Aihe: Vinkkiä kaivataan! Missä voi käydä soittamassa itsekseen pianoa?
1
Jouana
08.02.2009 16:30:08
En osannut tästä aiheesta etsiä onnistuneesti haulla..pahoittelut jos oon pahasti puusilmäillyt!

Eli, kaipaisin tietoa missä voi soittaa pianoa (akustista, sähkö- tai digitaalipianoa). Tilanteeni on sellainen, etten tällä hetkellä omista enkä myöskään ihan lähitulevaisiidessa voi hankkia pianoa, mutta kaipaisin päästä jonnekin soittamaan. Mulla ei ole mitään käsitystä onko jotain paikkoja joissa voi varata (tms) pianonsoittoaikaa. Opetusta en siis tarvitse ainoastaan pianon.

Kiitollisena vastaanotan infoa! :)
moder
08.02.2009 16:40:15
Esim. kouluilta ja seurakunnilta kannattaa kysyä.

Itsekin aikanaan soitellut paljon koulun ja srk-keskuksen flyygeleitä "omin päin", toki luvan kanssa.
EP
08.02.2009 17:02:10
En osannut tästä aiheesta etsiä onnistuneesti haulla..pahoittelut jos oon pahasti puusilmäillyt!

Eli, kaipaisin tietoa missä voi soittaa pianoa (akustista, sähkö- tai digitaalipianoa). Tilanteeni on sellainen, etten tällä hetkellä omista enkä myöskään ihan lähitulevaisiidessa voi hankkia pianoa, mutta kaipaisin päästä jonnekin soittamaan. Mulla ei ole mitään käsitystä onko jotain paikkoja joissa voi varata (tms) pianonsoittoaikaa. Opetusta en siis tarvitse ainoastaan pianon.

Kiitollisena vastaanotan infoa! :)

Joissakin kirjastoissa on ainakin digipianoja joita voi soittaa.
Roku
08.02.2009 17:15:12
Tikkurilan kirjaston lastenosastolla on piano, jota pääset soittamaan varaamalla ajan lastenosaston lainaustiskiltä, p. (09) 8392 3973.
Jouana
08.02.2009 18:06:05
Wow, enpäs ole tajunnut noita ollenkaan. Suuret kiitokset vinkeistä! :)
ainuli
08.02.2009 18:16:39
Espoon Leppävaarassa Sellon kirjastossa voi varata flyygelin tai pianon, musiikkiosastolla on myös digitaalipiano jota voi soittaa kuulokkeet päässä.
Jouana
08.02.2009 18:36:30
Ainiin, unohdin täysin mainita paikkakunnan. Siis mieluiten Helsingin sisältä haluaisin löytää soittomahdollisuuden...
baron
08.02.2009 18:39:46

Ainiin, unohdin täysin mainita paikkakunnan. Siis mieluiten Helsingin sisältä haluaisin löytää soittomahdollisuuden...

No ainaskin noista seurakunnista kannattaisi kysellä. Ennen kuin mun poikani osti oman flyygelin, se kävi seurakunnassa treenailemassa.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)