Merimari 26.07.2009 09:34:32 | |
---|
Minulla on noin 20 vuotta vanha Yamaha Clavinova CVP-6 kosketinsoitin / sähköpiano. Olen myymässä soitinta mutten ole löytänyt mistään vinkkiä millä hinnalla soittimen kannattaisi myydä. Soitin on siisti ja muuten hyvässä kunnossa lukuun ottamatta yhtä mustaa kosketinta joka palautuu hieman hitaasti. Olisiko teillä antaa vinkkiä hinnasta tai mistä voisin kysellä hintaa soittimelle. |
HarriP 26.07.2009 09:59:45 | |
---|
Vanha sähköpiano jossa yksi kosketin rikki. Ei voi varmaan paljoa pyytää, tai voi, mutta tuskin kukaan maksaa. Jos laitat huuto.net:tiin huutokauppaan ja katsot mitä saat? |
JPQ 26.07.2009 11:35:10 | |
---|
Merimari: Minulla on noin 20 vuotta vanha Yamaha Clavinova CVP-6 kosketinsoitin / sähköpiano. Olen myymässä soitinta mutten ole löytänyt mistään vinkkiä millä hinnalla soittimen kannattaisi myydä. Soitin on siisti ja muuten hyvässä kunnossa lukuun ottamatta yhtä mustaa kosketinta joka palautuu hieman hitaasti. Olisiko teillä antaa vinkkiä hinnasta tai mistä voisin kysellä hintaa soittimelle. F Musiikki kait tuo maahan ehkä osaisivat auttaa hinnassa mutta luulempa ettei paljoa ikävä kyllä vaikka vikoja ei olisikaan. http://www.f-musiikki.fi/ Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
EP 26.07.2009 12:00:13 | |
---|
Saattaahan tuon yhden koskettimen "hitaus" olla vain likaa tms, jos muuten toimii moitteetta, eli olisi puhdistusta vailla. |
Merimari 26.07.2009 21:35:59 | |
---|
Kosketin on vain hidas, soi moitteettomasti. Missä voisin puhdistuttaa? Hinnan suhteen mulla ei oo mitään ymmärrystä. Voisiko pyytää 10, 100 vai 1000 euroa? Olisiko edes suuntaa antavaa arvausta hinnasta. Pitää soitella sinne F Musiikkiin ja kysellä sieltä hintaa, kiitos vinkistä. |