Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 5 6 796 97 98 99 100
2541
25.10.2006 21:32:21

Attana, onhan miullakin. B-100R kombo. Toimii kotona ja jossain pikkuhommissa, esim. teatterissa.
Wilkeson
25.10.2006 21:33:44
Mulla V-4BH nuppendaali ja kaverina 410 HLF kaappi. Kauhean mukavat laitteet mun mielestä.

Onkos HLF fudannu hyvin?

sundillisesti ja muuten vaan? Ja tuleeko muhjua kovilla volumeilla?
marlow
26.10.2006 00:24:39
Onkos HLF fudannu hyvin?

sundillisesti ja muuten vaan? Ja tuleeko muhjua kovilla volumeilla?

Kyllä se on hyvin pelannu..paremmin kuin 410HE, joka mulla oli ennen. Enkä oo huomannu, että menis muhjuiseksi kovemmalla volalla. Tosin harvemmin on pitäny vääntää masteria klo 12 kaakommas..
Ostas tuolta levy: www.scenerychannel.com
Wilkeson
26.10.2006 00:28:48
Kyllä se on hyvin pelannu..paremmin kuin 410HE, joka mulla oli ennen. Enkä oo huomannu, että menis muhjuiseksi kovemmalla volalla. Tosin harvemmin on pitäny vääntää masteria klo 12 kaakommas..

jep.

jonkun verran tääl on ollu juttuu et HLF: antaa muhjuu ulos vähä kovemmal volalla. aattelin vaa mites sun tapaus.

joo kyl se masteri kympis riittää!! :)
flowerpower
26.10.2006 03:53:11
SVT - 2PRO ja 810 - AV. 25 vuotta oon kokeillut kaikkea maan ja taivaan välillä ja tähän on päätynyt. Tästä jos joku pistää paremmaksi niin saa Nobelin palkinon.
stigcarpelan
26.10.2006 11:36:28
Perusläjä löytyy että voisin liittyä näillä:

SVT-350 nuppi ja kaappina SVT-410HLF
ja rokki soi.
THV-klubi#48
"Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio."
Sperde
27.10.2006 10:22:19
Liitytään mukaan, SVT-AV saunan kera.
Viikset
27.10.2006 15:03:50
Moro!

Multa löytyy Ampegin 410HLF -kaappi ja päällä Marsun JCM800 bass series nuppi ja perkele että toimii! Meinasin perseelleni lentää ku ekat reenit vejin Hartken jälkeen...
Mitenkähän toimis yhdistelmä 410HLF ja 410HE? Onko kellään kokemusta? Ainaki ne on eri ohmisia
N_Bates
27.10.2006 15:07:11

semmonen 15" kaappi löytyy. Kai se ihan ok on. Ainakin jotain ääntä tulee. Ostin ku halvalla sain.
Cornflake
27.10.2006 15:17:40
Liitytään klubiin: SVT2PRO + 410 HLF.

Muhjuista sun muista myöhemmin. Nyt on hätä ja kiire. Mutta liittyä kerkeää aina:-)
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Thain
27.10.2006 16:28:28
Liitytään klubiin: V4-BH ja 410HLF
Don't break the groove.
M.Hanski
27.10.2006 16:33:23 (muokattu 27.10.2006 16:33:35)
Liityn SVPCL-etusella.
Wilkeson
28.10.2006 00:10:13 (muokattu 28.10.2006 00:10:49)
noita HLF:ffiä alkaa olee jo paljon!

Saatteko sen saundin ulos ku haluutte?

jos ette ni mikä mättää?

mu on ainut paska et ku däätää pillien diskanttii kaapin takaa nisäröytyy heti? Whta the fuck?

tlai siis Napakan ja erottuvan saundin? Mikä murisee!!!

Must se on iha perushyvä loota mut ei kai mikää vedä vertoi legendaariselle 8x10:lle!? :)

mut mikä kaverix HLF:lle jos haluu??

SVT: ajamassa asiaa!!

Thanks!
sunder
28.10.2006 02:57:00
noita HLF:ffiä alkaa olee jo paljon!

