Antti K. 15.06.2008 22:20:02 (muokattu 15.06.2008 22:22:06) | |
---|
Noniin mäkin pääsen nyt tänne klupiin Jee.Hommasin V4BH.n.Nyt kysynkin asiaa tuntevilta mitä kaappeja suosittelette,soittelen vanhaa rokkia ala,50-60 tyyliä ja noi mun kaapit ei tee kunniaa kyseiselle nupille.(HB15" ja Warre 4x10") aika tuhnu saundi. Onnea vaan vahvistimen hankinnasta! Erinomaisella soundilla varustettu vehjes on se. Toki hönkä loppuu, jos mennään isoa kovaa, mutta... E: Osta multa flight case sille. Ampegin 1x15", niin toimii! Ja sopii nupin alle hienosti. Kannattaa ehkä hävittää ensin tuo HB ja kokeilla miten Warre toimis A:n kanssa. Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Incarnation 16.06.2008 01:41:38 | |
---|
Onko kellään kokemusta Ampegin B2RE-nupista? Tuntuisi olevan aika edullinen, mutta onko siitä mihinkään? "Wash away a man, take him with the floods" |
fh 16.06.2008 09:39:16 | |
---|
Onko kellään kokemusta Ampegin B2RE-nupista? Tuntuisi olevan aika edullinen, mutta onko siitä mihinkään? Usealla paikalla ollut ko. nuppi backlinena ja hyvin on toiminut. Olen innostunut kovasti tuosta nupista, joten sellainen pitää ostaa seuraavaksi. Omiin tarpeisiin metalli mätössä tuo nuppi on aivan mahtava. Toisaalta samahan se on millä kamoilla vetää, kun "the Sound" lähtee sormista! En mä enää tiedä mitä mä haluan. |
jvakeva 19.06.2008 17:53:56 | |
---|
Kukaan kiinnittänny huomiota, et on ampekkien hinnat tullu jonninverran alaspäin viimeaikoina? Bassoneuvos |
Antti K. 19.06.2008 17:57:33 | |
---|
Kukaan kiinnittänny huomiota, et on ampekkien hinnat tullu jonninverran alaspäin viimeaikoina? Kukaan kiinnittänny huomiota, että missä ne tehdään tällä hetkellä? Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Dropped C 19.06.2008 18:05:33 | |
---|
Joo näinhän se männöö: Kukaan kiinnittänny huomiota, et on vietnampekkien hinnat tullu jonninverran alaspäin viimeaikoina? "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
jvakeva 20.06.2008 10:51:37 | |
---|
Kukaan kiinnittänny huomiota, että missä ne tehdään tällä hetkellä? Eikös se vietnam ole.. ainakin tuo mun 8x10.. prkl. No ihan sama. työkaluhan se vaan on. Bassoneuvos |
zukkero 23.06.2008 16:01:49 | |
---|
Vuonna 89 tuli ostettua käytettynä V-4B nuppi joka on jostain 70-luvulta. Hyvin on palvellut. Alkuperäset Magnavoxputket joissa leima 76-09 vaihdoin uusiin kesällä 2007. Sanoisinko luottopeli. |
T.Nick 24.06.2008 14:54:36 | |
---|
Kamat: SVT810AV vm ~96 SVT - CL vm ~07 2PROolla on tullut soitettua keikka kahdesti. Molemmilla kerroilla oli rantis alla. Useaan otteeseen tällä foorumilla todettu lämmön puute tjsp. vaivasi myös mun korvia. 410HLF:ää on tullu kaveribändin backlinesta kokeiltua silloin tällöin. Olohuoneessa tosi hyvä saundi ja menettelee myös lavalla. Eipähän vaan ollu Ampegin nuppi millä ajettiin vaan Hartke. Ja roudauksesta sen verran, että niihin aikoihin 60/70-luvulla kun noita rantiksia ja putkinuppeja on alettu tekemään, niin eihän jengillä oo varmaan käyny mielessäkään, että näitä on paska roudata!! Elinkeinorakenne ei ole ollut läheskään näin toimistopainotteinen vaan enemmän raskasteollisuuden ja jonkin verran maatalouden suuntaan.. Lisäksi ainakin jos romanttisia leffoja on uskominen, niin kaikilla on ollu vitun isot autot. Jotain Cadillacceja tai sitten ihan Kleinebusseja. .. tai kun tarkemmin miettii, niin on ne äijät ollu aina aika hinteliä (Robert Plant). Kuitenkin kyseessä on kai jonkinlainen (sähkö)bassosoundin klassinen standardi, joka ei ole sitten kulkenut käsi kädessä nykyelämän standardien, kuten liukuportaat ja ohjaustehostimet, kanssa. Ei sillä, että tälläsellä läskillä olisi mitään suuria ongelmia rantiksen roudauksen kanssa. Menee kivasti jos ei turhia säästele verhoiluita. Sitä paitsi kuluneemmat kamat ei näytä niin helposti kaukaa Vietnamilaisilta. ;) |
monoculture 24.06.2008 15:27:42 (muokattu 24.06.2008 15:36:39) | |
---|
Kuitenkin kyseessä on kai jonkinlainen (sähkö)bassosoundin klassinen standardi, joka ei ole sitten kulkenut käsi kädessä nykyelämän standardien, kuten liukuportaat ja ohjaustehostimet, kanssa. Ei sillä, että tälläsellä läskillä olisi mitään suuria ongelmia rantiksen roudauksen kanssa. Menee kivasti jos ei turhia säästele verhoiluita. Sitä paitsi kuluneemmat kamat ei näytä niin helposti kaukaa Vietnamilaisilta. ;) Sä mikään läski oo! Skobena samanlainen ku yllä olevakin eli 8x10 AV. Ihan toimiva peli, joskaan ei mun makuun paras: liian mössönen peli, oli nuppi melkein mikä tahansa. Mut onhan se vtun hieno, ja kyllä sillä ilmaa saa liikutettua ihan tarpeeks. Eikä ton kantaminen ole mikään ongelma; ei se nyt ole kääpiöille ehkä passelein peli, mutta ei siinä todellakaan tarvitse olla mikään Siperian karhu jotta sitä saa liikuteltua. Jos rokkia soitetaan marsun stäkkien kanssa, ni kyllä silloin varmaan löytyy logistiikan kannalta sopiva kulkuneuvokin. Mutta ainahan on Podit jos roudaus tuntuu ylivoimaiselta: yhtä pskalta se kuullostaa siltikin yleisöön(ehkä jopa paremmalta jos on riittävät PA:t)... Aivan kamahomo... |
T.Nick 25.06.2008 07:39:59 | |
---|
Sä mikään läski oo! Skobena samanlainen ku yllä olevakin eli 8x10 AV. Ihan toimiva peli, joskaan ei mun makuun paras: liian mössönen peli, oli nuppi melkein mikä tahansa. Jos et oo tyytyväinen, niin myy komeros mulle :D Ja työpaikalla kävi joku täti mittaamassa rasvaprosentteja, niin se sano, että mun pitäis teoriassa laihduttaa 20 kiloa. En oo ainakaan vielä löytäny ihan sellasia säätöjä CL-nupista, että noi perinteiset H-kielen taajuudet tulis sillain kivan jämäkästi. Mut voi olla, että johtuu tän hetkisistä pääteputkista, jotka ei biasoidu kunnolla, eli eivät mitä ilmeisemmin mätsää keskenään. |
monoculture 25.06.2008 09:39:32 | |
---|
Jos et oo tyytyväinen, niin myy komeros mulle :D Jep, sehän se diili olikin. Ku löydän jostain hyvä 4 x 12-skoben, ni sitten raahaan ton sulle. Ja työpaikalla kävi joku täti mittaamassa rasvaprosentteja, niin se sano, että mun pitäis teoriassa laihduttaa 20 kiloa. Huh huh...eihän tossa oo mitään järkeä. En oo ainakaan vielä löytäny ihan sellasia säätöjä CL-nupista, että noi perinteiset H-kielen taajuudet tulis sillain kivan jämäkästi. Mut voi olla, että johtuu tän hetkisistä pääteputkista, jotka ei biasoidu kunnolla, eli eivät mitä ilmeisemmin mätsää keskenään. Ainakin Dredg:n basisti saa hienosti H:n soimaan(vahvistin osasto sama ku sulla, beissinä musarin vitonen), että kyllä se pitäis ainakin teoriassa olla mahdollista. Onks täällä ketään viiskielisen ja tornin omistajia jotka saa myös matalemman alakerran jytäämään jämäkästi? Aivan kamahomo... |
