Timo JM 29.06.2008 09:51:25 | |
---|
Vai tuleeko vihaisia vastauksia, että "mene torille myymään"? Tuolla skittakamojen puolellahan on ihan oma ketju missä saa kysellä osto-/myyntihintasuosituksia. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Puppet 29.06.2008 15:16:12 | |
---|
Vai tuleeko vihaisia vastauksia, että "mene torille myymään"? Tuolla skittakamojen puolellahan on ihan oma ketju missä saa kysellä osto-/myyntihintasuosituksia. Kyl mä uskoisin, et saa noita suositushintoja kysellä.. on niitä ennenki täällä kyselty vaikka minkälaisille soittimille :) And surely we'll have such good time |
Timo JM 29.06.2008 16:34:33 | |
---|
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Spillway Arts 29.06.2008 17:46:13 (muokattu 29.06.2008 17:50:16) | |
---|
Ellen väärin muista niin tuon Alesiksen modulin tarkka tyyppi on tuo S4 Plus. Quadrasynth Plus on saman laitteen kiippari versio. (No joo... mennäänpäs asiaan.) Alesiksen hinta liikkuu suunnilleen jossain 250-350€ välissä riippuen kunnosta. Korg puolestaan liikkuu jossakin noin 100-150€ välissä. Vastaavissa tapauksissa kannattaa katsastaa Vintagesynth.com sivusto. Sieltä löytää yleensä laitteen käyttöohjeet (hukkuneiden tilalle), kuvan (liitteeksi myynti-ilmoitukseen), yhteenvedon ominaisuuksista ja tämän hetken hinta-arvion. Hyvä sivusto siis... En väitä etteikö se olisi täysin mahdotonta, mutta en siltikään sanoisi kyllä. |
JPQ 30.06.2008 00:52:33 (muokattu 30.06.2008 00:54:05) | |
---|
Itse maksoin alesiksesta vain 150euroa ja enempikin olisin voinut minusta mainio edelleen joihinkin hommiin (huilu vaikka senkin varmaan nykyään teen softalla (Dimension LE Garritan Pocket orchesta tällä hetkellä se vielä alesistakin parempi mutta rautana ei ole huilun kohdalla juuri muuta kivaa tullut vastaan paitsi mellotron tosin se sitten taas ihan toiseen käyttön et se levyjen pohjalta) ja eräät digisoundit). ja syna perhe on quadrasynth oikeastaan mihin nuo kuuluu kuten myös qs6.1 ja jne. ja alesiksen sivulta löytynee alesiksen ohjeet on ainakin löytynyt. |
Leikari 30.06.2008 08:32:06 | |
---|
Alesiksen hinta liikkuu suunnilleen jossain 250-350€ välissä riippuen kunnosta. tuollainen hintataso voi olla teoriaa - veikkaisin, että maksimihintakin markkinoilla jää alle 250,-. Alesiksesta ei saa vastaavan ikäisen Rolandin hintoja. Vastaavissa tapauksissa kannattaa katsastaa Vintagesynth.com sivusto. ko. sivustolla hinnat ovat yleensä yläkanttiin - so. useamman vuoden takaista hintatasoa edustavia. tosiasiassa hinta muodostuu markkinoilla. Halvalla saa varmemmin myytyä, mutta on tietysti myyjälle vahingoksi - liian kalliilla hintapyynnöllä tarjolla oleva todennäköisemmin skipataan muutoin mahdollisesti kiinnostuneiden puolelta. |
Tääkkä 30.06.2008 13:05:14 | |
---|
Paljonkohan Roland MT-32:sta saisi :P ? |
JPQ 30.06.2008 15:30:39 | |
---|
Paljonkohan Roland MT-32:sta saisi :P ? noh 100e olisi maksimi mitä itse ehkä maksaisin ehkä jotain 50-70e (jos tarvitsisin) tosin muistettava on että pohjaa jonkun toisen vanhan rolandin sisuksiin joten on periaateessa aliarvostettu. |
Spillway Arts 01.07.2008 07:25:56 | |
---|
tosiasiassa hinta muodostuu markkinoilla. Halvalla saa varmemmin myytyä, mutta on tietysti myyjälle vahingoksi - liian kalliilla hintapyynnöllä tarjolla oleva todennäköisemmin skipataan muutoin mahdollisesti kiinnostuneiden puolelta. Joo, noinhan se on. Kannattaa tietenkin katsastaa kotimaiset myynti-ilmoitukset ihan ensimmäiseksi, jos vaikka niistä oma kone löytyisi. Olen itse joskus käynyt jopa ihan musiikkiliikkeessä kysymässä tutulta myyjältä jonkin koneen reaalihintaa. Ihan asiallisia vastauksia olen liikkeestäkin saanut. En väitä etteikö se olisi täysin mahdotonta, mutta en siltikään sanoisi kyllä. |