vantage 25.06.2008 09:17:02 | |
---|
Ostin kyseisen soittimen ylä/alaosineen vähän aikaa sitten ja olen nyt testaillut ihan hyvillä soundeilla. Tuo kun on niin tavattoman vanhan näköinen niin osaisiko joku kertoa hintoja tai edes pientä historiaa soittimesta tarkemmin? Googlettamalla kun ei löytynyt yhtikäs mitn. Kiitoksia kovasti..! Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Matti_Ikonen 25.06.2008 11:44:14 (muokattu 25.06.2008 16:33:01) | |
---|
Meikäläisellä on Ritmo 61, josta olen tuon alaosan kaiuttimineen teurastanut irti aikoja sitten. Yksi kosketinkin on keikkaillessa mennyt paskaksi, muuten on toiminut oikein mukavasti. Itse maksoin omastani 50 markkaa. 10-20 euroa voisi olla sopiva hinta uudelle hyväkuntoiselle mallille. Mitään kummempaa historiaa tuolla Ekolla ei ole, lastulevykuoriin ympättyä seitkytluvun lopun / kasikytluvun alun italialaista combo-urku-peruskauraahan tuo on, sustain ominaisuus on tosin kiva. - MJI Think about your dad! |
Leikari 25.06.2008 12:02:29 | |
---|
Meikäläisellä on Ritmo 61, josta olen tuon alaosan kaiuttimineen teurastanut irti aikoja sitten. pitäsiköhän munkin tehdä toisesta yamaha -kotiurusta (maksoi 20,- euroa) combo-malli - sitten kyllä jo kannattaisi rakentaa retevämmät kuoretkin "pähkinäpuuviilun" sijaan... so. kunnon kustomi (joopa - ei vaan ole aikaa...) - - onkos muuten ketjun avaajalla se Ritmo, joka tässä taannoin keväällä/talvella oli Huuto.netissä myynnissä? minullahan on Eko Tiger - se Sun Ra -malli - veikeä ääninen pikkupeli... erityisesti omalla kaiuttimella mukavan juustoinen transistorisoundi, joka ei saa vihaiseksi... |
Matti_Ikonen 25.06.2008 16:32:47 | |
---|
pitäsiköhän munkin tehdä toisesta yamaha -kotiurusta (maksoi 20,- euroa) combo-malli - sitten kyllä jo kannattaisi rakentaa retevämmät kuoretkin "pähkinäpuuviilun" sijaan... so. kunnon kustomi (joopa - ei vaan ole aikaa...) -- minullahan on Eko Tiger - se Sun Ra -malli - veikeä ääninen pikkupeli... erityisesti omalla kaiuttimella mukavan juustoinen transistorisoundi, joka ei saa vihaiseksi... Meikäläinen suoritti tuon "chop-jobin" aika tylysti paljain käsin, sixpackin vauhdittamana :D Mitään älyttömän tukevaa tekoa tuo Ritmo ei ole... Meikäläisellä oli aikoinaan Tiger Junior, ihan hauska muovirimpula sekin, jopa vähän ikävöin sitä välillä. - MJI Think about your dad! |
vantage 26.06.2008 15:19:15 | |
---|
onkos muuten ketjun avaajalla se Ritmo, joka tässä taannoin keväällä/talvella oli Huuto.netissä myynnissä? Mulla oli ihan kirpparilöytö ja maksoin jopa 45€ tuosta kun oli niin mukavan näköinen. Tuo mahonkisävy kun sopii melkein mihin tahansa soundi on kiitettävä aina välillä.. Loistava idea muuten on tuo alaosan heittäminen pois ja kun tuossa äsken kävin ennen tämän lukua ostamassa edellämainitun sixpäkin niin saattaisi tulla suurelle keittiönpöydälle mukava koriste päätyyn... *cheers* Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |