jaska62 03.05.2009 16:15:38 | |
---|
Ostin kolmisen viikkoa sitten Thomannilta PLG100-XG soundikortin ja laitoin sen Yamaha Motif ES6:eeni. Ei toiminut ei..Motif kyllä tunnisti kortin, mutta ensimmäistäkään soundia siinä ei ollut. Ei muuta kuin paluupostissa takaisin. Nyt viime perjantaina UPS:n lähetti toi uuden. Kun sain sen paikalleen ja kaikki säädöt tehtyä mitä ohjekirjassa sanottiin niin ei pihaustakaan.. Sama juttu, Motifin merkkivalo palaa kohdassa PLG3, mutta yhtään soundia siinä ei tunnu olevan. Siispä nyt mietin että jos sinulla ois tässä lähistöllä Yamahan syna johon käy PLG100-XG soundikortti niin voisinko testata tuota korttia soittimessasi. Testaamisessa menee aikaa noin 1-2 minuuttia ja voisin maksaa siitä vaikkapa 15 €. Olisi hyvä tietää kummassa on vika: kortissa vai Motifissani. Puhelinnumeroni on 040-7778000. |
JPQ 03.05.2009 19:21:30 | |
---|
Villi veikkaus vika kortissa koska se rautaa jota ei ole ulkoisilta kolhuilta suojattu mitenkään. ja tuotteena halvempi vaikkei se aina mitään tarkoita. ps. itsellä yamaha johon sopii tietääkseni mutta olen toisella puolella maata. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
jaska62 03.05.2009 21:14:05 | |
---|
Mä arvelen myös että vika on kortissa. Pitäis vaan päästä testaamaan se jossain tässä lähistöllä. |
hiski 04.05.2009 10:00:52 | |
---|
Olispa huono tuuri jos olis kaksi viallista korttia... Mulla oli joskus säätämistä ennen kuin sain 150-AN-kortin soimaan original-Motifissa, vaan nyt en tähän hätään muista että mikä siinä auttoi... Sun pitää tehdä vielä enemmän säätöjä kuin ohjekirjassa sanotaan:) Hatustaheitto: auttaisiko jos resetoisit Motifin jos siinä olisikin jokin "PLG-volume" nollilla? |
jaska62 04.05.2009 12:17:16 | |
---|
Se oli niinkuin alunperin arvelinkin. Olivat Thomannilta lähettäneet saman rikkinäisen kortin: "Hei! Valitettavasti tässä on sattunut jokin virhe huolto-osastollamme ja sama laite on lähetetty sinulle takaisin. Pahoittelumme tästä aiheutuneesta. Jos vain viitsit lähettää kyseisen tuotteen uudestaan takaisin meille samoilla ohjeilla kuin viime kerralla, niin laitamme asian uudelleen vireille. Pidäthän kuitit postituksista tallessa, niin palautamme postikulut. Kiitos, Ystävällisin terveisin Ari Vallström Musikhaus Thomann e.K." Joten alanpa taas tekemään postipakettia Saksaan. Toivottavasti kolmannella kerralla saan toimivan kortin. |
JPQ 04.05.2009 13:25:31 | |
---|
jaska62: Se oli niinkuin alunperin arvelinkin. Olivat Thomannilta lähettäneet saman rikkinäisen kortin: "Hei! Valitettavasti tässä on sattunut jokin virhe huolto-osastollamme ja sama laite on lähetetty sinulle takaisin. Pahoittelumme tästä aiheutuneesta. Jos vain viitsit lähettää kyseisen tuotteen uudestaan takaisin meille samoilla ohjeilla kuin viime kerralla, niin laitamme asian uudelleen vireille. Pidäthän kuitit postituksista tallessa, niin palautamme postikulut. Kiitos, Ystävällisin terveisin Ari Vallström Musikhaus Thomann e.K." Joten alanpa taas tekemään postipakettia Saksaan. Toivottavasti kolmannella kerralla saan toimivan kortin. Toivon totisesti ja aika karu moka. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Leikari 04.05.2009 16:45:03 | |
---|
JPQ: Toivon totisesti ja aika karu moka. mä olen elämäni aikana tehnyt monia paljon pahempiakin ;-) |
JPQ 04.05.2009 19:45:20 | |
---|
Leikari: mä olen elämäni aikana tehnyt monia paljon pahempiakin ;-) Jaa oletko sitten töissä huollossa tai asiakaspalvelussa... noh ammatista riippuu mokan pahuus lääkärit, ja opettajat tuomitaan herkimmin. ja opettajat värään tiedon,tai ennakko asenteiden takia. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |