Funkånaut 09.02.2014 13:02:32 | |
---|
J.Hollström: No eihän siitä pääse mihinkään. Uskottavan näköinen karpaasi isolla stagella hyvälaatuisessa kuvassa jossa bassokin on hyvin esillä. Jos toi sama basso ois jossain sutusessa kännykkäkuvassa petaamattomalla sängyllä kuvaajan varpaiden kera niin veikkaisin että voittoa ei olis irronnut. No niin no. Jos kuvasta saa selvän millainen soitin kuvassa on, niin se riittää mulle. Emmä äänestä näissä kisoissa kuvan laatua, vaan soittimen ulkonäköä. "Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti
Kuuntelen tämmöistä |
absqua 09.02.2014 13:06:12 | |
---|
Funkånaut: No niin no. Jos kuvasta saa selvän millainen soitin kuvassa on, niin se riittää mulle. Emmä äänestä näissä kisoissa kuvan laatua, vaan soittimen ulkonäköä. Niin sitä vois helposti luulla. Mä olen Jukin kanssa samoilla linjoilla siitä, että hyvä valokuva edistää huomattavasti pärjäämistä tällaisissa kisoissa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
T.Nick 09.02.2014 13:15:55 | |
---|
absqua: Niin sitä vois helposti luulla. Mä olen Jukin kanssa samoilla linjoilla siitä, että hyvä valokuva edistää huomattavasti pärjäämistä tällaisissa kisoissa. Niin mäkin ajattelin, kun otin siivoomattomassa kellarissa huonossa valossa ikivanhalla Lumialla tollasen pikaotoksen alunperin toria varten. Ei siinä paljoa aseteltu, kun hihna on sikin sokin ja tollane nolo lapaviritin näkyy myös. Mut sit män vinaaliin. Tietysti täs oli se etu että muut Riku-miehet oli karenssissa. Karlsson lupasi järjestää erektioviidakon. |
Seba 09.02.2014 13:53:03 | |
---|
T.Nick: Niin mäkin ajattelin, kun otin siivoomattomassa kellarissa huonossa valossa ikivanhalla Lumialla tollasen pikaotoksen alunperin toria varten. Ei siinä paljoa aseteltu, kun hihna on sikin sokin ja tollane nolo lapaviritin näkyy myös. Mut sit män vinaaliin. Tietysti täs oli se etu että muut Riku-miehet oli karenssissa. Niin ja sekin auttoi että lähetit kaikille vähän rahaa jotka äänesti sua. Pum di pum pu pum di pum |
jaakonam 09.02.2014 14:27:15 | |
---|
Ei sen kummemmin maakunta- kuin kansallisen tasonkaan missit vasta heränneenä ja ehostamatta siihen uimapukukierrokseen valmistaudu. Puunaus, esillepano, oikea poseeraus, hyvät kuvausolosuhteet ja kaunis kuvauskohde on se yhtälö, mistä missejä leivotaan. "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
Seba 09.02.2014 14:42:30 | |
---|
jaakonam: Ei sen kummemmin maakunta- kuin kansallisen tasonkaan missit vasta heränneenä ja ehostamatta siihen uimapukukierrokseen valmistaudu. Puunaus, esillepano, oikea poseeraus, hyvät kuvausolosuhteet ja kaunis kuvauskohde on se yhtälö, mistä missejä leivotaan. Seuraavalla kerralla palkkaan eukon pitämään bassoa, kaula tissien välissä ja lapa suussa. Alasti luonnollisesti. Pum di pum pu pum di pum |
eino mutku 09.02.2014 15:21:38 (muokattu 09.02.2014 15:24:11) | |
---|
Edit. Ei oltukaan dadassa, sori. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |