Yleisperuna 23.06.2008 17:19:05 | |
---|
Moi, onko olemassa tällaista vehjettä: Midi keyboard, jota voisi käyttää normaaliin tapaan midi-äänityksessä, mutta joka sisältäisi myös sisäisen ääni- ja virtalähteen (paristot tai tupakansytyttimestä) ja sisäänrakennetut kaiuttimet, jotta lapsi voisi takoa soitinta auton takapenkillä pitkillä matkoilla..? |
Nakkiso 23.06.2008 18:43:11 | |
---|
Ei tule muuta mieleen, kuin sellaiset halvat yamahan ja casion kotikeyboardit, mitä myydään esim. Anttiloissa. Joku tämän tyylinen: http://www.thomann.de/fi/casio_lk100.htm Löytyy midiliitännät, kaiken maailman soundeja, kaiuttimet ja toimii pattereilla. Koskettimisto on näissä yleensä aika kehno, eli välttämättä ei sitten kuitenkaan samalla laitteella pärjää kotiäänityksissä. http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
Synastikki 23.06.2008 21:55:58 | |
---|
Lapselle luurit päähän ja Novation X-station! siinä on erittäin hyvät midi/audio-interface ominaisuudet ja hyvä virtuaalianalogisyntikkamoottori. Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
JPQ 23.06.2008 23:15:09 | |
---|
tosin lapsi ei välttämättä tykkää synasoundein soitella. |
Dolly_Keys 23.06.2008 23:25:39 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/casio_lk100.htm Löytyy midiliitännät, kaiken maailman soundeja, kaiuttimet ja toimii pattereilla. Koskettimisto on näissä yleensä aika kehno, eli välttämättä ei sitten kuitenkaan samalla laitteella pärjää kotiäänityksissä. Eiköhän tällanen tosiaan olis ihan siedettävä kompromissi, alleviivataan toi että kelpaa varmaan myös koti"äänityksiin" jos midittää sen tietokoneeseen, koska kuten nakkiso sanoo, saundit on yleensä halvan kuuloset. Mutta siis miksei, onko muuta huonoo? vai haettiinko vielä pienempää masiinaa? Ainiin ja tosiaan ne kuulokkeet, ettei muiden tartte nauttia soitosta neljän tunnin automatkoilla ;) hehheh. no, vihjaan vaan.. "To alcohol, the cause of - and solution to - all of life's problems." -Homer J. Simpson |
Nakkiso 23.06.2008 23:52:55 | |
---|
Eiköhän tällanen tosiaan olis ihan siedettävä kompromissi, alleviivataan toi että kelpaa varmaan myös koti"äänityksiin" jos midittää sen tietokoneeseen, koska kuten nakkiso sanoo, saundit on yleensä halvan kuuloset. Mutta siis miksei, onko muuta huonoo? vai haettiinko vielä pienempää masiinaa? Niin tarkoitin siis, että itse koskettimisto saatta olla niin kehnon tuntuinen, ettei tee mieli äänitellä kun soitto ei kulje. Mutta jos sen kanssa voi elää, niin ei siinä sitten mitään. Niin ja onhan noita nyt pienempiäkin! http://www.thomann.de/fi/casio_sa75_homekeyboard.htm Tossa tosin on minikoskettimet. http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
M.i.k.key 24.06.2008 09:53:31 | |
---|
Lapselle luurit päähän ja Novation X-station! siinä on erittäin hyvät midi/audio-interface ominaisuudet ja hyvä virtuaalianalogisyntikkamoottori. Kiinnostaa muuten tuo tai sitten Novationin Xio! Onkos kellään enempää kokemusta? möllisty |
Janus 24.06.2008 11:03:31 | |
---|
Kiinnostaa muuten tuo tai sitten Novationin Xio! Onkos kellään enempää kokemusta? Mulla on molemmat :D X-Station 61 ja Xio 25. Hyviä kontrollereita, softasynia mä oon lähinnä tolla X-Stationilla kontrolloinut (ja käyttänyt samalla äänikorttina) - hyvät kontrolli/program change -ominaisuudet ja ihan asiallinen latenssi. Xio taas toimii reppuun sopivana hyvänä matkakiipparina/äänikorttina, muutamat demot on tullu tehtyä alusta loppuun tien päällä. Hinta/laatusuhde molemmilla on erittäin kohdallaan! |
KoskPaavo 24.06.2008 14:43:12 | |
---|
Motonetissä on jokin kumikiippari " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
mack the knife 24.06.2008 14:59:51 | |
---|
Motonetissä on jokin kumikiippari Onko se samanlainen kuin se kumirumpu, mikä rumpaleilla on aina keikka-autossa polvien päällä. Yhdellä hanuristilla oli jumalauta, millä se treenas äänettömästi. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 24.06.2008 19:55:55 | |
---|
Eikun se on sellainen musta ja joka menee rullalle. Mulla on tarkoitus ostaa tuommoinen ja kun tulee keikka jossa rumpalilla on joku halpissetti, mä leväytän tämän auki. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
M.i.k.key 24.06.2008 20:13:27 (muokattu 24.06.2008 20:25:52) | |
---|
Mulla on molemmat :D X-Station 61 ja Xio 25. Hyviä kontrollereita, softasynia mä oon lähinnä tolla X-Stationilla kontrolloinut (ja käyttänyt samalla äänikorttina) - hyvät kontrolli/program change -ominaisuudet ja ihan asiallinen latenssi. Xio taas toimii reppuun sopivana hyvänä matkakiipparina/äänikorttina, muutamat demot on tullu tehtyä alusta loppuun tien päällä. Hinta/laatusuhde molemmilla on erittäin kohdallaan! No hitto. Ennenkaikkea tuommoinen matkakiippari olis kyllä hakusessa. Onko noitten synaominaisuudet samat tai samantyyppiset? kukas muuten tuo maahan/myy Novationia? E: jahas, näköjään Soundatasta saa möllisty |
Yleisperuna 25.06.2008 10:33:39 | |
---|
Kiitän kontribuuttoreita! Johan rupesi löytymään! Sitten pitäisi vielä oppia, miten kielletään Kissanpolkka, mutta etsin sitä varten kasvatustieteellisen foorumin. |
oksatboys 25.06.2008 12:08:18 (muokattu 25.06.2008 12:08:55) | |
---|
Mulla on molemmat :D X-Station 61 ja Xio 25. Kumpi noista olisi parempi, jos haluaa moogvintage pörinää ja semmosia sointumatto soundeja. Trancee ei, ja äänikortti ominaisuus ei pakollinen. Neljä oktaavisia versioita ajattelin. ringmodulator piristää kummasti |
Point 06.07.2008 14:06:15 | |
---|
Eikun se on sellainen musta ja joka menee rullalle. Mulla on tarkoitus ostaa tuommoinen ja kun tulee keikka jossa rumpalilla on joku halpissetti, mä leväytän tämän auki. Hoho, kokeilin tuollaista Löytyliiterissä, jos samasta laitteesta puhutaan... Aika hauska. =) |