Aihe: Softasyna sinfoniaorkesteri-soundeihin?
1
JoKo
02.12.2021 21:59:03
Moi! Tuli tilaus tehdä dokumenttiin elokuvallista klasarihenkistä musaa jota varten mun pitäisi hankkia joku syna millä homma hoituisi paremmin kuin Logicin mukana tulevilla plugareilla. Mitäs tämmöisiä onkaan?
Henri Henri Olavi
03.12.2021 19:46:23
JoKo: Moi! Tuli tilaus tehdä dokumenttiin elokuvallista klasarihenkistä musaa jota varten mun pitäisi hankkia joku syna millä homma hoituisi paremmin kuin Logicin mukana tulevilla plugareilla. Mitäs tämmöisiä onkaan?

Millainen budjetti?
Je suis 190221
JoKo
16.12.2021 20:49:22
Mitään tarkkaa budjettia mulla ei ole, ehkä joku 500€ on ylärajoilla. Lähinnä kartoitan mitä jengi näissä hommissa yleensä käyttää. Kyselin muuallakin ja Spitfiren samplekirjastoja moni kehui.
Henri Henri Olavi
16.12.2021 20:56:32 (muokattu 16.12.2021 20:58:13)
JoKo: Mitään tarkkaa budjettia mulla ei ole, ehkä joku 500€ on ylärajoilla. Lähinnä kartoitan mitä jengi näissä hommissa yleensä käyttää. Kyselin muuallakin ja Spitfiren samplekirjastoja moni kehui.

Mä käytän aika paljon Spitfireä. Olen köyhä, joten mulla ei Spitfireltä ole muistaakseni kuin Albion One, Ólafur Arnalds Evolutions ja Ólafur Arnalds Composer Toolkit. Käytän mä Spitfiren ilmaista BBC Symphony Orchestra Discoveria myös (ei enää ilmainen, mutta halpa). Albion One on mielestäni hintaisekseen todella hyvä. Taitaa olla nyt tarjouksessakin.

E: Tosiaan, lähtisi nyt oikein hyvään hintaan.

https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/albion-one/
Je suis 190221
JoKo
19.12.2021 23:23:37
Kiitti! Toi Albion vaikuttaa hyvältä. Onko siinä myös yksittäisiä soitinsampleja vai onko kaikki isoja sektioita? Ja kannattaako tohon ostaa se kontakt-sampleri vai pärjääkö sillä ilmaisella versiolla?
Henri Henri Olavi
19.12.2021 23:38:09 (muokattu 19.12.2021 23:39:00)
JoKo: Kiitti! Toi Albion vaikuttaa hyvältä. Onko siinä myös yksittäisiä soitinsampleja vai onko kaikki isoja sektioita? Ja kannattaako tohon ostaa se kontakt-sampleri vai pärjääkö sillä ilmaisella versiolla?

Siinä ei ole yksittäisiä instrumentteja. Jos olen niitä tarvinut, olen blendannut sekaan jostain toisesta. Käsittääkseni se toimii 100% Kontakt Playerin kanssa, mutta en ole koskaan kokeillut.

Tämän arvostelun mä luin ennen sen ostamista:

https://www.soundonsound.com/reviews/spitfire-audio-albion-one
Je suis 190221
Henri Henri Olavi
26.12.2021 19:05:20 (muokattu 26.12.2021 21:57:45)
Nyt lähtisi Spitfiren BBC Symphony Orchestra Professional hyvään hintaan (599€, eli 400€ alennusta). Siinä messevä paketti, jossa pystyy valitsemaan myös yksittäisiä soittajia ryhmien sijaan.

https://www.spitfireaudio.com/shop/ … bc-symphony-orchestra-professional/

E: Tuo on mulle tällä hetkellä liian kallis vaikka tarjouksessa onkin, mutta jos joskus tulee tarvetta päivittää sinffis-soitin, on tuo yksi ekoista joita harkitsen.
I don't giva a fuck if you're straight, you're still gay.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)