Aihe: Schecter Stiletto Studio 6
1 2 3 4 5 6
N_Bates
09.08.2004 12:44:28

hoho!

anteeksi...
Stein und Brötchen!
Karlsson
09.08.2004 12:46:59
Ei helvata! Aploodien paikka!

*tapu tapu tapu tapu*
chief
09.08.2004 12:48:05
Hehe... Tää on kyl parasta juttua pitkään aikaan.

Mikäs siinä sitten lopulta mätti?
Häh?
balzary
09.08.2004 12:50:09

arvan omakuvaa lainaten, HOHO!

kyllä niskis on tahattoman komiikan kuningas, ei pärjää edes Axeman - ei pääse lähellekkään.
Niskamies
09.08.2004 13:02:35
Hehe... Tää on kyl parasta juttua pitkään aikaan.

Mikäs siinä sitten lopulta mätti?

Ei se ollukkaan NIIN hyvä. Ei pärjänny G&L:lle. Olin liikaa hypettäny sitä, ja nyt oli hyvät korvat kuulemassa. Säästäämään pitää ruveta.
Sähköbassossa on kieliä.
balzary
09.08.2004 13:09:24

Ei se ollukkaan NIIN hyvä. Ei pärjänny G&L:lle. Olin liikaa hypettäny sitä, ja nyt oli hyvät korvat kuulemassa. Säästäämään pitää ruveta.

eli sä et niitä eroja huomaa? hyvä sitten että käy isukkikin mukana noilla reissuilla, ei itketä sitten viikon päästä. onko G&L:llä edes 6-kielisiä bassoja?
Incarnation
09.08.2004 13:10:42
Aika surkuhupaisaa touhua.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Snowblind
09.08.2004 13:18:03

No voi ristus.. Hoho!
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
M.Hanski
09.08.2004 13:20:32 (muokattu 09.08.2004 13:21:38)
Kävin testaamassa taas, tälläkertaa faijan kanssa. Ei ollukkaan niin hyvä. En osta. Ostan jonkun hyvän. G&L:n, Sadowskyn, Tobiaksen, jonkun kivan.

Mä oon edelleen sitä mieltä, että sä _tarvitset_ Ashdown Mark King -kombon.

Ootko muuten varma, että 6 kieltä riittää? Voisitte KMT:n kanssa perustaa Conklin Extended Range Bass Player Badasses -kerhon.

Edit: 6-kielistä Sadowskya saat kyllä hetken hakea.
Se pittee tietee!
balzary
09.08.2004 13:24:46

Mä oon edelleen sitä mieltä, että sä _tarvitset_ Ashdown Mark King -kombon.

Ootko muuten varma, että 6 kieltä riittää? Voisitte KMT:n kanssa perustaa Conklin Extended Range Bass Player Badasses -kerhon.

komppaan. mark king kompo ja conklin on kyllä aika über yhdistelmä! kitarapajallahan on muuten sopivan hintanen Tobias, alle 4000 eurolla lähtee.

ja jos päätät lopettaa pilittämisen niin kitarapajalla on hyvä 5-kielinen ken smith, hinta ei oo mikään ylipääsemätön.
Jalmus
09.08.2004 14:22:03
Ja sitten seuraavaksi kannattaa opetella soittamaan.
Snowblind
09.08.2004 14:24:09

Oisko tollanen mitään, se olisi vaan 7-kielinen mutta eikai se haittaa:
http://www.warriorartgallery.com/portfolios/vault7/davidandgoliath.htm

Ja siinä ois yksi viisikielinen jos ei se yhden kielen puuttuminen niin haittaa, vähän halvempikin:
http://www.warriorartgallery.com/portfolios/vault4/iam1.htm
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Karlsson
09.08.2004 14:24:24

Hei, kamarunkkaus on siitä hyvä laji, ettei tartte osata soittaa! Jonninmoinen hiplaustaito ja kyky innostuneesti mussuttaa mistätahansa ritsasta ylistävään sävyyn ovat ainoat vaatimukset
Snowblind
09.08.2004 14:25:41

Sanoisin notta turhaa hifistelyä..
balzary
09.08.2004 15:33:49

nytkun sä niskis päätät että nelikielinen on taas se juttu, niin multa saat corveten kilpailukykyiseen hintaan.
N_Bates
09.08.2004 16:12:26

Mun musari sterling lähtee 2000e:lla! Toi on aika harvinainen kun on noi string mutet tallassa. Ei kovin montaa sterlingiä ehditty tehdä ennen kun poistivat nuo.. Saa tumppusaundia ja kaikkee! osta osta!

