Zarmo 24.01.2007 14:03:16 | |
---|
Se, että bändin kuoppaamisen myötä näyttää pahasti siltä, että ruma kahden 15'' kaapin ja nupin kasa siirtynee kohta 20 neliön yksiööni. Tuossa ainoassa tämänhetkisessä bassobändissäni kun en kamoja tarvitse. |
KillingMachine 24.01.2007 15:51:37 | |
---|
Itse basistin hommassa ei mua mikään "kyrsi" , sillä sehän on minulle paras paikka bändissä. Ainut asia mikä ärsyttää on se, että kun kitaristit uskovat olevansa parempia. Basistia ja kitaristia on vähän hankala vertailla, vaikka itse olen sitä mieltä että basistit on cooleimpia. Basistit kunniaan. |
Juippi! 24.01.2007 16:16:01 | |
---|
Itse basistin hommassa ei mua mikään "kyrsi" , sillä sehän on minulle paras paikka bändissä. Ainut asia mikä ärsyttää on se, että kun kitaristit uskovat olevansa parempia. Basistia ja kitaristia on vähän hankala vertailla, vaikka itse olen sitä mieltä että basistit on cooleimpia. Sama juttu. |
saikkpe 24.01.2007 16:33:21 | |
---|
Mikään ei kyrsi. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Bassohan on lyömäsoitin. |
Wilkeson 24.01.2007 17:23:15 | |
---|
Tämä on sitä tunteiden purkamista perkele. Here we go! Eli itseä kyrsii niin maan keleen stanasti tuo yks vtn poljin että taidan nakata sen pirtin uuniin tuosta pyörimästä Niin mäki tekisin enkä ruikuttais. Kuka helevetin insinööri on suunnitellu tuommosen muovipurkin josta hyvänäkin päivänä lähtee vaan jotain säälittävää pöhinää ja johon patterien vaihto vaatii jo vähintään neljä basistia ja yhden rumpalin. Menit sitte kuitenki ostamaan kyseisen muovipurkin? Iha jees! Vähintään 5 tyyppiä tarvitaan vaihtamaan patteri = Ei hyvin mee!! Muutenkin vtuttaa jos ei vehkeet pelaa eikä tiedä syytä siihen miksei ne pelaa. Onko siis paskat vehkeet kun/jos ei pelaa ja miksi ihmeessä ostaa sitte paskoja vehkeitä?? Ja jos/kun ei pelaa niin mitäs sitä keuhkoamaan ku yrittää ottaa selvää mikä on vikana jne... Jos noin hankalasti on asiat ja kaikki v...ttaa ja on paskaa ym. ni mix et heivaa koko hommaa? V***U S****NA V****TAA !!! :) Mut ei mitää, Iha jees avautuminen! Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Jonte 24.01.2007 21:50:53 (muokattu 24.01.2007 21:51:05) | |
---|
Kun keksii jonkun kuvion tai muun jipon niin eikö vaan ole kohta kitaristi omimassa sitä itselleen. Vitu.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Teijo K. 24.01.2007 22:31:00 (muokattu 24.01.2007 22:31:24) | |
---|
Kontran talla alkoi tuossa joulun aikaan harmittamaan kun pääsin kokeilemaan helpposoittoista kontraa Kenyllä. No jotta ei harmittaisi liikaa tilasin eilen Lahtiselta täältä ajan tallan säätöön ja säätöruuvien asennukseen, parin viikon päästä olisi aika noin suurinpiirtein. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
ötzi 24.01.2007 22:40:15 | |
---|
Ärsyttää kun tuli ostettua basso joka ei ole mieleiseni, eikä kukaan edes osta sitä. ostakaa nyt joku. please make my day Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
PnukBassist 24.01.2007 22:45:29 | |
---|
Here we go! enkä ruikuttais. Tulipas sieltä nyt oikeen isän kädestä, heh. Ja niin siis tämähän on nimenomaan semmoinen ruikutustopikki, ja suurimmalle osalle näistä asioista mitä tässäkin viiden-kuuden sivun aikana on käsitelty on just semmoisia mille itse voisi varmasti tehdä vaikka mitä, mutta ei vaan jaksa ja sen takia pitää ruikuttaa niistä asioista täällä netissä eikä tehdä niille oikeasti mitään. Tämän topikin tarkoitus on siis vieroittaa ihmiset siitä mitä heidän pitäisi olla tekemässä ja näin saada heidät vittuuntumaan entistä enemmän niistä asioista, mille vain he itse