T.Nick 25.06.2008 10:32:45 | |
---|
Ainakin Dredg:n basisti saa hienosti H:n soimaan(vahvistin osasto sama ku sulla, beissinä musarin vitonen), että kyllä se pitäis ainakin teoriassa olla mahdollista. Onks täällä ketään viiskielisen ja tornin omistajia jotka saa myös matalemman alakerran jytäämään jämäkästi? Juu, en epäilekään, etteikö se onnistuis. Oon myöskin ollu todistamassa että kyllä sen kiukaan ja rantikseen saa leipomaan joka puolelta. Tosiaan mun kohdalla päättärin putket saattaa kaivata vaihtoa tai sitten ongelmana on noi legendaariset rakettipanimon bunkkeriakustiikat ja meidän kämpästä löytyvä tragikoominen raiseri. . |
seak 25.06.2008 12:47:20 | |
---|
Tännekin vielä huomio että heittäkään vinkkiä jos näkyy Ampegin BSP-etusta jossain liikenteessä! A veteran of a thousand psychic wars. |
isomela 29.06.2008 18:44:09 | |
---|
vihdoinkin pääsen minäkin liittymään!nyt löytyy ampeg V-4BH vm.2002 ja sen kaverina Swr goliath I 4x10. Hienosti toimii! |
Antti K. 29.06.2008 19:30:06 | |
---|
vihdoinkin pääsen minäkin liittymään!nyt löytyy ampeg V-4BH vm.2002 ja sen kaverina Swr goliath I 4x10. Hienosti toimii! Hienoa! Teretulemas! Minähän melkein luovuin A-klubin jäsenyydestä kun luovuin tuosta V-4BH:sta, mutta jäihän mulle vielä kolme kaappia parasta A-ryhmää. :-) Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
isomela 29.06.2008 21:49:01 | |
---|
Hienoa! Teretulemas! Minähän melkein luovuin A-klubin jäsenyydestä kun luovuin tuosta V-4BH:sta, mutta jäihän mulle vielä kolme kaappia parasta A-ryhmää. :-) Kiitos ja suuret kiitokset! Pitäiskö meitin kaappejakin vaihtaa, et ois alla sama merkki ku päällä.. Ei vaan. Tuntuu toimivan tosiaan tuon vanhan Goliathin kanssa mainiosti! |
jvakeva 12.07.2008 11:43:49 | |
---|
Minäkin vahvistan jäsenyyttäni svt-cl nupilla rantiksen lisäksi. Samaan hengenvetoon mainittakoon, että en ainakaan vielä allekirjoita näiden kamojen ylivertaisuutta, mutta takana ei olekkaan vasta kun pari keikkaa, joten katsotaan ajankanssa miltä vaikuttaa, ennen lopullista tuomiota. Bassoneuvos |
PnukBassist 14.07.2008 21:19:24 | |
---|
Pitäis putket vaihtaa vissiin. Kuuluu vaan epämääräistä pörinää ja surinaa jos yrittää laittaa päälle. Onko tämä putkivika? Vai kenties joku kosketushomma? Jos tämä putkien vaihdolla korjautuu niin mitä ja minkä hintaisia putkia kannattais katsella? Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
absqua 14.07.2008 21:22:24 | |
---|
Pitäis putket vaihtaa vissiin. Kuuluu vaan epämääräistä pörinää ja surinaa jos yrittää laittaa päälle. Onko tämä putkivika? Vai kenties joku kosketushomma? Jos tämä putkien vaihdolla korjautuu niin mitä ja minkä hintaisia putkia kannattais katsella? Kuulostaa joltain muulta häpiältä tuo. Ellei vahvistin ole ottanut jotain isoa osumaa tms vastaan ihan viime aikoina, joka olisi voinut hajottaa putkia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |