okabass 07.05.2008 03:21:08 (muokattu 07.05.2008 04:37:40) | |
---|
Erittäin totta tuo. Saa se wiski olla hyvääkin, ja siksi nuo bourbonit jää viinakauppaan. Käytiinpä kerran yhellä soittoreissulla Bushmillsin tislaamossa... MOI No,kun nyt ei jäähyä tullut, niin -voi kauheeta- minäkin kävin turistina Kööööpenhaminassa vanhempien kanssa, sekä Tuborgin että Carlsbergin panimoissa 7-vuotiaana tutustumassa... |
aho 07.05.2008 10:08:16 | |
---|
MOI No,kun nyt ei jäähyä tullut, niin -voi kauheeta- minäkin kävin turistina Kööööpenhaminassa vanhempien kanssa, sekä Tuborgin että Carlsbergin panimoissa 7-vuotiaana tutustumassa... Oliko kivaa? Ei kai ne antanut noin pienenkin maistella? Vierailu Bushmillsillä oli tosi mielenkiintoinen + maistiaiset olivat erittäin ok. www.myspace.com/boristheconductor |
J.Hollström 07.05.2008 10:15:44 | |
---|
Me juotiin joskus ponua. Oli tosi äijämeininki ja teki timmooo. |
TommiW. 07.05.2008 10:26:49 | |
---|
Voimakasta off-topiccaamista. NIR! |
hollstro 07.05.2008 10:33:19 | |
---|
MOI No,kun nyt ei jäähyä tullut, niin -voi kauheeta- minäkin kävin turistina Kööööpenhaminassa vanhempien kanssa, sekä Tuborgin että Carlsbergin panimoissa 7-vuotiaana tutustumassa... Tästä vois kasvatusalan ammattilaiset olla riemuissaan nykyisin. Missä kävitte kesälomareissulla? Olutpanimossa! Mut hei, nuorna vitsa väännettävä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
tmmy 07.05.2008 12:31:08 (muokattu 07.05.2008 12:32:04) | |
---|
Kumpaa suositte, classic vai b-sarjan 15" ampegia??? kertokaa niiden ero!! :) Classic on käytössä. Loistoboxi! B-sarjalaisella olen soittanut vain pienen mitäänsanomattoman testivarvin, mutta ei siinäkään valittamista ollut. www.monovisio.com |
aho 07.05.2008 14:32:36 | |
---|
Classic on käytössä. Loistoboxi! B-sarjalaisella olen soittanut vain pienen mitäänsanomattoman testivarvin, mutta ei siinäkään valittamista ollut. Omia kokemuksia b-sarjasta ei valitettavasti ole, mutta tässä ketjussakin on ollut niistä puhetta, etteivät elementit olisi kestäneet... www.myspace.com/boristheconductor |
Dropped C 07.05.2008 14:41:25 (muokattu 07.05.2008 14:44:25) | |
---|
Täältä ääni kanssa Classic:lle. Tosin B-sarjalaista en edes ole kokeillut. Myykää joku mulle toinen tollanen SVT-15E (tai SVT-410HE).... Ettei tarvi lähtee Briteistä, Ranskiksilta tai Teutooneilta lähtee tilailemaan. |
Antti K. 07.05.2008 16:23:37 | |
---|
Classic on käytössä. Loistoboxi! B-sarjalaisella olen soittanut vain pienen mitäänsanomattoman testivarvin, mutta ei siinäkään valittamista ollut. Ei ole B-sarjalaisista kokemusta, vain näistä C-sarjalaisista. Olen kovasti harkitsemassa joko 1x15:sta tai 2x10:stä luopumista, mutta pitää koettaa sinnitellä (rahapulan kanssa). :-) Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
absqua 07.05.2008 18:58:14 | |
---|
Ei ole B-sarjalaisista kokemusta, vain näistä C-sarjalaisista. Olen kovasti harkitsemassa joko 1x15:sta tai 2x10:stä luopumista, mutta pitää koettaa sinnitellä (rahapulan kanssa). :-) Ei kannata luopua kummastakaan. Vituttaa vaan jälkeenpäin ja ostat samanlaisen takaisin puolet kovemmalla hinnalla kuitenkin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Antti K. 07.05.2008 22:08:14 | |
---|
Ei kannata luopua kummastakaan. Vituttaa vaan jälkeenpäin ja ostat samanlaisen takaisin puolet kovemmalla hinnalla kuitenkin. Niin tai huonompikuntoisen. Vedin tänä iltana treenit pelkällä 4x10 kaapilla, ja "pulassa olin". Toki tilakin on huono (tiiliseinäinen luokkahuone), mutta kuitenkin. Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Warwicked 08.05.2008 05:15:43 | |
---|
Tervehdys taas! No nyt on sitte svt cl rantiksen kanssa kämpällä. sellast pitää nyt kysästä et mites toi bias juttu hoidetaan? siellä palaa kaks vihreetä takana ja sit ku alkaa soittaa ni sit palaa kaks punasta niitten yläpuolella...tai niinku välähtää ku iskee. ei tarvi ku kieliin koskea ni heti välähtää? onks normaalia? mites tollasia bias hommia sit aletaan säätämään vai onko siinä nyt sitten tarvetta säätää. tosi helpolla välähtää punaselle. niitten vissiin kuuluu ihan välähtää mut ku tuntuu et jotenii tosi herkällä välähtää.. miten muilla menee sen kanssa et kuinka helpolla välähtää punanen? entäs onko aktiivibassolla kannattavaa käyttää -15db vai miten jos lyö kiinni siihen 0db? |
Pirkka 08.05.2008 06:40:43 | |
---|
Tervehdys taas! No nyt on sitte svt cl rantiksen kanssa kämpällä. sellast pitää nyt kysästä et mites toi bias juttu hoidetaan? siellä palaa kaks vihreetä takana ja sit ku alkaa soittaa ni sit palaa kaks punasta niitten yläpuolella...tai niinku välähtää ku iskee. ei tarvi ku kieliin koskea ni heti välähtää? onks normaalia? mites tollasia bias hommia sit aletaan säätämään vai onko siinä nyt sitten tarvetta säätää. tosi helpolla välähtää punaselle. niitten vissiin kuuluu ihan välähtää mut ku tuntuu et jotenii tosi herkällä välähtää.. miten muilla menee sen kanssa et kuinka helpolla välähtää punanen? Se säädetään siitä ruuvista. Tsekkaa manuaalista. |
timppa67 08.05.2008 11:31:56 | |
---|
Tervehdys taas! No nyt on sitte svt cl rantiksen kanssa kämpällä. sellast pitää nyt kysästä et mites toi bias juttu hoidetaan? siellä palaa kaks vihreetä takana ja sit ku alkaa soittaa ni sit palaa kaks punasta niitten yläpuolella...tai niinku välähtää ku iskee. ei tarvi ku kieliin koskea ni heti välähtää? onks normaalia? mites tollasia bias hommia sit aletaan säätämään vai onko siinä nyt sitten tarvetta säätää. tosi helpolla välähtää punaselle. niitten vissiin kuuluu ihan välähtää mut ku tuntuu et jotenii tosi herkällä välähtää.. miten muilla menee sen kanssa et kuinka helpolla välähtää punanen? entäs onko aktiivibassolla kannattavaa käyttää -15db vai miten jos lyö kiinni siihen 0db? Se Biashomma kiinnostaa minuakin koska manuaaleja ei ole.. Eli tietäjät valaiskoot.. Äkkiseltään ei löytynyt netistäkään mitään tuosta asiasta.. Samalla tavalla ne punaiset ledit vilkkuu AV;ssakin.. Vehje on vastikään käynyt huollossa joten lienee normaalia, soundi ainakin on "hunajata" |
Antti K. 08.05.2008 11:55:35 | |
---|
Se Biashomma kiinnostaa minuakin koska manuaaleja ei ole.. Eli tietäjät valaiskoot.. Äkkiseltään ei löytynyt netistäkään mitään tuosta asiasta.. Samalla tavalla ne punaiset ledit vilkkuu AV;ssakin.. Vehje on vastikään käynyt huollossa joten lienee normaalia, soundi ainakin on "hunajata" www.bassplayer.tv / ampeg-channel / svt-cl ja noin 4 minuutin kohdalla kaveri puhuu näistä bias-säädöistä ja viäntelööpi niitä nuppiloetakii... Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Marshall83 13.05.2008 22:34:48 | |
---|
Ostin just käytetyn Ampeg b-3158 combon, hyvin tuntuu potkivan ja mikä mukavaa niin helppo roudata! -Asia kunnossa. |
calster 16.05.2008 12:40:51 (muokattu 16.05.2008 12:47:42) | |
---|
Nyt on hallussa vihdoinkin SVT15-E ja perhana mutta se soi lujaa ja hyvin alhaalta ylös asti. Uskomattoman napakka ja magee sointi.Ei lyö saundia suttuseksi vaikka vire on BEAD.(muilla kaapeilla ollu todella suttuista) Kokemukseni muista kaapeista on: Hartke 4x10", Behku 2x10" ja 1x15", itse tehty 15" ja ei kyllä mitään jakoa tolle Ampegille(vain siis minun mielipiteeni tämä). ..Little mark 2:sella ajan tehoa Ampegiin. |
Dropped C 16.05.2008 13:48:58 (muokattu 16.05.2008 13:49:54) | |
---|
Joo olin itekkin yllättynyt kuinka napakalta Ampekin 1x15" Classic kuulostaa... Tosin vertailukohtana oli Warren 4x10" ja 1x15", mikkä ovat tuohon verrattuna sellaisia muhjuttimia, että huh, huh. Varsinkin Warren 4x10" oli yllättäen se kovin muhjuttaja. Ei oo ison A:n soundi sellaista epäselvää huminaa ja muminaa kun Warre oli. |
calster 16.05.2008 17:49:30 (muokattu 16.05.2008 18:28:36) | |
---|
Joo todellakin tuo muhjuttomuus oli lyödä äijän selälleen, todella positiivinen kokemus ON. |
make62 15.06.2008 20:31:51 | |
---|
Noniin mäkin pääsen nyt tänne klupiin Jee.Hommasin V4BH.n.Nyt kysynkin asiaa tuntevilta mitä kaappeja suosittelette,soittelen vanhaa rokkia ala,50-60 tyyliä ja noi mun kaapit ei tee kunniaa kyseiselle nupille.(HB15" ja Warre 4x10") aika tuhnu saundi. Theebirds |