voisivat tehdä jotain. Filosofi Wittgenstein sanoi, että "maailma on minun maailmani", ja vaikka tämän lausahduksen taakse piiloutuukin Wittgensteinin empiirisen filosofian muita, paljon syvempiä asioita, niin periaatteessa "maailma on minun maailmani" - lausahdushan tarkoittaa sitä, että maailma on sellainen minkälaiseksi me sen itse teemme. Jos nyt siis käsittelemme tätä topikkia ja tuota hienoa filosofista ajatusta, tulemme siihen johtopäätökseen, että tämän topikin aloittaja on joko laiska tai itsekeskeinen tai todennäköisesti molempia, ja haluaa teidät arvon basistikollegat keskittymään kyrsiintymiseen ja siitä valittamiseen eikä itse asioihin, jotka teitä kyrsivät. Ja tämä kaikki vain sen takia että hän saisi tuntea pienessä sielussaan ylpeyttä siitä tosiasiasta, että hän on aloittanut ketjun jota näinkin paljon suositaan. Tälläkin hetkellä hän myhäilee pienessä opiskelijayksiössään ja toivoo että jälleen joku siirtyisi hänen joukkoihinsa valittamalla jostain asiasta, minkä voisi ratkaista nousemasta tästä tietokoneen ääreltä ja tekemällä sille jotakin. Mutta valinta on teidän, veljet. Valittakaa tai toimikaa. Katsotaan miten käy. Muhahahahahahahaa. Tiedän, olen vähän laiska ja itsekeskeinen. Nyt lisää wiskiä. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Keny 25.01.2007 08:02:41 | |
---|
Kontran talla alkoi tuossa joulun aikaan harmittamaan kun pääsin kokeilemaan helpposoittoista kontraa Kenyllä. No jotta ei harmittaisi liikaa tilasin eilen Lahtiselta täältä ajan tallan säätöön ja säätöruuvien asennukseen, parin viikon päästä olisi aika noin suurinpiirtein. Kato sitten että tulee tarpeeksi säätövaraa siihen jotta saa ales jos ei jousella soittele.Ite jouduin Ahlgreenin tallaa viellä ite modaamaan alemmas eli porasin syvemmät reiät ja vilasin välistä tavaraa pois.Nyt on musta hyvä.Muutenkin se on aika helpposoittonen ja hyvä niin koska kädet on välillä aika kipeet. Meni vähän offariks mut ei kai häiritte muita. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Oan 25.01.2007 09:24:08 | |
---|
Tiedän, olen vähän laiska ja itsekeskeinen. Nyt lisää wiskiä. Jotakin nyppii nyt todella pahasti :) Laiskuuden myöntäminen on ensiaskel siitä paranemiseen - jos sitä nyt edes haluaa. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
PnukBassist 25.01.2007 10:17:45 | |
---|
Jotakin nyppii nyt todella pahasti :) Laiskuuden myöntäminen on ensiaskel siitä paranemiseen - jos sitä nyt edes haluaa. Miksi minä sitä haluaisin. Hahaa. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Wilkeson 25.01.2007 10:24:19 | |
---|
Tulipas sieltä nyt oikeen isän kädestä Niin tuli. Iha isän kädestä joo. Mut älä ny niin tosissas ota kuitenkaan. Aika boring luettevaa näin yleensäkki et mikä kyrsii..nyyh-nyyh! joo ja tiiän et ei oo pakko lukee mut minkäs teet ku ärsyttävän-boring-paska ketju tulee. Filosofi Wittgenstein sanoi, että "maailma on minun maailmani", ja vaikka tämän lausahduksen taakse piiloutuukin Wittgensteinin empiirisen filosofian muita, paljon syvempiä asioita, niin periaatteessa "maailma on minun maailmani" - lausahdushan tarkoittaa sitä, että maailma on sellainen minkälaiseksi me sen itse teemme. Noh..filosofointi My Ass. Noi onki hauskoja juttuja ja heppuja noi filosofit. Niitten jutut ku voi ja pitääki päätellä iha omassa päässä. Ei oo oikeeta eikä väärää väitettä välttämättä filosofiassa. Lähinnä mitä oma pää sanoo ni se on niin.Ei kukaa pysty väittämään et ei se noin oo.Mutta anyway...toi filosofi Wittgenstein nyt ei liity lainkaan bassoiluun ja tuskin oikeestaa ykskään sen filosofisista jutuistakaa ellei haluu niitä jotenki kääntää niin et liittyy bassoiluun tai jonku mutsin suonikohjuihin. Mutta valinta on teidän, veljet. Valittakaa tai toimikaa. Olix lainaus Teräsbetonilta? vois kuulostakki :) Muhahahahahahahaa. Frederik - Titanic Tiedän, olen vähän laiska ja itsekeskeinen. Nyt lisää wiskiä. Red Label on Poison Whiskeytä...Ethän juo sitä? Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Teijo K. 25.01.2007 10:27:19 | |
