Aihe: Roland xp-30
1
punssi
22.02.2008 17:23:32
Mistäköhän kyseisen rolandin löytäis? Ite oon koittanu tässä vuoden jo hankkia, ja mistään ei oo tullu vastaa.
BubbleBob
22.02.2008 18:41:55

Aina silloin tällöin myynnissä torillakin, ei mikään harvinaisuus.
Tämän vuoden puolella (4-8 tammikuuta) oli huuto.net:ssä, löytynee vieläkin suljetuista kohteista haulla.
Nyt on torilla XP-60:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=215400
Ja verrantopohjaa XP-30:een vaikkapa täältä:
http://www.planet-groove.com/roland/index.html
Ulkomailta löytynee hetimmiten; Google ja "Roland XP-30 for sale".
Floating out of the Screen..
punssi
22.02.2008 19:38:26 (muokattu 22.02.2008 19:38:51)

Juu. Myydänhään siellä niitä, mutta onkohan se turvallista ostaa? Meinaa myyjät, postit jne. Paljonkohan ois postit?
JPQ
23.02.2008 00:20:45

Juu. Myydänhään siellä niitä, mutta onkohan se turvallista ostaa? Meinaa myyjät, postit jne. Paljonkohan ois postit?

riippuu maasta.
Tami
18.03.2008 19:34:45

Käytetäämpäs tätä vanhaa aihetta ...

Eli ostinpa muinoin tuommoisen laitoksen ja olen sen kanssa elämiseen kokonaisuutena tyytyväinen.

Kuitenkin omaan korvaan tuon häkkyrän perus Piano-soundi on aikasen huono. Jopa edellisessä Yammun mulinex-psr:ssä oli parempi.

Olisikos vinkkiä ns "hyvän" pianosoundin löytämiseen?? Tietysti erillinen moduli ajaisi saman asian, mutta onko itse laitteessa toivoa? Lisäkorttejahan tuohon saa, mutta nettisurffauksen perusteella sain käsityksen että laitteesta jo löytyvän session-kortin piano olisi hyvä, mutta en ainakaan itse ole samaa mieltä..

Ja huomautuksena vielä että kysymys on siis pelkästä pianosoundista ei soittotuntumasta / koskettimistosta.

Toivoo: nimim. "myydään xp-30 ja ostetaan hyvän pianosoundin sisältävä syntikka kotistudiokäyttöön...."
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... Neulo, Sami imas oluen....
Skyfall666
19.03.2008 00:22:45
Mistäköhän kyseisen rolandin löytäis? Ite oon koittanu tässä vuoden jo hankkia, ja mistään ei oo tullu vastaa.

Mulla on, paljon maksat? :D
Ostetaan Roland SR-JV80-02 ORCHESTRAL laajennus!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)