Aihe: Korg M3 hinnat laskevat
1
Leikari
04.05.2008 17:24:58
"maailman" keskustelupalstoilta tuttu aihe rantautuu myös Suomeen. www.dlxmusic.fi -sivuilta löytyvät alennetut hinnat - samoin St. Paul´s Soundilta.

ei ole tainnut mennä kaupaksi??

no, hintatasohan näissä lippulaivamalleissa (M3, Motif ES, Fantom G) on edeltäviä malleja korkeampi - jotain ominaisuuslisiä ja parannuksia on kaikkiin tullut, mutta kilpailijat huomioiden aina jotain tuntuisi puuttuvan eikä muutenkaan ylivertaisen houkuttelevaa näissä ole

M3:sta olen DLX-musiikissa "pelannut" pikaisesti - tarkemmin ominaisuudet on jääneet selvittämättä, mutta 73 - ja 88 kosketinversioihin on jo silmä tottunut
JPQ
04.05.2008 20:31:15

Näemmä radiaskin stpaulssoundissa ok hintainen ja tuosta hinnan laskusta oletan näinä aikoina kun paljon hyviä softasyniä raudan menekki laskee ja sitten se että miten aneemisia raudan soundit usein nykyään softiin nähden aina ei tarvita raudan etuja.
ManuMäkinen
05.05.2008 18:23:09
Mä sain tossa pari viikkoa sitten tuohon 2090€ DLX-musicista. Faktahan on että olen puhunut tuosta M3 jo tonnin edestä ennen ostoa(reilun vuoden olen siitä nähnyt märkiä unia) mutta on se hieno, hintansa arvoinen workstation. Kestää kyllä ainakin kuukauden että pääsee uppoutumaan pelkkään real time editointiin, lähinnä KARMA-editointiin.

Ennen M3 omistamista minua lähinnä nauratti kun tyypit ylisti tuota karma-teknologiaa mutta onhan se hieno. Tosi kätevä.
http://www.mikseri.net/artists/?id=69846
lukethesis
12.05.2008 22:35:40
Thomannilla eivät ainakaan vielä ole laskeneet hintoja...

Mun mielestä M3:n ongelma oli se, että siinä ei juuri ollut ns. bändisoittoon soveltuvia ruisleipäsoundeja tarpeeksi. Ja se Karma on vähän vekkuli vempain... Mutta nythän Korg on kai julkaissut kivan viitisensataa uutta presettiä päivityksen myötä, siinä ilmeisesti pitäis olla enemmän perus-osastoa otettu hanskaan.

Mulle kyllä M3:n ulkonäkö kelpaa, valkoinen punaisilla valoilla näyttää jotenkin siistiltä, jotkut taas haukkuvat leluksi. Nappuloista kyllä jäi heppoinen vaikutus, verrattuna vaikka niiden kahden muun suuren työasemiin.
JPQ
13.05.2008 13:23:56 (muokattu 13.05.2008 13:24:10)

Millaisia on nuo ruisleipä soundit ? tarkoitat varmaan perus hammond,rhodres soundeja. Mua taas ärsyttää se ettei taida nykyään olla työasemaa jossa olis kunnolla soolosoittimia,joitakin sektioita ja sellaisia soundeja jotka toimii hyvin päällekkäin. Eli yksi soundi vie liikaa itselleen nykyään monesti.
ManuMäkinen
13.05.2008 16:56:21
Ei minusta ne soundit pahoja ole... Varsinkaan nuo 512 uutta. Mukana jopa Mellotroni! Nyt on reilut tuhat programia ja hienoja sieltä on löytynyt vaikka combeja olen kauemmin soitellut. Ei sitä niin nopeasti kalua läpi ei
http://www.mikseri.net/artists/?id=69846
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)