MakkeJ 26.08.2004 12:40:56 (muokattu 26.08.2004 12:44:32) | |
---|
Onko kellään kokemusta Mark Bassin vekottimista? Paljon tehoa pienessä koossa näyttää olevan. Tuokohan joku niitä Suomeen? http://www.markbass.it + Musicstore Kölnin bassosivut. loud´n proud |
bassomies 28.08.2004 05:59:18 | |
---|
Onko kellään kokemusta Mark Bassin vekottimista? Paljon tehoa pienessä koossa näyttää olevan. Tuokohan joku niitä Suomeen? http://www.markbass.it + Musicstore Kölnin bassosivut. Ei pienessä koossa oo mitään tehoja. Unohda Mark Bassit ja säästät selvää rahaa. Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
Heikki L. 02.01.2006 13:06:57 | |
---|
Heps! Nosto... Elikkä kun noita nyt saa täältä Suomestakin, niin onkos joku kerenny käymään jo kokeilemassa? Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
Keny 02.01.2006 14:49:11 | |
---|
Heps! Nosto... Elikkä kun noita nyt saa täältä Suomestakin, niin onkos joku kerenny käymään jo kokeilemassa? tarkotus ois tosin oon kuullu öö aika huonoa niistä.Sounstorehan niitä myy. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Heikki L. 02.01.2006 14:52:17 | |
---|
tosin oon kuullu öö aika huonoa niistä. Minkälaista kritiikkiä ovat kirvoittaneet? Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
Keny 02.01.2006 15:03:05 | |
---|
Minkälaista kritiikkiä ovat kirvoittaneet? En tarkkaan muista mutta aika tumpuks ja ponnettomaks sainoivat tuolla saksan bass day päivillä muutamat basistit kun lavalla oli EBS kamoja vertailun vuoks.Tätä en nyt sano siks et ite oon EBS soittaja ja meinaankin ite käydä tällä viikolla testaamassa noita. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
MakkeJ 02.01.2006 15:19:58 (muokattu 02.01.2006 15:22:00) | |
---|
Topicin aloittajana voin kertoa, että ostin lähes heräteostoksena tuon Little Mark nupin (edellinen malli) n vuosi sitten kun halusin pienempiä ja kevyempiä laitteita. Minun LM om pienikokoinen, melko kevyt (6kg), siinä on vain vähän ruuvattavia nappuloita (minulle +), ei ritise eikä rätise, hyvin ja tukevasti rakennettu ja myös tehoja tuntuu piisaavaan. Tosin olen käyttänyt sitä vain yhdellä EBSneo12 kaapilla, mutta potkua tällä yhdistelmällä tuntuu löytyvän enemmän kun tarpeeksi. Olen tällä hetkellä tyytyväinen valintaani vaikka uudet mallitkin himottaisi. Aionkin käydä testaamassa noita uusia malleja nyt kun niitä tuodaan suomeenkin. loud´n proud |
Rämppy 02.01.2006 15:47:52 | |
---|
Noiden styrkkareiden keveys johtuu kuulemma digitaalisesta virtalähteestä. Tiedä sitten millainen tuo digivirtalähde on soundin tai kestävyyden kannalta. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
pardy 02.01.2006 15:50:46 (muokattu 02.01.2006 20:14:47) | |
---|
Noiden styrkkareiden keveys johtuu kuulemma digitaalisesta virtalähteestä. Tiedä sitten millainen tuo digivirtalähde on soundin tai kestävyyden kannalta. Pikkasenhan niissä taisi silloin lastentauteja olla kun olivat uus juttu mutta on niitä sen verran pitkään jo ollu että varmaan nykyään erittäin hyvä ratkasu. Ainakin hyötysuhteeltaan, joka ilmenee tossa painossakin. E: Mjaah, puuta heinää näemmä jauhoin ainakin noiden osalta. |
M.Hanski 02.01.2006 15:56:09 | |
---|
