Aihe: Näiden syntikoiden järkevä myyntihinta?
1
J.L
27.03.2008 11:06:05

Moi,

Sattuu olemaan kaupan muutama peritty syntikka, eikä käypäisestä myyntihinnasta ole kovin tarkkaa tietoa, joten kysellääs vähän täältä ammattilaisilta ;) Tottakai olen netistä yrittänyt löytää vähän osviittaa, mutta vaihtelua löytyy aikalailla.. Satasessa parissahan noissa kai liikutaan nykypäivänä, paitsi tuo Juno ilmeisesti ehkä vähän arvokkaampi koska analogisena ihan haluttua kamaa. Kaikki nämä ovat vuosien takaa mutta ihan hyvässä kunnossa. Jonkinlaiset kovat laukut sekä pari pehmeääkin laukkua löytyy.

-Korg x5D
-Korg iS40
-Roland Juno-106

Lisäksi nämä löytyy:
-Roland linear synthesizer D-550
-Ensoniq multi-sampler

Eli jos ammattimiehillä jotain apua ois antaa niin olisin kiitollinen. Kaikki nämä siis myytävänä, joten tarjoustakin voi heittää :)

- J.L -
Skyfall666
27.03.2008 13:19:51
Korg X5D: 250-350e
Korg IS-40: 300-350e

Muista synista en osaa tarkemmin sanoa, kun en ole niitä itse omistanut.
Ostetaan Roland SR-JV80-02 ORCHESTRAL laajennus!
krushing
27.03.2008 15:11:23

Juno 106 menis varmaan about 300-350e, kunnosta riippuen.

Mikäs Ensoniq on kyseessä? "Multi-sampler" ei ole mallinimi.
Leikari
27.03.2008 16:21:57 (muokattu 27.03.2008 16:22:56)

-Korg x5D
-Korg iS40
-Roland Juno-106

Lisäksi nämä löytyy:
-Roland linear synthesizer D-550
-Ensoniq multi-sampler
-

Laita Juno Huuto.nettiin parin viikon ajalle - lähtöhinta 350,-, ei HV , vitosen korotuksilla. Tsekkaa niistä sopiva pussi/kotelo hintaan mukaan. Saattaa nousta hyvinkin

Roland D-550 Huuto.nettiin 200,- lähtöhinnalla, ei HV, kaksi viikkoa, vitosen korotuksilla.

Jos Enso on samplerimoduli (räkiin asennettava) ei sitä paljoa voi odottaa - onko diskettejä tms.? onko kovalevyä?? ... lähtöhinta 150-200,-? - katsoo sitten, että kiinnostuuko kukaan

Korgin x5D kiinnostaa hevitiluttajia - edellä jo varmaan hyvä hinta-arvio

Korg iS40 varmaan edellä jo hyvä hinta-arvio

- - -

ellei itse tiedä varmasti soittimien arvoa niin varmempi pistää Huuto.nettiin -- m.netin torilta voi joku hyvä ostaja-kauppamies käydä tinkaisemassa alihintaan asiantuntemattomalta myyjältä.
J.L
27.03.2008 22:18:03

Laita Juno Huuto.nettiin parin viikon ajalle - lähtöhinta 350,-, ei HV , vitosen korotuksilla. Tsekkaa niistä sopiva pussi/kotelo hintaan mukaan. Saattaa nousta hyvinkin

Roland D-550 Huuto.nettiin 200,- lähtöhinnalla, ei HV, kaksi viikkoa, vitosen korotuksilla.

Jos Enso on samplerimoduli (räkiin asennettava) ei sitä paljoa voi odottaa - onko diskettejä tms.? onko kovalevyä?? ... lähtöhinta 150-200,-? - katsoo sitten, että kiinnostuuko kukaan

- - -

ellei itse tiedä varmasti soittimien arvoa niin varmempi pistää Huuto.nettiin -- m.netin torilta voi joku hyvä ostaja-kauppamies käydä tinkaisemassa alihintaan asiantuntemattomalta myyjältä.

Kiitoksia vastauksista kaikille. Tämä viimeinen lause itelläki oli vähän mielessä että laittaisi huuto.nettiin jollakin sopivalla aloitushinnalla, ja katsoisi minkälaista huutoa alkaa pukkaamaan.
J.L
28.03.2008 10:40:17

teknis
15.04.2008 16:08:45 (muokattu 15.04.2008 16:19:06)

toi juno meni alihintaan, moni jäi nuoleen näppejään huudon keskeyttämisen jälkeen. 350€ lähtöhintana oli aika kesy, ois voinu alottaa 500€ ja kattoa loppuun. mua ainaski harmitti ku joku vei ennen huudon loppumista sen.. älkää ihmiset antako alakanttiin hinta-arvioita, please.
Leikari
16.04.2008 13:27:09
toi juno meni alihintaan, moni jäi nuoleen näppejään huudon keskeyttämisen jälkeen. 350€ lähtöhintana oli aika kesy, ois voinu alottaa 500€ ja kattoa loppuun. mua ainaski harmitti ku joku vei ennen huudon loppumista sen.. älkää ihmiset antako alakanttiin hinta-arvioita, please.

itse en antanut hinta-arviota, vaan ohjeen myymiseksi

olen itsekin sitä mieltä, että 500,- Junosta olisi voinut saada - mutta: suhteellisen edullisella hinnalla saa ostajat kiinnostumaan - kyse oli kuitenkin siitä, että ko. synat piti saada myytyä.

mielestäni lähtöhinta ei ollut väärä. Kuten ilmoituksesta huomaa on huuto keskeytetty. Näitä sattuu silloin tällöin. Kahdessa viikossa hinta olisi katsottu kohdilleen - nyt mahdollinen alihinta (mikäli sellaista oli) meni myyjän omaan piikkiin. Myyntihintaahan me ei tiedetä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)