Saatteko sen saundin ulos ku haluutte?

jos ette ni mikä mättää?

mu on ainut paska et ku däätää pillien diskanttii kaapin takaa nisäröytyy heti? Whta the fuck?

tlai siis Napakan ja erottuvan saundin? Mikä murisee!!!

Must se on iha perushyvä loota mut ei kai mikää vedä vertoi legendaariselle 8x10:lle!? :)

mut mikä kaverix HLF:lle jos haluu??

SVT: ajamassa asiaa!!

Thanks!

Jos sun mielestä joku kaappi on hyvä, niin mikä on ongelma? Pitääkö sen takia alkaa uutta kaappia hankkimaan kun joku toinen on toista mieltä, vai?
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
Wilkeson
28.10.2006 10:58:33
Jos sun mielestä joku kaappi on hyvä, niin mikä on ongelma? Pitääkö sen takia alkaa uutta kaappia hankkimaan kun joku toinen on toista mieltä, vai?

Ei oo ongelmaa.
En oo just toista kaappia alkamas hommaa. mähä vaa kysyin asiasta!

mikäs vittu sua kyrpii nyt noin paljon!? Ja kuuluu sulle iha helvetisti mitä oon tekemäs!!! Vai???

Ei kai kysymykset oo kiellettyjä tääl? Oisko 1 vaihtoehto mix tää palsta on olemas ni et voi kysyy ja vastailla ja antaa mielipiteitä.
Karlsson
28.10.2006 11:02:04
Asiahan on niin, että omat kamat on aina ne maailman parhaat. Jos jaksaa ja on kiinnostunut ottamaan selvää millaisia ne muiden mielestä ovat, on vain hyvä juttu. Saa vähän laajempaa käsitystä miten ne toimivat eri tilanteissa.

Kliseenä: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Johannes_t
28.10.2006 11:17:29

Pari kertaa oon HLFää testannut ja mun mielestä siinä on oikein mukavan pyöreä soundi. Siitä murinasta en sitten tiedä.
Wilkeson
28.10.2006 11:19:51
Asiahan on niin, että omat kamat on aina ne maailman parhaat. Jos jaksaa ja on kiinnostunut ottamaan selvää millaisia ne muiden mielestä ovat, on vain hyvä juttu. Saa vähän laajempaa käsitystä miten ne toimivat eri tilanteissa.

Kliseenä: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.

Juurikin näin olen myös asian ymmärtäny!

mä katson asian näin että totta ihmeessä jos mietityttää joku ni kandee kysyy juurikin sixi et miten nää tai tää potkii yms...ku joillain saattas olla iha kunnon faktaa ja kokemusta!

No just niinku sanoit! ei toho voi paaljo lisätä.

Toi mun kysymys oli SEKAVA johtuen jostain...muutamat kirjotusvirheet mut kaikki ymmärtää toivottavasti .Älkää välittäkö!

Meni kuitenki perille:)
Wilkeson
28.10.2006 11:40:29

jatkaakseni vielä!
Ku kävelet musakauppaan ineen ni siel ei välttämättä oo tarjolla just se nuppi ja just se kaappi mitä haluisit testaa(jos ees onnistuu testaaminen kunnolla) ja sitten vielä joku toinen kaappi ja siihen vaik lisäx joku toinen ni sais katottuu miten fudaa yhdes jne...

Yleensä kyl on just se kaappi ja nuppi mut noi kaappien mixaukset sattaa olla vähä eri juttu. aina ei oo mahdollisuuksia. just six kysyn et mikä frendix jos...Ja kato noit Ampegin erilaisia kaappeja ei kävele vastaan iha joka nurkan takaa ja aikas vaikee saada testiin keikalle tai treeneihin just se minkä haluisit.

Ja sielä ei myöskää luultavasti oo sun bändiä vetämäs muutamaa biisiä et voi kokeilla noita yhdistelmiä ja kuunnella ja verrata saundeja!

Siksi juuri on aika olennaista tiedustella asioita täältä! Ja kysellä mielipiteitä ja kokemuksia!

Mutta mites sun Ampeg??
slapvete
28.10.2006 12:57:24
Ampegeista suosittelisin nöyrästi hakemaan 8x10:n himaan. HLF kiertoon. Ei se huono ole, muttei paraskaan. Rantis määrää. Et kadu.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)