Muusikoiden.net
28.03.2017
Atomcom Musikhaus | Ylöjärven musiikkikauppa 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vapaamuotoista keskustelua bassoista.
1 2 3 4 548 49 50 51 52
Muusikoiden.net
19.03.2007 16:06:11 (muokattu 21.03.2007 22:43:04)
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä ketjussa voi poikkeuksellisesti keskustella hieman vapaammin kuin muualla palstalla. Pitää kuitenkin huomioida, että tässäkin ketjussa pätevät keskustelun tärkeimmät säännöt ja väärinkäytökset johtavat jäähyyn.

Ketju uusiutuu automaattisesti. Järjestelmä poistaa ketjun vanhempia kirjoituksia automaattisesti joka yö.

Karlsson
20.03.2017 19:14:04

hemmo: ja jos ei Rutger Gunnarsson ole, niin piän ihmeenä

Tommoset nerot unohdetaan aina. Tuskimpa listalla on Stuart Zenderiäkään.

"Everything is permissible as long as it is fantastic" - Carlo Mollino (1905-1973)
Funkånaut
20.03.2017 19:14:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Aha. No sitte Cisse Häkkinen

Olis kyllä melkonen jokeri-kortti.

"Polkaista rauhassa nyt. Toisknpäin on nyt täasä." - haitaripartio
hemmo
20.03.2017 19:14:21

hollstro: Aha. No sitte Cisse Häkkinen

Suzy Quatro SAATANA!

"luomupresarini on aika optimoitu orggistuhkis-hommiin" -CW
hollstro
20.03.2017 19:14:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemmo: ja jos ei Rutger Gunnarsson ole, niin piän ihmeenä

No täähän olis oikeesti kovimpia mitä on. Kurkojen kurko.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Funkånaut
20.03.2017 19:15:21

Vitosen joukossa on saletisti Tarja ja tahdikkaiden basisti. https://www.youtube.com/watch?v=sOXClSKn-ME

"Polkaista rauhassa nyt. Toisknpäin on nyt täasä." - haitaripartio
Karlsson
20.03.2017 19:16:29

Funkånaut: Vitosen joukossa on saletisti Tarja ja tahdikkaiden basisti. https://www.youtube.com/watch?v=sOXClSKn-ME

Nyt on kova! Jumalation!

"Everything is permissible as long as it is fantastic" - Carlo Mollino (1905-1973)
Karlsson
20.03.2017 19:17:15

hollstro: No täähän olis oikeesti kovimpia mitä on. Kurkojen kurko.

Jerry Scheffkään ei ole päätynyt listalle. Siltä sentään lähti niin kivasti, että plösö-Elvarinkin lanne veti tuulimyllyä.

T.Nick
20.03.2017 19:17:32

Hommasin firmalle tänään taas vähän keikkaa. Täs on käyny vähän silleen, että kun aina aika ajoin tulee uusia tuttavuuksia, joista osasta asiakkaita, niin olen sitten ohjannut meillä sopiville tyypeille ja pitänyt itselläni sopivan tyyppiset. Niin ihan vastikään tajusin, että kaikki itselläni pitämät asiakkuudet on naisia ja yhtään naisasiakasta en ole siirtänyt kollegalle.

Ja nyt taas vähän lisää niitä vääriä kirjoituksia julkiselle palstalle. Tossa vajaa pari viikkoa sitten oli duunissa mulla ja muutamalla muulla hepulla synttärit iltatilaisuutena. Siinä päivällä työmaaruokalan mimmit sano että niillä on mulle lahja.

No sit illalla juhlat käynnistyivät ja siinä jossain vaiheessa ruokalan mimmit kysy, että onko mulla vaimo. Sit sanoin että on. Ja sit ne sano ettei mitään lahjaa olekaan.

Ei sinne laitettaisi
hemmo
20.03.2017 19:17:40

hollstro: No täähän olis oikeesti kovimpia mitä on. Kurkojen kurko.

kuuntelen ABBAAkin ihan rutgerin takia, ne biisithän on ihan pastoja

Thefish
20.03.2017 19:17:41

hemmo: macca
entwhistle
bill Wyman
jaco

Kärjessä ei montaa vaihtoehtoa taida olla.

Häntäpäästä löytyi Percy Jones. Tykkäsin sen soitosta aikoinaan kovinkin.

"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
Seba
20.03.2017 19:17:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko kellään tyrkyllä jotain hommaa mitä voisi tehdä iltaisin tai viikonloppuisin PIMEENÄ TULONA VEROTTAJAN JA VOUDIN OHI jotta selviäisi esim hengissä vielä hetken?
Alkaa vituttamaan tää valtion tapa nipistää about kaikki rahat, ilman että jää mahdollisuutta maksaa esim ensimmäistäkään laskua.
Myös vakituinen työsuhde HARMAAN TALOUDEN PARISSA kiinnostaa.

