Aihe: Yamaha B-4CR 1 | |
---|---|
![]() 29.10.2008 23:33:26 | |
Terve! Otsikon mukaiset urut on kulkeutuneet minulle "suvussa" ja asunnon vaihdon yhteydessä. Pikaisella googlen käytöllä löysin sen verran tietoa, että noi urut vosivat olla vuodelta 1973 peräisin. Tätä puoltaisi myös se, että urkujen alkuperäinen omistaja on kuollut vuonna 1975, eli sen jälkeen niitä ei ainakaan ole ostettu :). Uruilla ei ole minulle mitään käyttöä ja eroonhan niistä pitäisi päästä. Ajattelinkin kysellä, että onko tuollainen kapistus hyödyllinen nykyään missään "piireissä", vai onko nuo ihan kaatopaikkatavaraa? Kunto uruilla on siinä 10- paikkeilla. Ei naarmuja, kolhuja tai mitään muutakaan virhettä, jos ei käy suurennuslasilla kaivamaan. Kaikki ominaisuudet toimii ja alkuperäinen penkkikin on tallella. Eli kertokaapa asiantuntijat tietonne noista uruista. Kiitos! | |
![]() 30.10.2008 07:12:37 | |
näistä on ollut ennenkin, mutta laitetaan lyhyesti: putoaa kategoriaan "transistori yamaha-kotiurut!" - siinä kuin transistori-hammonditkin (kotiurut siis...) yms.. - kuitenkin laadukkaampia vs. italialaiset tarkistamatta veikkaan, että on "hinnat alkaen" -luokan malleja juustoiset soundit isoja rohjoja pieniin asuntoihin - monitoimi-casiossa on paremmat soundit ja menee pienempään tilaan jos laite toimii kaikin osin niin pääkaupunkiseudulla saa olla tyytyväinen pariin kymppiin - maalla voi saada hyvänkin hinnan (satanen?) - tai ei mene kaupaksi kuin lasten särettäväksi. minulla on kaksi "keskvertomallia" kellarissa | |
![]() 30.10.2008 11:20:21 | |
Tunnearvoahan tuollaisilla saattaa olla ja siinä tapauksessa ainakin itse saattaisin säilyttääkin, mukavahan niillä olis välillä vaihtelun vuoksi fiilistellä. Aikanaan ton tyyppisiä roudattiin keikoillakin miesvoimin ja en muista, että se kovin rankaltakaan olis tuntunut SILLOIN? :D | |
![]() 30.10.2008 11:36:15 | |
Terve! Otsikon mukaiset urut on kulkeutuneet minulle "suvussa" ja asunnon vaihdon yhteydessä. Pikaisella googlen käytöllä löysin sen verran tietoa, että noi urut vosivat olla vuodelta 1973 peräisin. Tätä puoltaisi myös se, että urkujen alkuperäinen omistaja on kuollut vuonna 1975, eli sen jälkeen niitä ei ainakaan ole ostettu :). Uruilla ei ole minulle mitään käyttöä ja eroonhan niistä pitäisi päästä. Ajattelinkin kysellä, että onko tuollainen kapistus hyödyllinen nykyään missään "piireissä", vai onko nuo ihan kaatopaikkatavaraa? Kunto uruilla on siinä 10- paikkeilla. Ei naarmuja, kolhuja tai mitään muutakaan virhettä, jos ei käy suurennuslasilla kaivamaan. Kaikki ominaisuudet toimii ja alkuperäinen penkkikin on tallella. Eli kertokaapa asiantuntijat tietonne noista uruista. Kiitos! Laitoitko itse tuon tänään Pörssiin myyntiin? Jos et, niin siellä joku pyytää kuuskymppiä noista. En maksais sitäkään. COVS n:o 1. | |
![]() 30.10.2008 11:36:16 (muokattu 30.10.2008 11:37:33) | |
Terve! Otsikon mukaiset urut on kulkeutuneet minulle "suvussa" ja asunnon vaihdon yhteydessä. Pikaisella googlen käytöllä löysin sen verran tietoa, että noi urut vosivat olla vuodelta 1973 peräisin. Tätä puoltaisi myös se, että urkujen alkuperäinen omistaja on kuollut vuonna 1975, eli sen jälkeen niitä ei ainakaan ole ostettu :). Uruilla ei ole minulle mitään käyttöä ja eroonhan niistä pitäisi päästä. Ajattelinkin kysellä, että onko tuollainen kapistus hyödyllinen nykyään missään "piireissä", vai onko nuo ihan kaatopaikkatavaraa? Kunto uruilla on siinä 10- paikkeilla. Ei naarmuja, kolhuja tai mitään muutakaan virhettä, jos ei käy suurennuslasilla kaivamaan. Kaikki ominaisuudet toimii ja alkuperäinen penkkikin on tallella. Eli kertokaapa asiantuntijat tietonne noista uruista. Kiitos! Laitoitko itse tuon tänään Pörssiin myyntiin? Jos et, niin siellä joku pyytää kuuskymppiä noista. En maksais sitäkään. Tiedän yhden vanhemman miehen, joka keikkailee tuolla, ihan hirveät soundit, kärsimystä kuunnella edes yhtä biisiä. COVS n:o 1. | |
![]() 30.10.2008 12:17:43 | |
minulla on kaksi "keskvertomallia" kellarissa Ovatko neljäoktaaviset? | |
![]() 30.10.2008 13:09:20 | |
Ovatko neljäoktaaviset? kuvia otsikon mukaisesta: http://www.xs4all.nl/~wkoopman/electone/details/b-4cr.htm - - en muista omistani, että onko täyttä neljää oktaavia - enemmän äänen sävyyn vaikuttavia "lever"eitä, rytmejä ja automatiikkaa kuin tuossa tosi pelkistetyssä - - - soitellaan niillä "duettojakin" joskus - semmosita pöljäilyä - en myy | |
![]() 30.10.2008 15:51:42 | |
En laittanut pörssiin myyntiin, mutta huomasin sen vanhentuneen ilmoituksen kun selailin. Mutta ei noilla tunnearvoa ole minulle ja säilytystilaakaan ei ole. Kyllä noista eroon pääsee, se ei ole ongelma. Kiitoksia vastanneille! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)