä on miten laite soveltuu niinsanottuun tanssimusiikkiin vai onko hommattava siihen ihan oma laite.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)