Aihe: Studiologic SL73 Studio
1
htm
09.11.2020 13:58:09

Moi

Oon hankkkimassa uutta masterkeyboardia, ja tämä vaikuttaisi ainakin speksien perusteella hyvältä. Onko kokemusta tästä tai vastaavista malleista (mm. SL88 Studio)?
www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
LautaJaFoni
13.11.2020 10:25:59
Juuri ostin käytettynä SL88 Studion. Koskettimisto vähän äänekäs, mutta ei ainakaan minua haittaa jos on kuulokkeet päässä tai vähän enemmän volyymiä.

Käytän MacBook Airin kanssa editoria. Se on vähän takkuinen ainakin tällä tietokoneella. ONGELMA VOI OLLA KÄYTTÄJÄSSÄ, koska en ole harjoitellut käyttämään. Varmasti vaatis vähän harjottelua.
Kuhan kirjottelen
htm
13.11.2020 12:28:51

LautaJaFoni: Juuri ostin käytettynä SL88 Studion. Koskettimisto vähän äänekäs, mutta ei ainakaan minua haittaa jos on kuulokkeet päässä tai vähän enemmän volyymiä.

Käytän MacBook Airin kanssa editoria. Se on vähän takkuinen ainakin tällä tietokoneella. ONGELMA VOI OLLA KÄYTTÄJÄSSÄ, koska en ole harjoitellut käyttämään. Varmasti vaatis vähän harjottelua.

Oletko käyttänyt noita midiliitäntöjä? Toimiiko outputit myös "through" -moodissa? Eli kulkeeko mididata läpi?
htm
03.03.2021 14:01:11

htm: Oletko käyttänyt noita midiliitäntöjä? Toimiiko outputit myös "through" -moodissa? Eli kulkeeko mididata läpi?

Vastaanpa itse, kun tuli laite hommattua. Kulkee läpi, ja voi ohjelmoida aika hyvin, mikä menee mistäkin piuhasta minne päin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)