Ville.K 26.04.2009 16:53:54 | |
---|
Eli kaipaisin kommentteja, kokemuksia ja vaikka soundiklippejä noista kahdesta ja muistakin mahdollisista käytössä olevista leslie -simulaattoreista. "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
Synastikki 27.04.2009 07:44:30 | |
---|
Elämässä pitää olla
tilua!
kalamies #51 >-)))> |
mack the knife 27.04.2009 19:22:20 | |
---|
Ville.K: Eli kaipaisin kommentteja, kokemuksia ja vaikka soundiklippejä noista kahdesta ja muistakin mahdollisista käytössä olevista leslie -simulaattoreista. Mulla oli VK-8M:n perässä Rotosphere, en pitänyt sitä hintansa arvoisena ja myin pois. Mutta älä pelkästään mua usko, siitä voi olla enemmän positiivisia kuin negatiivisia mielipiteitä. COVS n:o 1. |
Ville.K 30.04.2009 08:07:05 | |
---|
mack the knife: Mulla oli VK-8M:n perässä Rotosphere, en pitänyt sitä hintansa arvoisena ja myin pois. Mutta älä pelkästään mua usko, siitä voi olla enemmän positiivisia kuin negatiivisia mielipiteitä. Aijaa? Mistä et tykänny siitä? Ku kallis vekotinhan kyllä on "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
Mr. Crowley 30.04.2009 10:19:42 | |
---|
Ehkäpä MC Puukko tarkoitti että kun VK8:ssakin on lepasimu, niin ei ollut Roto enää tarpeen. Itse möin kanssa Roton pois kun ostin VK8:n. Jälkeen päin olen kyllä vähän katunut. Mun mielestä Rotospheren simulaatio on kyllä parempi, mutta eihän sekään tietysti ihan ilmainen ole. Toinen asia mikä vaikutti minulla oli laitteiden määrä. Keikalle kun menee niin sitä lakua saa vetää laitteiden välillä ihan riittävästi. Siinä vaiheessa aina miettii tarkkaa näitä pieniä soundillisia eroja. se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
maza 30.04.2009 11:35:06 | |
---|
Minkä härvelin perään mietit Leslie-simulaattoria? Fakta on se, että uusimmissa urkumallintimissa alkaa omat simulaatiot olemaan sitä tasoa, että erillistä _simua_ ei ainakaan enää tarvita. Nord C1:n ja Electro 3:n simulaatio on paras kuulemani ja päihittää Rotospheren, RT-20:n (joka on arvatenkin sama mallinnus kuin VK-8:n / VR-760:n jne.), Korg G4:n ja jopa klassisen Dynacord CLS-222:n. Tuo Dynacord on kyllä oikeasti hyvä, sen kaveriksi vaan tarvitsee erillisen säröttimen. Nordin soundi paranee sitten vain ja ainoastaan oikean värkin kanssa, jos silloinkaan. Live- ja studiokäyttö ovat nekin asioita erikseen, kuten myös urun rooli bändissä, biisissä ja miksauksessa. |
musamies 30.04.2009 11:47:26 | |
---|
Ville.K: Aijaa? Mistä et tykänny siitä? Ku kallis vekotinhan kyllä on Minulla on kyseinen härveli kun tuli myytyä MS Audiotroni LEO 200 ja hommattua tuollainen käytettynä. Olihan se halvempi kuin LEO! Itse kaipaisin siihen helposti käytettävän säädön, josta saa säädettyä kiihtyvyys ja hidastuvuus aikaa. Nopeuttahan siitä saa helposti säädettyä. Hyvä puoli on, että sen voi kätevästi liittää sellaisiin urkuihin, jossa ei ole lesliesimulaattoria. Myös särö on hyvä puoli. Minun mielestä simulaattoreiden ääni ei ole paras mahdollinen suoraan piuhoja pitkin kuunnellen vaan ääni pitää toistaa kaiuttimista niin kuin keikalla tapahtuu. |
Ville.K 01.05.2009 13:53:52 | |
---|
maza: Minkä härvelin perään mietit Leslie-simulaattoria? Wlm:n keikkaurkujen (ei hit, vaan joku erikoisempi) perään olis tarkotus ja beatitkin on tulossa talouteen lähiaikoina. Eikä sitä ikinä tiiä mitä maailman sivu tuo tullessaan ;) "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
Ville.K 01.05.2009 13:55:09 | |
---|
musamies: Minun mielestä simulaattoreiden ääni ei ole paras mahdollinen suoraan piuhoja pitkin kuunnellen vaan ääni pitää toistaa kaiuttimista niin kuin keikalla tapahtuu. Tämä on kyllä ihan totta! "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
musamies 01.05.2009 14:14:09 | |
---|
Ville.K: Wlm:n keikkaurkujen (ei hit, vaan joku erikoisempi) perään olis tarkotus ja beatitkin on tulossa talouteen lähiaikoina. Eikä sitä ikinä tiiä mitä maailman sivu tuo tullessaan ;) Mulla se on pääasissa Trip:in kaverina. Ne on yhdessä sopiva yhdistelmä. Välissä Boss FV-500L volapedaali. http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=31124 |
BaariMikko 01.05.2009 14:32:20 | |
---|
http://maihinnousu.net/tellus |