Aihe: Ku muillakin on niin mulkin pitää..
1
musamies
04.03.2008 00:32:27
Musamiehen soittopelit senkun paranee ja komistuu - hommasin uudeksi kompaktiksi soittopeliksi Eko Tiger 61 urut!

Onkos täällä muitakin Eko:n ystäviä?

Rytmikoneessa on hauskat rytmit. "Drawbarssit" on vähän kököt koska ne on oikeasti vain on/off tyyliset.

Siinä on semmoinen painavahko metallinen jalusta, mutta sen kun ruuvaa irti ajattelin, että ois helppo roudata.

http://www.combo-organ.com/Misc/SunRaTiger.jpg
Leikari
04.03.2008 08:56:09
http://www.combo-organ.com/Misc/SunRaTiger.jpg

minulla ei eko-tiikerissä ole jalustaa, mutta toimiva peli

soundi on varsin "kompakti" vs. muutamat muut pilipali-trankku-urut - ja tämä hyvässä mielessä

SunRa diggarina en mitenkään voi väheksyä tuota linkissä näkyvää ja jonkinlaiseksi jazz-"UG" -ikoniksikin muodostunutta kuvaa ja siihen sisältyvää statementia :-)
EP
04.03.2008 10:51:31
minulla ei eko-tiikerissä ole jalustaa, mutta toimiva peli

soundi on varsin "kompakti" vs. muutamat muut pilipali-trankku-urut - ja tämä hyvässä mielessä

SunRa diggarina en mitenkään voi väheksyä tuota linkissä näkyvää ja jonkinlaiseksi jazz-"UG" -ikoniksikin muodostunutta kuvaa ja siihen sisältyvää statementia :-)

Mun yhdellä tutulla on muistaakseni juuri tuollaiset??
Jalustallehan nuo pitää ehdottomasti.. :)
uneksija
04.03.2008 12:44:31 (muokattu 04.03.2008 12:44:44)
Mun yhdellä tutulla on muistaakseni juuri tuollaiset??
Jalustallehan nuo pitää ehdottomasti.. :)

Yhellä mun kaverilla on pari projektitason Eko Tigeria, joista pitäis joskus väsätä ainakin yks ehjä. On toi Tiger jo ainakin vähän parempi vehje kuin se superkökkö Tiger Junior :)
musamies
04.03.2008 16:24:40
Yhellä mun kaverilla on pari projektitason Eko Tigeria, joista pitäis joskus väsätä ainakin yks ehjä. On toi Tiger jo ainakin vähän parempi vehje kuin se superkökkö Tiger Junior :)

Mä voisin antaa palkaks vaikka Eko Tigerin + 100 euroa jos joku viittis ehjätä ton meikäläisen WLM Trip:in kunnolla!
musamies
05.03.2008 00:18:31
Laitoimpa omiin kuviin Tiikeriurut... Niistä lähti tänään yllättävän mukaviakin äännähdyksiä Rotospherellä ja volapedaalilla häystettynä. Pitäs vielä olla tollanen pyöreä lamppu kuin Sun-Ra kuvassa. Kaverilla on tuon tapainen lamppu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)