No ainakin sillä sekvensserillä saa helposti tallennettua. Itellä tulee tallennettua aina kun jokin inspis iskee. eli valitse pattern, ja sit sieltä tyhjä paikka esim. 129 lähtien tais olla ne tyhjät paikat siellä. sitte kannattaa valita ne haluamansa instrumentit mitä käyttää, tai no itse en yleensä tarvi kun yhden vaikka joku piano, joten paina part select -nappia ja sit valitset sen haluamasi instrumentin sieltä tai laitat oikean patchin kehiin. Sit kun halutut soundit valittu niin taas part select nappulaa. sitte sitä punaista rec-nappulaa, ja varmaan kannattaa laittaa tempo haluamalleen tasolle heti aluksi jos klikkiä käyttää, muuten sit page cursorilla se osoitin/kursori sieltä näytöstä sinne length-kohtaan jossa oletuksena 10 ja sitä muutat sit tarpeen mukaan isommaksi. Ja sen jälkeen on valmista aloittaa nauhoitus painamalla play -nappulaa. Tämähän tekee siis tietyn pituista patternia mut kun tuon 10 muuttaa vaikka 250 niin saa pituutta sille. tämä siis yksinkertaisin konsti jos haluaa tallentaa vaikka raidan kerrallaan. muitakin tapoja on tietty, joku muu voi sitte kertoa lisää, mut tuolleen olen nauhoitellut yksittäisiä raitoja ja siihenhän voi sitte lisätä lisää raitoja mukaan. ja nauhoitus tietty päättyy stop-napista. Näkyyhän tuossa olevan kaikki punch in punch out -tyyliset moodit jne. mut itsellä tulee enempi käytettyä Steinbergin Nuendoa itse nauhoitukseen, joten kiipparin sequ jää enempi ideoiden tallennukseen. "Rush Hartwall areena 29.10 paikka 2 rivi 1 red sector B" |