Aihe: Nord electro 2
1
Rolle100
22.01.2008 12:27:08
mistä löytyisi nord electro 2 suomenkieliset käyttöohjeet?
samulijp
22.01.2008 12:59:47
mistä löytyisi nord electro 2 suomenkieliset käyttöohjeet?

Soundata maahantuoja:
http://www.soundata.fi/
"Funkin up tonight!"
Rolle100
22.01.2008 15:05:56
yritin sieltä etsiä, mutta en löytänyt.. eli mistä sieltä löytyy?
M.i.k.key
22.01.2008 15:35:23
yritin sieltä etsiä, mutta en löytänyt.. eli mistä sieltä löytyy?

Soita sinne ja kysy onko tuommoista ylipäätäänsä olemassa. Epäilen että ei ole käännetty.
möllisty
kyänäino
22.01.2008 18:01:08
mulla ois myös sellainen muistikuva että sitä ei olis på finska.
Rolle100
22.01.2008 20:04:17
Ruotsinkielinenkin kyllä käy, jos joku tietää?
tuluppa
21.05.2008 12:08:18

En jaksa pystyttää uutta ketjua, joten laitan kostoksi tähän.

Eli meikäläisen electro2ssa yksi musta kosketin narisee pohjaan painaessa. Vika ei sinänsä liene vakava mutta kyllähän se välillä pistää ketuttamaan. Jos jollain löytyy lääke tuohon niin otan kernaasti vinkit vastaan. Kannattaako tuota lähteä availemaan?
muumiii
samulijp
21.05.2008 12:13:19
Eli meikäläisen electro2ssa yksi musta kosketin narisee pohjaan painaessa. Vika ei sinänsä liene vakava mutta kyllähän se välillä pistää ketuttamaan. Jos jollain löytyy lääke tuohon niin otan kernaasti vinkit vastaan. Kannattaako tuota lähteä availemaan?

Soundatan huolto toimii hyvin ja nopeasti. Hintakaan ei ole yleensä paha mutta jos olet pk-seudun ulkopuolella niin sitten huonompi homma. Suosittelen!

Electro on kyllä tosi simppeli sisältä, joten ei varmaan tuota paljoa vaivaa avata sitä itse.

Narinoista pääsee eroon reilulla suihkauksella CRC:tä tai muuta hyväksi havaittua liukuvoidetta. Myös vesi, kahvi tms. neste vie äänet vehkeestä nopeasti. (ÄLÄ kokeile...)
"Funkin up tonight!"
JPQ
22.05.2008 01:32:47

Sain minä postitse toimitettua huoltoon ja takaisin soittimeni tuli kunnossa maksoihan se ja oli kyllä selvästi pienempi (viiden unitin? räkki novation KSR) mutta silti.
oizo
22.05.2008 17:56:05
Mulla on electron ylä-e rhodessaundilla soitettaessa selvästi äänekkäämpi muita koskettimia. Eli ei mitään narinaa vaan ihan siitä lähtevä soitinääni on muita äänekkäämpi vaikka kuinka hiljaa yrittää soittaa.Olisiko kellään mitään käsitystä mistä tämä voi johtua?
sattuuhan näitä
M.i.k.key
22.05.2008 18:15:13
Mulla on electron ylä-e rhodessaundilla soitettaessa selvästi äänekkäämpi muita koskettimia. Eli ei mitään narinaa vaan ihan siitä lähtevä soitinääni on muita äänekkäämpi vaikka kuinka hiljaa yrittää soittaa.Olisiko kellään mitään käsitystä mistä tämä voi johtua?

Sisällä on pölyä tai jotain. Tavallaan kosketusherkkyys on kadonnut tuosta koskettimesta eli soi aina täysillä. Putsaamalla lähtee...
möllisty
Nakkiso
23.05.2008 00:32:01

Mulla oli kerran ihan sama juttu electrossa jossain koskettimessa. Se ei tullut automaattisesti täysillä, mutta selvästi kovempaa kuin muut äänet. Koitin putsata, mutta ei auttanut. Joskus on mennyt koskettimia mykäksi ja ne kyllä onnistuin putsaamaan. Vein huoltoon ja sielä saivat kuntoon.
http://www.myspace.com/laurisalomaatrio
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)