Noiden styrkkareiden keveys johtuu kuulemma digitaalisesta virtalähteestä. Tiedä sitten millainen tuo digivirtalähde on soundin tai kestävyyden kannalta. Eipä siinä mitään digitaalista ole, vaan ihan tuikitavallinen hakkuriteholähde noissa puksutteleepi. Itse pääteasteet ovat myös täysin analogisia D-luokan vahvistimia. "Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |
chief 02.01.2006 18:07:03 (muokattu 02.01.2006 18:11:28) | |
---|
Mä kävin tänään pikasesti Soundstoressa. Siellä oli isot läjät noita Markbasseja, mutta mä testasin vaan sitä pientä 12" komboa. Soittelin parilla bassolla ja todella hiljaa. Vaikea sanoa siis mitään tarkempaa. Etuaste tuntui kyllä olevan ihan toimiva ja kait siitä potkuakin lähtee. Enemmän huomio keskittyi siihen Jatsbassoon missä on mätsäävä lapa...aijai... Sitä saa kuulemma Candy Apple Red värisenä myöskin, tilaamalla. Ja hinta on siinä tonnin paikkeilla. EDIT: Tommonen: http://www.digimart.net/gk_detail.d … A390.dgm01?instrument_id=DS00086157"It's the ear, not the gear. " |
absqua 02.01.2006 18:10:56 | |
---|
Mä kävin tänään pikasesti Soundstoressa. Siellä oli isot läjät noita Markbasseja, mutta mä testasin vaan sitä pientä 12" komboa. Soittelin parilla bassolla ja todella hiljaa. Vaikea sanoa siis mitään tarkempaa. Etuaste tuntui kyllä olevan ihan toimiva ja kait siitä potkuakin lähtee. Enemmän huomio keskittyi siihen Jatsbassoon missä on mätsäävä lapa...aijai... Sitä saa kuulemma Candy Apple Red värisenä myöskin, tilaamalla. Ja hinta on siinä tonnin paikkeilla. Se on hiton hieno peli. Noi jaappaninfenderit on aika lailla houkuttelevampia (ja laadultaan silminnähden parempia IMO) ilmestyksiä kuin mehicon vastaavat, vaikka hinnat on ihan samoissa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
chief 02.01.2006 18:13:45 | |
---|
Se on hiton hieno peli. Noi jaappaninfenderit on aika lailla houkuttelevampia (ja laadultaan silminnähden parempia IMO) ilmestyksiä kuin mehicon vastaavat, vaikka hinnat on ihan samoissa. Juu. En huomannut oikeastaan mitään valittamista siinä sinisessä bassossa mitä testasin. Toihan on tietty vähän kalliimpi ku ne perusmallit mutta on se kyllä aika helvetin paljon hienompikin. "It's the ear, not the gear. " |
absqua 02.01.2006 18:18:24 | |
---|
Juu. En huomannut oikeastaan mitään valittamista siinä sinisessä bassossa mitä testasin. Toihan on tietty vähän kalliimpi ku ne perusmallit mutta on se kyllä aika helvetin paljon hienompikin. Näin on. Pitkälti sama tatsi kuin millereissä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Keny 03.01.2006 08:17:05 | |
---|
Eijj...olkaa hiljaa.Just oon kuolannu tota sinistä.Emmee testaa,emmeetestaa,emmeetestaa...... Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Rämppy 03.01.2006 09:18:24 (muokattu 03.01.2006 09:22:41) | |
---|
Eipä siinä mitään digitaalista ole, vaan ihan tuikitavallinen hakkuriteholähde noissa puksutteleepi. Itse pääteasteet ovat myös täysin analogisia D-luokan vahvistimia. No sitten sain Soundstoressa myyjältä väärää informaatiota. Vai sainko? Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
M.Hanski 03.01.2006 09:37:37 | |
---|
No sitten sain Soundstoressa myyjältä väärää informaatiota. Vai sainko? Sait. "Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |
HarrieR 03.01.2006 11:31:38 | |
---|
Sait. Tosin sama disinformaatio taitaa olla valmistajan kotisivuillakin. Koska täältä pääsee pois? |
Rämppy 03.01.2006 12:09:00 | |
---|
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
TeeTee 03.01.2006 12:23:36 | |
---|
|