Aihe: Syntikka postissa ?
1
ManuMäkinen
25.03.2008 15:24:12
Onko kellään kokemuksia syntikan kuljetuksesta postin kautta?
Olisin tilaamassa eräästä musaliikkeestä Korg m3, ja liike sijaitsee liian kaukana että menisin autolla sitä hakemaan. Sivuilla näkyisi olevan mahdollisuus postin kuljetukseen ja matkahuoltoon. Kumpi on "turvallisempi" laitteita kohti? Tuotteen takuutkin jäivät vähän hämäriksi(pitäisi itse maksaa syntikan huoltoon vienti)
http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 ^pskoja pianokokeiluja. mutta käykää ja kommentoikaa ihmeessä^
JPQ
25.03.2008 16:38:53

No takuu juttuihin en sano mitään muuta kun aikoinaan oli itsellä vaikeuksia saada erään synan kanssa soitin kauppa tajumaan että vikaa on ja tiesin jopa vian oikeastaan... ja toisekseen matkahuoltoa suosittelen et noin isoa synaa kuin tuokin ymmärtääkseni on ei oikein voi lähettää edes postissa kunnolla.
aku06
25.03.2008 17:20:45
Matkahuollon kautta on tullut muutaman kerran läheteltyä - olen onneksi aina älynnyt säilyttää vehkeiden alkuperäiset pakkauslaatikot, niin ei ole tullut ongelmia paketoinnissa, nehän on yleensä tehty tosi paksusta pahvista ja mallin mukaisista styrox-täytteistä.
Kerran lähetin vanhan urkuharmoonin kiitolinjan kautta niin, että se oli vain liinoilla sidottuna kuormalavan päälle ja kiedottu läpinäkyvään pakkausmuoviin ! - ja ehjänä tuli perille !
teroyk
25.03.2008 18:16:34
Kyllä syntikat liikkuu ehjinä, jos on alkuperäisessä paketissa. Ja jos paketti on rikki, niin siitä on helppo reklamoida heti vastaanottaessa.

Takuussa on tavallista, että rahdit joutuu yhteen suuntaan maksamaan, ellet vie suoraan liikkeeseen.
ganesha
05.04.2008 15:12:00
itse tilasin aikoinaan Alesis Ionin Saksan T-Kaupasta ja se tuli Suomen Postin kautta ehjänä perille. Liekö sitten ollut yksittäistapaus...:D Olihan siinä oma jännityksensä koskapa Ionissakin on knobeja avaruussukkulan ohjaamon verran.

Jos maksaa hieman ekstraa niin laitteet saa kotiovelle jonkin logistiikka/kuriiriyrityksen kautta (UPS, DHL, DPD etc...). Jos paketti hajoaa kuljetuksessa/terminaalissa saa rahansa takaisin, tosin en tiedä kuinka nopeasti mutta saa kuitenkin.

Thomann on siirtynyt käyttämään UPSia, mikäli tilaa postiennakolla. (Posti kun ei taida enää suostua niitä tuomaan) Joten pitäisi olla ihan turvallista.
viina. hanuri. ja naiset.
samulijp
05.04.2008 15:13:47
Postilla ne tulee niihin kauppoihinkin... :)
"Funkin up tonight!"
ManuMäkinen
05.04.2008 17:30:50
Kiva kiva!
Lisää vaan kokemuksia tänne...
Ja ihan mielipidettä kysyisin, kummalla pistäisitte tulemaan, kun sivustolla lukee että posti tai matkahuolto... Kumman valitsen?
http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 ^pskoja pianokokeiluja. mutta käykää ja kommentoikaa ihmeessä^
DJ Mambo
05.04.2008 19:06:09
Kiva kiva!
Lisää vaan kokemuksia tänne...
Ja ihan mielipidettä kysyisin, kummalla pistäisitte tulemaan, kun sivustolla lukee että posti tai matkahuolto... Kumman valitsen?

Haluaisitko esimerkiksi kokemuksia siitä, miten joku syna on kadonnut postissa, tai mennyt ihan päreiksi? Eiköhän tuo ole niin arkipäiväinen juttu, ettei se päätöksenteko enää lisäperusteita tartte.

Itse olen lähetellyt jotain pienempää sälää vakuutettuna postipakettina ja homma on toiminut. Pianot/kajarit/styrkkarit olen aina hoitanut matkahuollon kautta. Helppoa ja suht halpaa. Ainakin isommat paketit on helpompi napata matkahuollon pisteistä, kuin useimmista postin palvelupisteistä. Auto ovelle ja silleen... Tuskin mitään väliä, mutta sanoisin itse, että matkahuolto.
ManuMäkinen
06.04.2008 13:56:38
kiitos neuvoista, enköhän minä tuon matkahuollon ota.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)