Ostin reissuun mukaan kiippariksi CME M-key keyboardin, mutta se ei ikävä kyllä näytä toimivan. Nuendo ei tunnista sitä. Mukana tullut cd ajuri ei toimi. Netistä ladattu versiokaan ei näytä toimivan. Laitelistassa näkyy kyllä CME, mutta softa ei löydä. USB-liitäntä tuntuu olevan heiveröinen. Auttaisikohan uuden USB-piuhan osto vaiko mikä? Kiitos neuvoista etukäteen. |
kokeile eri usb-portteihin, ite oon ainaki huomannu ettei toimi jos pitää nimenomaan olla 2.0, tai siis ymmärtänet yskän... kokeile eri portteja. Kai käyttis on yhteensopiva, ihan varmistuksena? "To alcohol, the cause of - and solution to - all of life's problems." -Homer J. Simpson |
kokeile eri usb-portteihin, ite oon ainaki huomannu ettei toimi jos pitää nimenomaan olla 2.0, tai siis ymmärtänet yskän... kokeile eri portteja. Kai käyttis on yhteensopiva, ihan varmistuksena? Oon kokeillu kaikki portit läpi. Usb2 kortti (läppäri) on vähän rikkinäinen, mutta kaikki muut laitteet toimii kyllä, joten kyllä sekin pitäisi toimia. Se pling ääni kyllä kuuluu, et se pitäis olla ok. Käyttis on yhteensopiva. |