esco 10.07.2003 02:15:21 | |
---|
Onkos jollain kokemuksia tollasesta nupista?? Millastakohan saundia antaa ulos..Kun on kuitenkin halvimmasta päästä.. Niin ja jos tota kyseistä Warwickia vertaa Hartken3500 niin kumpi olis kannattavampi vaihtoehto?? Hartkessa on kyllä toi putki etunen mutta vaikuttaako se saundiin merkittävästi? Juu kiitän.. esco |
tmatias 06.10.2004 22:37:56 | |
---|
Onkos jollain kokemuksia tollasesta nupista?? Millastakohan saundia antaa ulos..Kun on kuitenkin halvimmasta päästä.. Niin ja jos tota kyseistä Warwickia vertaa Hartken3500 niin kumpi olis kannattavampi vaihtoehto?? Hartkessa on kyllä toi putki etunen mutta vaikuttaako se saundiin merkittävästi? Juu kiitän.. Mulla on tuollainen Warwick ProFet IV, hyvin pelittää. Tehoa lähtee jopa 400w rms, eli piisaa moneen lähtöön ...Soundin haku vei alussa jonkin aikaa ennenkuin pääsi sinuksi etupanelin monien potikoiden ja kytkimien eri toimintojen kans. Soundi mielestäni hintaisekseen vahvariksi yllättävän hyvä, nykyaikainen ja monipuolisesti säädettävissä. En vaihtais Hartkeen, olen soittanut sellaisellakin. |
pardy 06.10.2004 22:43:11 | |
---|
Mulla on tuollainen Warwick ProFet IV, hyvin pelittää. Tehoa lähtee jopa 400w rms, eli piisaa moneen lähtöön ...Soundin haku vei alussa jonkin aikaa ennenkuin pääsi sinuksi etupanelin monien potikoiden ja kytkimien eri toimintojen kans. Soundi mielestäni hintaisekseen vahvariksi yllättävän hyvä, nykyaikainen ja monipuolisesti säädettävissä. En vaihtais Hartkeen, olen soittanut sellaisellakin. Kokemukset täysin vastaavat itsellänikin, olen tuon Warwickin omistanut nyt vähän päälle vuoden. Hartkeen en kyllä minäkään vaihtaisi. Mielestäni nuo Warwickit on yleisesti laadultaankin parempia kuin Hartket, onhan Warwickit sentään tehty Saksassa. Nykyäänhän Hartket vissiin tehdään Kiinassa tai jossain, ja niistä löytyy harva se päivä vikoja. Yhteenkään kommentiin en ole törmännyt, jossa sanottaisiin Warwickia vialliseks... ja nyt joku tietysti tulee ja sanoo että sillä meni Warwicki paskaks...:) Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
rattledad 06.10.2004 22:47:47 | |
---|
Onkos jollain kokemuksia tollasesta nupista?? Millastakohan saundia antaa ulos..Kun on kuitenkin halvimmasta päästä.. Mitäs tuommoinen sitten euroissa? Jonkin Warwickin läpi soitin viikonloppuna - ettei vain olisi ollut justiin tuo IV - ja hyvältä soundasi. Jostain Warwickin combostakin jäi hyvä maku, taitaa tehdä parempia vahvistimia kuin bassoja ;-) Hartkessa on kyllä toi putki etunen mutta vaikuttaako se saundiin merkittävästi? Muistelen jostain täältä lukeneeni, että putkisisäänmenoa olisi valmiiksi ekvalisoitu, joten ero soundissa tulisi paljolti siitä. Joskus kauan sitten, kun jouduin/sain soittaa keikan Hartkella, käytin sen trankkupuolta mieluummin... "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
pardy 06.10.2004 23:34:08 | |
---|
Mitäs tuommoinen sitten euroissa? Jonkin Warwickin läpi soitin viikonloppuna - ettei vain olisi ollut justiin tuo IV - ja hyvältä soundasi. Jostain Warwickin combostakin jäi hyvä maku, taitaa tehdä parempia vahvistimia kuin bassoja ;-) T-kaupassa 519e, Musik Produktivilla 469e, Musamaailmassa 590e. Siitä voi tehdä vertailua mistä se kannattas ostaa...:) Kyllä Warwick tekee vielä parempia bassoja kuin vahvareita. Vahvarit on aika perustasoa, bassot huippuja. Sanon minä ainakin. Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
j.s.78 06.10.2004 23:35:16 | |
---|
ei sinänsä liity pro fet IV:iin. mutta itellä Pro fet II ollut 2 kertaa huollossa. mute nappi menee itsestään päälle ja jää päälle. oon kuullut toisestakin samanlaisesta. soundi on kyllä siinäkin ehdoton (kun toimii) |
Ylläri 06.10.2004 23:42:11 | |
---|
Jonkun werran Watten nupilla soiteltuani (taisi olla juuri Pro Fet IV) päällimmäiseksi vaikutelmaksi jäi tietynlainen soundin steriiliys. Ei siinä mitään suurempaa vikaa ollut, mutta vähän luonteettomalta se kuulosti, eikä EQ:kaan oikein auttanut asiaa. Neutraalius ei sinänsä tietenkään ole huono asia, mutta itse kaipaan vähän mausteisempaa meinikiä. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Kieppi 07.10.2004 10:05:36 | |
---|
