Aihe: Korg PA 700 splittaus
1
palle3
01.10.2022 15:26:42
Kuka osais neuvoa, miten tuossa synassa sais splittauksen pysymään päällä..?
Kun saundia vaihtaa, niin se pomppaa päältä pois. Hemmetin haastava systeemi tuossa Yamaha-vuosien jälkeen.. Mulla on KORG ollut viimeksi joskus 80-luvulla.. :)
jappo121
03.10.2022 06:33:24
Kirjoituksestasi ei käy ilmi missä vaiheessa splittaus katoaa. Onko kyseessä soundin rakenteluvaihe, vai valmis preset.
Tuntematta kyseistä Korgin mallia, oletan että splittaus toimii preset-kohtaisesti. Tee biisiä varten vaikka vierekkäisiin tallennuspaikkoihin haluamasi soundit joissa kaikissa on splittaus. Tässähän pääsee "hifistelemään" split kohdalla ja volumetasapainoilla eri tallenteissa. Vierekkäisiä soundeja voi selata kätevästi vaikka midipedaalilla.
Onkohan tuossa PA-700 jo niin viisas systeemi että voi niputtaa presetit vaikka biisikohtaisesti? Selailu ja presettien rakentelu helpottuisi huomattavasti...
Rakkaus yhdistää, huumori erottaa ja vittuilu on välittämistä.
faq1
04.10.2022 08:48:12 (muokattu 04.10.2022 08:51:04)
Mulla Korg Pa1000, jonka käyttöjärjestelmä sama.
Joskus tein muistaakseni tuon Split-jutun jotenkin siten, että tein ensin kaksi identtistä kapplaetaustaa/songia SongBookiin, joista toisen splittasin eri kohdasta. Sitten laitoin siten että SetListissä saattoi vaihtaa sopivassa kohtaa toiseen "Songiin" jolloin samalla vaihtui split-piste.
palle3
13.10.2022 13:52:40
Kiitokset neuvoista! Mun mielestä tuo käyttis on tuossa hieman "työläs", kun olen laiska rassaamaan ylen määrin noita vehkeitä. Olis helppo, kun laittaa splittauksen päälle, niin se pysyis päällä. Saahan sitä toivoa... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)