Aihe: Yamaha YC-25D Urut
1
?Late?
21.08.2020 15:47:11
Moikka. Luin noita vanhoja muusikoiden keskusteluita, mutta varmasti on tieto varmaan jonkin verran muuttunut. Minkä verran noita Yamahan kaksmanuaalisia YC-25D urkuja tavataan Suomessa ja mistä voisi sellaisen helposti bongata ja kuinka usein noita on myynnissä esim. Suomen päässä? -soitin hirveästi kiehtoo, mutta niitä en ole yhtään nähnyt missään myytävänä
EP
21.08.2020 17:46:35 (muokattu 21.08.2020 17:53:04)
?Late?: Moikka. Luin noita vanhoja muusikoiden keskusteluita, mutta varmasti on tieto varmaan jonkin verran muuttunut. Minkä verran noita Yamahan kaksmanuaalisia YC-25D urkuja tavataan Suomessa ja mistä voisi sellaisen helposti bongata ja kuinka usein noita on myynnissä esim. Suomen päässä? -soitin hirveästi kiehtoo, mutta niitä en ole yhtään nähnyt missään myytävänä

Hyvin vähän on myynnissä, keräilytavaraa!
ajansävel
22.08.2020 15:26:01 (muokattu 22.08.2020 15:27:02)
Tvakkala
02.11.2020 22:34:48
Mulla lojuu tollaset urut tällä hetkellä käyttämättöminä ja kaveriksi olis vasta kunnostettu&huollettu Leslie 770:kin Combo preamp 2:lla.

Uruissa oli muistaakseni sellanen pieni ongelma, että alemman rivin basso-osio tipahteli välillä linjoilta. Varmaan joku kosketushäikän tapainen, mutten ole itse uskaltanut availla. Uskoisin, ettei kuitenkaan ammattimiehelle isosta hommasta kyse kun välillä ne voimivat pidemmänkin aikaa rienaamati.

Huikkase ihmeessä jos kiinnostaa niin voin kaivella niitä paremmin esiin kuvia varten.
Mikko66
01.12.2020 15:25:31
Mulla on olleet tuollaiset Yamahat reenikämpän perällä soittamatta 20 vuotta! Säästelin "pahan päivän varalle". Samanlaisilla Juicen Safka tykitteli mm. "Myrkytyksen oireet", ym.
Täysin kunnossa. Jalkavolumepedaalilla. Kromijalat puuttuu, mutta muuten alkuperäisessä kunnossa.
Tilantarpeen + persaukisuuden vuoksi myyn hintaan 999€.
Mikko 040 - 500-5852 Hämeenlinna
Lähetän kuvia, jos oot kiinnostunut.
Leikari
02.12.2020 11:16:47
Mikko66: Mulla on olleet tuollaiset Yamahat reenikämpän perällä soittamatta 20 vuotta! Säästelin "pahan päivän varalle". Samanlaisilla Juicen Safka tykitteli mm. "Myrkytyksen oireet", ym.
Täysin kunnossa. Jalkavolumepedaalilla. Kromijalat puuttuu, mutta muuten alkuperäisessä kunnossa.
Tilantarpeen + persaukisuuden vuoksi myyn hintaan 999€.
Mikko 040 - 500-5852 Hämeenlinna
Lähetän kuvia, jos oot kiinnostunut.

Oletko kokeillut soittaa viime aikoina? Noin pitkän lepotauon aikana on voineet konkat hapata ja muutenkin toimivuus kyseenalainen so. esim. säätimien rutinat, vire, kaikkien äänikertojen toimivuus....
Mikko66
03.12.2020 17:18:24
Moi ! Olleet kuivassa tilassa ja paikallaan. En usko, että mikään osa olisi ottanut "siipeensä". Tee pikku maakuntakierros Hämeenlinnaan! Jos sulla on Bosen "torni" tms PA-t, ota mukaan. Mulla on kyllä itsellänikin Dynacordin 1000W ja JBL.n kajarit. helpommmalla päästäis, kun kuuntelisit noita taivaallisia soundeja omien kamojes kautta. Soittele Mikolle 040-500-5852 Ei sinänsä kiirettä, mutta näyttää siltä, että liian halvalla lähtee.
musamies
03.12.2020 19:00:45
Mikko66: Moi ! Olleet kuivassa tilassa ja paikallaan. En usko, että mikään osa olisi ottanut "siipeensä". Tee pikku maakuntakierros Hämeenlinnaan! Jos sulla on Bosen "torni" tms PA-t, ota mukaan. Mulla on kyllä itsellänikin Dynacordin 1000W ja JBL.n kajarit. helpommmalla päästäis, kun kuuntelisit noita taivaallisia soundeja omien kamojes kautta. Soittele Mikolle 040-500-5852 Ei sinänsä kiirettä, mutta näyttää siltä, että liian halvalla lähtee.

En kyl huomannu tuossa mitään halpoja hintoja. En tiedä onko Yamaha niin hyvää tekoa, etteikö sitä tarvi vähän rassailla kun muita merkkejä tarvii.

Täällä ei aiemmin pidetty hirveen arvokkoina edes Jukka Gustavsonin Lowreytä koska niissä laittoa.
Mikko66
16.12.2020 13:11:40
Hellou! Eilen yks urkufriikki kävi pelastamassa täysin virheettömän YC.n riveihinsä! Sai Doorsin ja Safkan soundit mukaansa! Hyvä, kun urut päätyi "kunnon kotiin", eikä millekään diilerille. En ois myynyt, mutta kun ei itse juurikaan kiippareista ymmärrä, parempi antaa kaverille, joka ymmärtää! Toivottavasti nämä klassikot nähdään vielä keikkalavalla, oli se sit stadion, tai NMKY.n työväentalo! Onnea matkaan, vanha veijari!!! -M- P.S. : Kirjoittele, miten peli pelaa!! D.S.
oksatboys
21.12.2020 12:26:14

Olen omani listannut torille pari kolme kertaa, mutta onneksi ei ostajaa löytynyt ;D
Laitoin studiolle jokunen viikko sitten testiksi pystyyn pitkästä aikaa. Hieno urku kyllä!
Toistaiseksi ei ole rempattu mitään vaikka ikää jo on, kestävää tekoa siis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)