Mulla on ollut ProFet III nyt parisen vuotta. Soundi on hyvä, mitään vikoja ei ole ollut. Voin siis suositella. Noh, eihän se Ampegin / EBS:n soundeja EHKÄ vastaa, mutta kyllä mä olen siihenkin osastoon ollut tyytyväinen. Välillä siirtelen mid-osaston taajuuspotikkaa ja välillä vähennän tai lisään yläpäätä bassosta ja kaapista riippuen, mutta muuten oikeastaan eq-potikat ovat hyvin lähellä nollaa. Joskin aktiivibassosta ruuvaan sitten alapäätä isommalle, mutta passiivin kanssa mennään ihan noilla asetuksilla. Ja ProFet III:ssahan ei ole sitä graafista eq:ta, mikä nelosessa on. Seuraavaksi voisikin hankkia Quad-sarjan putkipelin ;) Olen liputtanut iso-W:n bassojen puolesta täällä aiemminkin, kai se on se soundin, muotoilun ja kestävyyden kolmiyhteys mikä niissä puhuttelee. Sopii mulle kuin nenä päähän. Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;) |
paavi 07.10.2004 10:21:04 | |
---|
Seuraavaksi voisikin hankkia Quad-sarjan putkipelin ;) Mulla on tollanen quad IV ja hyvin pelittää. Tarkemmin en osaa sanoa. :)
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Robert Trujillo 07.10.2004 10:24:52 | |
---|
Kyllä Warwick tekee vielä parempia bassoja kuin vahvareita. Vahvarit on aika perustasoa, bassot huippuja. Sanon minä ainakin. ei pidä paikkaansa... warwickin bassot ja vahvarit ovat jaetulla ykkössijalla... ...may the force be with you... |
mr.bungle 07.10.2004 10:28:04 | |
---|
Noh, eihän se Ampegin / EBS:n soundeja EHKÄ vastaa, mutta kyllä mä olen siihenkin osastoon ollut tyytyväinen. Välillä siirtelen mid-osaston taajuuspotikkaa ja välillä vähennän tai lisään yläpäätä bassosta ja kaapista riippuen, mutta muuten oikeastaan eq-potikat ovat hyvin lähellä nollaa. Joskin aktiivibassosta ruuvaan sitten alapäätä isommalle, mutta passiivin kanssa mennään ihan noilla asetuksilla. Mä testailin kaupassa jotain Warwickin comboa, ja sen eq oli poikkeuksellisen käyttökelpoinen. Toisin kuin Warwickin bassojen onboard eq:t :) Kummallista. ja tämä on siis totuus |
pardy 07.10.2004 10:28:58 | |
---|
Seuraavaksi voisikin hankkia Quad-sarjan putkipelin ;) Olen liputtanut iso-W:n bassojen puolesta täällä aiemminkin, kai se on se soundin, muotoilun ja kestävyyden kolmiyhteys mikä niissä puhuttelee. Sopii mulle kuin nenä päähän. Oiskos jollain muuten heittää kokemuksia noista Quad IV/VI -vahvareista. Oon ite kans niitten perään katellu, ja miettiny että mimmosia ovat. Myös tuo Warwickin "lippulaiva", Pro Tube IX on ollut kiinnostuksen kohteena. Siitäkin olisi mukava kuulla kommentteja jos jollain olisi vain antaa... Suunnittelen hyvissä ajoin uuden vahvarin ostoa, ni olis kiva tietää vähän noista vaihtoehdoista mitä oon ajatellu... Se on se kolmiyhteys juu, tosin soundin osalta en ole ihan niin positiivinen. Soundi on toki hyvä, mutta melkolailla "mitäänsanomaton". Ja niinku siinä mielessä, että niitten soundi ei oo niin persoonallinen kuin joissain muissa. Hyvät soundit, mutta ei niin persoonalliset. Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
Kieppi 10.10.2004 12:26:03 | |
---|
ja nyt joku tietysti tulee ja sanoo että sillä meni Warwicki paskaks...:) Styrkkari on ollut viaton, mutta yks Warren 1x15" kaappi multa lähti takuuvaihtona Saksaan, koska elementti oli kyllä ehjä mutta puuosat resonoivat. Nyt on hirveä putkikuume päällä. ProFet III on siis myynnissä, jos joku tarttee. Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;) |
pardy 10.10.2004 17:10:17 | |
---|
Styrkkari on ollut viaton ??? Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
Kieppi 10.10.2004 21:49:31 | |
---|
??? Siis että nupissa ei ole ollut vikaa. Kaapissa oli. |
Chaka 23.11.2004 12:15:58 | |
---|
Miulla on Kyseessä oleva Warwick profet IV ja kaverilla on hartke 3500 ja itse pysyisin kyllä warres ku toi hartken kans on ollu aika paljon ongelmia..!! ja nyt se on myymäs sitä pois..!! samoten miulla on kanssa myynnis Warwick Profet IV ku oo saanu hyvän putkinupin tilalle.. eli tarjotkaa vain jos kiinnostaa ;) I´m The King, I´m The Sun x) |
Chen 23.11.2004 14:41:51 | |
---|
olen jo pidemmän aikaa vedellyt sellasella quadVI:llä ja ainakin mun soittoon sopii oikein mainiosti kovaa tulee ja selkeästi eihän niissä tietenkään ole yhtä hyvää alamiddle potkua kuin täysiputkivehkeissä(lue ampeg) mutta balanssi on helvetin hyvä kaikilla volilla eikä tarvitse EQ:hun koskea,mikä mielestäni pitää olla perusajatus kaikissa vahvistimissa.vähän aikaa ajelin sellaisella pro tube IX:llä mutta tuntui tuo quad sopivan paremmin. |