Lepsu 14.08.2008 21:09:44 | |
---|
Otsikko ei ole ehkä ihan kuvaavin, mutta mistä löytäisin sellaisen ohjelman, jolla voisin yhdistellä useammasta pankista parhaat soundit yhteen? Olen haalinut netistä noita sysexiä jonkinmoisen nipun ja tuntuu, että joka toisesta löytyy ehkä yksi käyttökelpoinen saundi. Olisi kiva saada nuo kaikki samaan pankkiin. Olen paria librariania koittanut, mutta minun insinöörin aivoille ei aukene niiden toiminta läheskään riittävästi. Ja synahan oli uuden karhea Korg M1. :) |
Lepsu 20.08.2008 14:40:13 (muokattu 20.08.2008 14:41:14) | |
---|
Tai sitten, onko mitään helppoa keinoa kopsutella jotain yksittäistä soundia erikseen tommoisesta setistä ja yhdistellä noita yksittäisiä soundeja sitten manuaalisesti kokonaiseksi pankiksi? Näin monimutkaisesti selitettynä... |
teroyk 25.08.2008 14:29:41 | |
---|
Tai sitten, onko mitään helppoa keinoa kopsutella jotain yksittäistä soundia erikseen tommoisesta setistä ja yhdistellä noita yksittäisiä soundeja sitten manuaalisesti kokonaiseksi pankiksi? Jos omistat muistikortin siihen, niin silloinhan se onnistuu helposti keräämällä parhaat soundit sinne. Mutta helpointa on homma tietokoneen avulla ja M1:lle ohjelmia onkin paljon. |
Lepsu 25.08.2008 14:52:32 | |
---|
Jos omistat muistikortin siihen, niin silloinhan se onnistuu helposti keräämällä parhaat soundit sinne. Mutta helpointa on homma tietokoneen avulla ja M1:lle ohjelmia onkin paljon. Muistikorttia ei ole. Nuo ohjelmat, joita olen koittanut, ovat ainakin äkkiseltään olleet niin vaikeaselkoisia, että nopealla tutkailulla en ole vielä oppinut, miten noita yksittäisiä soundeja voisi siirrellä ylipäätään minnekään. Mikään ummikko en koneiden kanssa ole, mutta joku tässä nyt on klikannut... |
Lepsu 09.09.2008 18:18:27 | |
---|
Alkaa mennä hermo... Onko sellaista ohjelmaa, jossa voisi esim. raahata yksittäisä soundeja jostain koneella olevasta pankista synassa olevaan pankkiin? Tai edes raahailtua koneella olevissa pankeissa soundeja keskenään? Ainut, mitä olen saanut tehtyä, on että olen saaanut siirrettyä kokonaisen pankin synasta koneelle tai koneelta synaan. Kaikki muu on päättynyt jonkin sortin hermoromahdukseen.... |
Mismatch error 09.09.2008 21:53:09 | |
---|
Voitko siirtää sen koko pankin ja synassa sitte kopioit siitä haluamas patchit toiseen bankkiin ja sit palautat sen päällekirjoitetun bankin? La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins. |
Lepsu 09.09.2008 22:43:44 | |
---|
Synaan siirrettävä pankki korvaa minun käsittääkseni kokonaisuudessaan sisässä olevan pankin. En ole näiden kanssa pelannut juuri ollenkaan ja tämän ikäinen laite ei ole ihan niitä käyttäjäystävällisimpiä, joten mitään varmaa en kyllä osaa sanoa...:/ |
teroyk 12.09.2008 17:56:27 | |
---|
Synaan siirrettävä pankki korvaa minun käsittääkseni kokonaisuudessaan sisässä olevan pankin. En ole näiden kanssa pelannut juuri ollenkaan ja tämän ikäinen laite ei ole ihan niitä käyttäjäystävällisimpiä, joten mitään varmaa en kyllä osaa sanoa...:/ Atarille ainakin oli aikoinaan M1-editori, jossa pystyi ihan äänikerrallansa siirtämään. Samoin SoundDiverilla macillä ja PC:llä, mutta sitäkään softaa ei enää uutena saa, mutta Midiquestillakin varmaan onnistuu, ite en ole vaan testannut. |
keyboardplayer 12.09.2008 18:51:31 | |
---|
|
teroyk 18.09.2008 17:19:41 (muokattu 18.09.2008 17:21:06) | |
---|
Onkos kellään kokemusta tämmösestä? http://www.squest.com/index.html Niin tuo on se aikaisemmin mainitsemani Midi Quest. Itse en ole käyttänyt, mutta kuulopuheitten mukaan: Nykyään laajin laitetuki, mutta kuulemma kaikki editorit eivät ole aina kaksisia, mutta asiansa ajaa. Joillekkin vanhoille soittimille löytyy parempiakin editoreita, mutta ongelmana on, että vaativat helposti vanhempaa käyttöjärjestelmääkin tietokoneeseen. |