Aihe: Korg Radiasta testaamaan?
1
tarmo
01.08.2007 11:26:46
Mors,

Onko kukaan käynyt testaamassa kyseistä laitetta Helsingissä, ja jos on, niin missä liikkeessä? Olen yrittänyt koluta Helsingin liikkeitä läpi, mutta ei ole vielä tullut vastaan. Deluxeen olen tutustunut vain nettisivujen kautta, mutta sen perusteella en löytänyt vielä mitn..

Joten jos, joku on testannut, ilmoitelkaa ihmeessä, kiitos!

PS. Toki saa myös kertoa mielipiteitään ks. laitteesta, että on hieman laadukasta referenssiä, jahka pääsee synan ääreen:)
keyboardplayer
01.08.2007 16:49:44

Testaamaan en kerennyt, mutta dlx:ssä se oli kun siellä viimeksi kävin, ellen ihan väärin muista.
Leikari
02.08.2007 10:22:21
.. dlx:ssä se oli kun siellä viimeksi kävin, ellen ihan väärin muista.

DLX taitaa olla nyt elokuun kiinni kun muuttavat Ruoholahden musakaupparysään - -avaavat joskus syyskuussa.
jp8000
02.08.2007 10:52:00

Itseänikin kiinnostas testata tuo laite (kuten myös Roland MC808, mutta se ei kuulu nyt tähän)
Ethnicolor or OK, do it fast many times a day makes me happy.
jp8000
02.10.2008 23:58:15

Ihan kivalta vehkeeltä tämäkin vaikuttaa, kun on tullu testattua muutamaan otteeseen
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
HarriP
03.10.2008 10:54:47

Testasin keväällä DLX:ssä ja vastasi mielikuvia: todella uniikki vehje, Oasys soundia, hyvä käyttöliittymä, kaikenkaikkiaan inspiroiva peli. Mun veikkauksen mukaan tuleva klassikko.

Digitaalisen IOn puute on ainoa pikkupikkupuute, jos hifistelemään ruvetaan. Mutta ei ole pakko :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)