Aihe: Ampeg SVT-AV nuppi & AV 8x10-kaappi
1 2 3 4 5 6 7
absqua
14.06.2005 20:13:53
räyh! kerran soitin mitjan raiskatulla ampegilla, eikä se ainaskaan ollut minkään keissin päällä. Ugh!

Mä en ole varmaan kuin ehkä kerran tai kaksi nähnyt E-saunan muualla kuin Tavastialla, joten niistä en tiedä, mutta Tavastialla on se case siellä aina häämöttänyt.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
absqua
14.06.2005 20:14:54
Järjestyy kyllä ku otetaan toi yks EBS heppu mukaan;-) Niin ja tilaa löytyy ainaki täältä ellei haluu hurjan lujaa vetää niin silon tarttis varmaan jonkun ison hallin...tosin sitte kaikuu ikävästi.
Mua on aina kiehtonu toi rantis ja sen maailma.

No hitto. Katotaan josko saatais moinen summit joskus rakennettua. Menee kyllä mun osalta tuonne elokuulle.
Keny
14.06.2005 20:19:57
No hitto. Katotaan josko saatais moinen summit joskus rakennettua. Menee kyllä mun osalta tuonne elokuulle.

Käy hyvin mulle kans.Pidetään homma vireellä.Munsta riitäis just EBS 8X10 6X10 sekä rantis.SWR:ää en saa kyl mistään.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Pallisti
14.06.2005 20:20:14
Pakko myöntää et kun on toi 6x10 ja fafneri niin millään lavalla ei oo tarvinnuu volaa nupista nostaa yli klo 11.00.

No se olisi just ideaali tilanne.. Mä ostin semmosen ampegin svt 3pro vahvistimen.. en tiedä onko kummonen, kuulostaa ainakin ihan asialliselta :) Ostin sen kokeilematta sitä ollenkaan... jeee
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Pallisti
14.06.2005 20:22:49
Käy hyvin mulle kans.Pidetään homma vireellä.Munsta riitäis just EBS 8X10 6X10 sekä rantis.SWR:ää en saa kyl mistään.

Huhhuh! onhan siinäkin jo aika hullu kattaus.
absqua
14.06.2005 20:23:36

Se on OK. Mua ei SWR:t nappaa yhtään joten ei haittaa. Mutta tsekataan joskus lähempänä sitten noita detaljeja.
Keny
14.06.2005 20:25:45
Se on OK. Mua ei SWR:t nappaa yhtään joten ei haittaa. Mutta tsekataan joskus lähempänä sitten noita detaljeja.

Juu sama mulla ...SWR ei oikeen nappaa.
Pallisti
14.06.2005 20:25:53

Onko tämä tapahtuma joku insaidihomma, vai onko pallipääpallisteilla mahdollisuutta tulla kahtomaan?
absqua
14.06.2005 20:25:55
No se olisi just ideaali tilanne.. Mä ostin semmosen ampegin svt 3pro vahvistimen.. en tiedä onko kummonen, kuulostaa ainakin ihan asialliselta :) Ostin sen kokeilematta sitä ollenkaan... jeee

Mä olen soittanut 3 prolla aika paljon ja se on hyvä peli kyllä. Ainoa mikä mua hämäsi oli sellainen hienoinen tehottomuuden fiilis. Jollain ihan normikeikallakin piti aika usein kääntää masteri yli puolen välin että rupesi hönkä piisaamaan. Toisaalta: ei se hönkä myöskään koskaan kesken loppunut. Soundi on hyvä ja se tubegain vai mikä hitto se nyt olikaan on aika passeli nappi monenlaisiin säätöihin. Graafista EQ:a en käyttänyt kuin kerran.
Pallisti
14.06.2005 20:27:42
Mä olen soittanut 3 prolla aika paljon ja se on hyvä peli kyllä. Ainoa mikä mua hämäsi oli sellainen hienoinen tehottomuuden fiilis. Jollain ihan normikeikallakin piti aika usein kääntää masteri yli puolen välin että rupesi hönkä piisaamaan. Toisaalta: ei se hönkä myöskään koskaan kesken loppunut. Soundi on hyvä ja se tubegain vai mikä hitto se nyt olikaan on aika passeli nappi monenlaisiin säätöihin. Graafista EQ:a en käyttänyt kuin kerran.

joo olen huomannut saman homman, että masteria täytyy kääntää yli puolenvälin..
absqua
14.06.2005 20:27:55
Onko tämä tapahtuma joku insaidihomma, vai onko pallipääpallisteilla mahdollisuutta tulla kahtomaan?

Kyllä sä mun puolestani olet tervetullut vaikka en tuosta mitään yleisötapahtumaa lähtisikään kehittämään.
Pallisti
14.06.2005 20:29:12
Kyllä sä mun puolestani olet tervetullut vaikka en tuosta mitään yleisötapahtumaa lähtisikään kehittämään.

Seelvä.. Mulla saattais olla tsäkällä tilat käytössä, missä sais luukuttaa niin perskuleesti, jos ollaan syksyllä liikkeellä..
Keny
14.06.2005 20:30:07

Juu pidetään mein basistien kesken tää ja sovitaan lähemmin sitte elokuussa.
Pallisti
14.06.2005 20:30:42
Juu pidetään mein basistien kesken tää ja sovitaan lähemmin sitte elokuussa.

Roger!
absqua
14.06.2005 20:31:03
Seelvä.. Mulla saattais olla tsäkällä tilat käytössä, missä sais luukuttaa niin perskuleesti, jos ollaan syksyllä liikkeellä..

Olis eduksi jos se tila, mikä sitten onkaan, olisi suht tilava. Perus treenikämpässä hukkuu kaikki finessit siihen komotukseen.
Pallisti
14.06.2005 20:31:36
Olis eduksi jos se tila, mikä sitten onkaan, olisi suht tilava. Perus treenikämpässä hukkuu kaikki finessit siihen komotukseen.

Paljonko pitäisi about olla neliöitä?
absqua
14.06.2005 20:31:36
Mutta joo, palataan asiaan. Nyt mun feidattava!
absqua
14.06.2005 20:32:05
Paljonko pitäisi about olla neliöitä?

>30m2
Keny
14.06.2005 20:32:06
Nyy meen sivoo ja järkkä takku-jazzeja varten.
Pallisti
14.06.2005 20:32:32
>30m2

Huh.. ok :) noo katellaan sitten syssymällä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)