Aihe: Nuotit?
1
Tyväär
01.11.2008 21:28:23
Mistä mie nuotteja saan ilmaseksi netistä? Mie olen koittanu ettiä, mutta mie en lyöä mistään, mulla pimahtaa kohta pinna.. Ja mie haluaisin semmoset nuotit et niistä käsittääki jotaki eli meinaan semmosia niinku nuottikirjoissa on..
Haluaisin Limp bizkit.in Behind blue eyes.in nuotit..
moder
01.11.2008 21:43:23
tuskimpa niitä noin vain löytyy, ainakaan ILMAISEKSI.
Levyltä voi ite tehdä transkription, tai jos tämä tuottaa vaikeuksia, niin lataa netistä midi-filee, ja sopivaa nuotinnusohjelmaa käyttäen taikoo tästä itselleen nuotit.
baron
01.11.2008 22:11:07

Mistä mie nuotteja saan ilmaseksi netistä? Mie olen koittanu ettiä, mutta mie en lyöä mistään, mulla pimahtaa kohta pinna.. Ja mie haluaisin semmoset nuotit et niistä käsittääki jotaki eli meinaan semmosia niinku nuottikirjoissa on..
Haluaisin Limp bizkit.in Behind blue eyes.in nuotit..

Kyllä netistä löytyy ilmaisiakin nuotteja. Pistä hakusanaksi "sheet music".
Ei tosin kaikkia piisejä, joistakin joutuu maksamaan.
Mm. Mozartia ja Bachia ainaskin saa ilmaiseksi.
moder
01.11.2008 23:02:42
Niin löytyy.. mut ei varmaan mitään limp bizkitiä...
Namorbia
01.11.2008 23:28:00
www.pianofiles.com

Tuolta löytyy melko paljon mutta toimii vaihtopolitiikalla. Eli kannattaa metsästää jostain muualta nuotteja ja kokeilla vaihtokauppaa. Jotkut tosin antavat ilmaiseksikin.
www.mikseri.net/B-mies
Black_Adder
03.11.2008 17:46:11
Tuolta löytyy melko paljon mutta toimii vaihtopolitiikalla. Eli kannattaa metsästää jostain muualta nuotteja ja kokeilla vaihtokauppaa. Jotkut tosin antavat ilmaiseksikin.

Kyllä tuolta nykyään, kun nuo sivut uusittiin, saa aikahyvin nuotteja vaikka ei itsellä mitään olis takas antaakkaan. Itte oon just tota käyttäny aika paljon.
Putosin kellarista vinttiin, polveen meni roska ja silmään tuli haava.
Foranamo
03.11.2008 18:58:45

asl
09.11.2008 11:06:52
jos Fake Book -taso riittää, niin niitä kyllä löytyy netistä pdf-tiedostoina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)