Hei! Olen sähkö/kontrabasisti ja ammattimuusikko Helsingistä. Tarjoan bassonsoiton yksityistunteja työhuoneellani Arabianrannassa hintaan 50€/60min tai 40€/45min yksittäisille tunneille. Jos tulet useammalle tunnille syksyn aikana voin tarjota pakettihintaa ja yksittäinen tunti on tällöin edullisempi sovitusta määrästä riippuen. Tärkeintä musiikissa minulle on se, että sen pitää olla hauskaa! Tunneillani pyrin yhdessä oppilaan kanssa fiilistelemään musiikkia ja löytämään tavat musiikin ilmiöiden ymmärtämiseen, jotka sujuvoittaisivat matkaa kohti vaivatonta soittoa. Soitan itse useissa yhtyeissä ja keikkailen viikottain: kaikki mitä opetan on itselläni jatkuvasti käytössä yleisön edessä. Koulutukseltani olen jazzmusiikin maisteri Sibelius Akatemiasta, mutta tunneillani on mahdollisuus perehtyä lähes mihin vain bassonsoiton tyyliin ja genreen: pop, rock, funk, soul, rnb ja latin-tyylit! Jazzmusiikin ammattilaisena olen toki kokenut improvisoija, joten voin auttaa kaikissa improvisointiin liittyvissä aiheissa. Lisäksi kanssani voi opiskella musiikin teoriaa käytännönläheisesti suoraan soittimelle asioita soveltaen. Voin opastaa sähköbasson soitossa niin perinteisemmistä tekniikoista aina slap-tyyliin asti. Kontrabasson puolella voin opastaa monipuolisesti jazz pizzicaton saloihin, jonka avulla kontralla voi soittaa mitä vain rytmimusiikin tyylejä. Opetan kaikentasoisia oppilaita aivan vasta-alkajista lähtien. Minulla on myös useamman vuoden kokemus alle 12-vuotiaiden alkeisopetuksesta. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse. Tunneilla tavataan! Tuomas Talvi 0505335253 contact@tuomastalvi.com |