Vittu kun joutuu varmaan huomenna soittamaan Kelaan ja kysyä miten haetaan toimeentulotukea.
Ynnäsin laskuriin tän hetken tilanteen, ja sen mukaan mulle kuuluisi 1600 toimeentulotukea :)
Todellisuus on varmaan jotain ihan muuta, mutta antaa ehkä vaikutelman että jotain jeesiä saattaisi saada. Tai sit ei.
Mitä vitun järkeä on tehdä töitä joka päivä ja lähteä illalla fattan luukulle ruinaamaan rahaa ja kirkolta kysyy oisko ruokaa?

Vittu kun vituttaa. Haistakoon valtio vitun mun puolesta porsaan- ja perseenreikineen.

Myydään esim kaikki, paitsi musari ja hiivattikasa.
Kysy mitä vaan, jos ei löydy, käyn pöllimässä jostain ja myyn halvalla.

Terveisiä voudille.

hollstro
20.03.2017 19:18:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tänään lounaalla tyttöreni kanssa Kosmoksessa. On edelleen hyvä paikka. Viime viikolla kävin vaimon kanssa Sea Horsessa ja DoMo:ssa. Nekin oli hyvejä.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
hemmo
20.03.2017 19:19:50

Karlsson: Nyt on kova! Jumalation!

"kyllähän ne väärätkin äänet tukee...."

Karlsson
20.03.2017 19:28:19

hollstro: Kävin tänään lounaalla tyttöreni kanssa Kosmoksessa. On edelleen hyvä paikka. Viime viikolla kävin vaimon kanssa Sea Horsessa ja DoMo:ssa. Nekin oli hyvejä.

Mä kävin lauantaina Alppitorissa. Sehän oli kiva paikka. Palvelu kohdillaan ja ruoka erinomaista.

Olen mennyt monesti siitä ohi, mutta en ole aikaisemmin uskaltautunut sisään asti.

Karlsson
20.03.2017 19:30:20

Seba: Oisko kellään tyrkyllä jotain hommaa mitä voisi tehdä iltaisin tai viikonloppuisin PIMEENÄ TULONA VEROTTAJAN JA VOUDIN OHI jotta selviäisi esim hengissä vielä hetken?
Alkaa vituttamaan tää valtion tapa nipistää about kaikki rahat, ilman että jää mahdollisuutta maksaa esim ensimmäistäkään laskua.

Vittu kun joutuu varmaan huomenna soittamaan Kelaan ja kysyä miten haetaan toimeentulotukea.
Ynnäsin laskuriin tän hetken tilanteen, ja sen mukaan mulle kuuluisi 1600 toimeentulotukea :)
Todellisuus on varmaan jotain ihan muuta, mutta antaa ehkä vaikutelman että jotain jeesiä saattaisi saada. Tai sit ei.
Mitä vitun järkeä on tehdä töitä joka päivä ja lähteä illalla fattan luukulle ruinaamaan rahaa ja kirkolta kysyy oisko ruokaa?

Vittu kun vituttaa. Haistakoon valtio vitun mun puolesta porsaan- ja perseenreikineen.

Terveisiä voudille.

Se sun verokuvio jatkuu vaan? Ei kiva. Voimia.

T.Nick
20.03.2017 19:31:11

Seba: Oisko kellään tyrkyllä jotain hommaa mitä voisi tehdä iltaisin tai viikonloppuisin PIMEENÄ TULONA VEROTTAJAN JA VOUDIN OHI jotta selviäisi esim hengissä vielä hetken?

Terveisiä voudille.

No esimerkiksi Sihteeriopistoon ilmoitus ja sit rupee setelitöitä tulemaan.

Ei sinne laitettaisi
Seba
20.03.2017 19:32:01

Karlsson: Se sun verokuvio jatkuu vaan? Ei kiva. Voimia.

Joo, vähän lisää juonenkäänteitä vielä päälle.
Ei vaan jaksa enää tätä. Menköön vittu kaikki.

Karlsson
20.03.2017 19:33:10

Seba: Joo, vähän lisää juonenkäänteitä vielä päälle.
Ei vaan jaksa enää tätä. Menköön vittu kaikki.

Vielä lisää? Mitä helvettiä? Eiköhän sua ole jo ihan tarpeeksi potkittu tuon kanssa.

Seba
20.03.2017 19:33:11

T.Nick: No esimerkiksi Sihteeriopistoon ilmoitus ja sit rupee setelitöitä tulemaan.

Ei taitaisi mun perseellä paljoa tienata.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 548 49 50 51 52

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti