Kyllä tähän clubiin on liityttävä. Basistina olen pääasiassa ollut Presari miehiä, mitä nyt välillä hairahtunut Rickenbackereihin, mutta ei ole kyllä Roadstar II:n voittanutta (omakuvassa)... olen omistanut monia eri Fenderin Presareita, mutta tuo Iban mainio Presari-kopsu on ollut ykkös työjuhtana jo vuosia, ainoa basso joka ei ole mennyt kiertoon, eikä mene. Komppaan! On uskomaton vehje tuo. Ostin ensimmäiseksi bassoksi joskus 7 vuotta sitten ja sillä olen soitellut siitä lähtien. Ainoastaan virikoneistot eivät kestäneet pidemmän päälle kun käytän niin paksuja kieliä. Samalla meni vaihtoon talla ja suosittelen kyllä muillekin sen alkuperäisen peltiläpyskän vaihtamista. Itse laitoin kiinni jonkun Gotohin järeämmän mallin ja täytyy sanoa, että runko resonoi nyt ihan eri tavalla. HUOMATTAVA ero aikaisempaan. Niin ja Bartolinin mikit antoi soundiin lämpöä kun se alkuperäisten mikkien soundi oli muistaakseni vähän ohut yms. Niin no... Eipä tuossa paljoa alkuperäistä ole - runko ja kaula - mutta kai se Ibaksi vielä lasketaan. :) Loistopeli. Todella jämäkkä kaula verrattuna uudempiin kokeilemiini bassoihin. (ESP LTD, Warwick, Washburn) |