---|
Kato sitten että tulee tarpeeksi säätövaraa siihen jotta saa ales jos ei jousella soittele.Ite jouduin Ahlgreenin tallaa viellä ite modaamaan alemmas eli porasin syvemmät reiät ja vilasin välistä tavaraa pois.Nyt on musta hyvä.Muutenkin se on aika helpposoittonen ja hyvä niin koska kädet on välillä aika kipeet. Meni vähän offariks mut ei kai häiritte muita. Luotan kyllä Lahtisen taitoihin tässä asiassa, ja tämänhetkisestähän on vain yksi tie, ja se on helpompaan päin. Itsellä ei vielä ole ollut oireita käsissä, mutta jos olisi niin sehän kyrsisi paljon. Siispä hoidan tämän säätöasian jo ennen kuin alkaa kyrsimään. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Keny 25.01.2007 10:42:43 | |
---|
Luotan kyllä Lahtisen taitoihin tässä asiassa, ja tämänhetkisestähän on vain yksi tie, ja se on helpompaan päin. Itsellä ei vielä ole ollut oireita käsissä, mutta jos olisi niin sehän kyrsisi paljon. Siispä hoidan tämän säätöasian jo ennen kuin alkaa kyrsimään. Niimpä.Varmaan huomasitte mun valitukset kesän aikana kun kädet oli rikki.Eihän sitä valitusta kuuntele kukaan.Enää en valita vaan teen asiat siten miten pystyy ilman kipuja.Kyllä mä luotin kans Ahlgreeniin mutta silti tein loppusäädöt ittelle just hyväks. Vois avaa oman keskustelun kontrabassoista ja nimenomaan ei niinkään soittimista vaan niihin kuuluvista modaamistsa,jousita,tekniikoista ja muusta asiaan liityvästä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Zarmo 25.01.2007 19:22:56 | |
---|
Niimpä.Varmaan huomasitte mun valitukset kesän aikana kun kädet oli rikki.Eihän sitä valitusta kuuntele kukaan.Enää en valita vaan teen asiat siten miten pystyy ilman kipuja.Kyllä mä luotin kans Ahlgreeniin mutta silti tein loppusäädöt ittelle just hyväks. Vois avaa oman keskustelun kontrabassoista ja nimenomaan ei niinkään soittimista vaan niihin kuuluvista modaamistsa,jousita,tekniikoista ja muusta asiaan liityvästä. Miullakin oli kädet vähän kipiät tuossa loppuvuodesta ja sitten hankin tuollaisen powerball-pallon jota pyöritellään ja on kyllä auttanut kovasti. Ainakin minulla. |
Nieby 25.01.2007 20:53:59 | |
---|
situttaa just tuo että bassosooloja ei muka ole olemassa. mun mielestä on erittäin hienoa jos joku pikkasen sooloilee bassollakin. kaveri sanoo että ostapa Dunlopin bassowahi ja sitten naureskelee kun esitteessä lukee että sitä on hyvä käyttää soololickeissä ja sen semmoisissa. pitäskö sitäkin sitte johoki Paranoidin perusriffiin käyttää vai? ja sitten: jos Sheehanin Billy on joskus halunnut noin nopeaksi basistiksi, niin sitten se saa olla niin nopea ilman mitään kitaristivittuiluja. on niitä hullumpiakin taitoja ihmisillä olemassa.. huhhuh, tulipas luotua oikea kirjainhelvetti mutta ei tätä kannata muokata.. |
costanza 28.01.2007 12:36:54 | |
---|
Se kun vasen ranne huutaa leipää ihan sama miten päin bassoa pitää. Taidan alkaa kitaranvinguttajaksi. ... |
Midian89 29.01.2007 10:29:32 | |
---|
Oma panos treenaamiseen ( siis tämä yksin harjoittelu bändireenien jälkeen ja silloin kun ei ole reenejä)! Ei paskin mutta heikoimmasta päästä |
Kallekorvola 29.01.2007 17:08:24 | |
---|
kielten hinnat. nii ja oma saamattomuus. |