=)
Stein und Brötchen!
sirdickyj
09.08.2004 16:17:37
Anteeksi vaan, mutta multa menee kyllä henkilökohtaisesti täysin tämän jutun hauskuus ohi.

Siis mitäs pilkkaamisen aihetta on siinä, että joku (käsittääkseni vielä aika nuori kaveri) haluaa ostaa jonkun basson ja kyselee siitä mielipidettä, ja sitten kun käy uudestaan testaamassa (faijan kanssa, ihan oikein, faijat on pop ja ulkopuolinen korva on aina tarpeen) niin huomaa, ettei tää nyt niiin hyvä ollutkaan.

Voin luvata, että omaan tuttavapiiriini kuuluvat pro-luokan soittajat (en siis todellakaan puhu itsestäni) ovat enemmän kuin kerran osatneet jopa monen testauskerran jälkeen soittimen, joka ei sitten ihan niin hyvä olekkaan kuin ensiksi vaikutti. Että sattuu sitä paremmissakin piireissä.

Keep on rocking, Niskamies, sulla on ainakin yritystä ja kiinnostusta tsekata hommia. Näiden poskensoittajien ikään päästessäs voit sitten pyyhkiä niillä lattiaa.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
sirdickyj
09.08.2004 16:22:37

Onko sitten niin, ettei tämä Niskamies osaa soittaa? En ole kuullut, en tiedä, mutta oikealla asialla tuntuu mies olevan ja intoa riittävän.

Meikä on päälle 30, ja täytyy sanoa, että kaikki tuntemani vanhan liiton soittajat ovat kyllä käyttäneet omaisuuden kamoihin ja ennenkaikkea hutiostoksiin, ennen kuin oikea ja itseä miellyttävä kombinaatio on löytynyt. Mutta hyvä että täällä on jengillä hallussa, ei tarvi opetella kantapään kautta kuin meidän tyhmien. Musakauppiaiden iloksi meitäkin on.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Teijo K.
09.08.2004 16:33:44

Onko sitten niin, ettei tämä Niskamies osaa soittaa? En ole kuullut, en tiedä, mutta oikealla asialla tuntuu mies olevan ja intoa riittävän.

Meikä on päälle 30, ja täytyy sanoa, että kaikki tuntemani vanhan liiton soittajat ovat kyllä käyttäneet omaisuuden kamoihin ja ennenkaikkea hutiostoksiin, ennen kuin oikea ja itseä miellyttävä kombinaatio on löytynyt. Mutta hyvä että täällä on jengillä hallussa, ei tarvi opetella kantapään kautta kuin meidän tyhmien. Musakauppiaiden iloksi meitäkin on.

Samaa ikäluokkaa ollaan. Tajusin vain itse tuossa, että mulle se täydellinen yhdistelmä on aina se mitä ei käsillä ole. :) Haussa vielä. Tai joku sellainen minkä on joskus mennyt myymään.

Niskis on vain saanut paljon niskakarvoja nousemaan pystyyn, ei sillä mitä on etsinyt, vaan sillä miten sen etsimisensä on tuonut julki. Kylä se siitä sitten. Joskus.
Lauletaan Kinksien Apeman nuotilla-

I'm a bass bassman I'm a bass bassman I'm a bassman.
I'm a monster man I'm self-made-man I'm a bassman.
chief
09.08.2004 16:39:31 (muokattu 09.08.2004 16:39:57)
Ehkä niskis vain sanoo (omaan tapaansa) ääneen sen mitä muut eivät kehtaa. Tosin välillä tulee kyllä aikamoisia ylilyöntejä.

Itselle on hyvä nauraa, vaikka välillisesti.
Häh?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)