Teijo K. 06.05.2010 14:46:40 | |
---|
pahaeno: Eiköhän se nyt laiteta yhdessä illassa pakettiin. Joskos ehtis paikanpäälle itsekkin, mitä suuresti epäilen. Kyllähän siinä on tähän mennessä ollut alku- keski ja loppuhuipennus samana iltana. Eiku oli niillä joskus jotain karsintoja? Mutta keskiviikko kai siksi, että silloin pääsee Tavalle. Siellä kun on viikonloput täynnä bändejä. |
BassoSisko 06.05.2010 19:50:23 | |
---|
Teijo K.: Kyllähän siinä on tähän mennessä ollut alku- keski ja loppuhuipennus samana iltana. Eiku oli niillä joskus jotain karsintoja? Mutta keskiviikko kai siksi, että silloin pääsee Tavalle. Siellä kun on viikonloput täynnä bändejä. Oukkei, tuo taitaa olla sen verta opettavainen tilaisuus mulle että pitää yrittää vääntäytyä paikalle kuuntelemaan. Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
hemmo 06.05.2010 19:52:32 | |
---|
BassoSisko: Oukkei, tuo taitaa olla sen verta opettavainen tilaisuus mulle että pitää yrittää vääntäytyä paikalle kuuntelemaan. ej en et ettet, vaan lavalle kapuat, se jos mikä on opettavaista Huippulia! |
Thefish 06.05.2010 20:22:03 | |
---|
hemmo: ej en et ettet, vaan lavalle kapuat, se jos mikä on opettavaista Joojoo, lauteille vaan, ei siellä kukaan mitään fiksua oo koskaan soittanut. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
hemmo 06.05.2010 20:26:24 | |
---|
Thefish: Joojoo, lauteille vaan, ei siellä kukaan mitään fiksua oo koskaan soittanut. Fisukin on jo monta kertaa mättänyt eetteriin silkkaa dadaa. Huippulia! |
Thefish 06.05.2010 20:29:31 | |
---|
hemmo: Fisukin on jo monta kertaa mättänyt eetteriin silkkaa dadaa. Miten kipeän totta. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
JussiKoo 06.05.2010 21:33:50 | |
---|
Kaljaosastolla kannustamassa. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
pekezu 06.05.2010 22:50:55 | |
---|
Himputti, duunit vie, en pääse. Olisin voinut myrkyttää vaikka mukajatsia ja paskafunkkia. Toki olisin itse kavunnut lauteille ja soittanut jotain todella vääriä ääniä. "Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia. Ja paskaa housuun." |
BassoSisko 07.05.2010 07:03:37 | |
---|
hemmo: ej en et ettet, vaan lavalle kapuat, se jos mikä on opettavaista Mä voisin täl kertaa opiskella kuinka pidetään kurkku kosteana. =) Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
Commoni 07.05.2010 09:28:35 (muokattu 07.05.2010 09:28:58) | |
---|
Lux: Kas niin, kevät tuli ja täällä sitä ollaan taas... Onks tonne ikärajaa? Can't spell bass without ass. |
Johannes_t 07.05.2010 09:30:10 | |
---|
Commoni: Onks tonne ikärajaa? Tavastialle K-18. |
ChiliTikka 07.05.2010 20:36:43 | |
---|
Viikonn päähän jäi osallistuminen... noh ens vuonna sitten. Saa taas vuoden kerätä pokkaa tulla soittaa jotain randomii settii kaikkien kuuntelijoitten kauhuks. :D "Free your mind and your ass will follow" G.Clinton. |
Seba 08.05.2010 09:23:48 | |
---|
jos tulisi yleisöön soittamaan ilmabassoa. Ei tähän taida uskaltaa mitään kirjoittaa ettei kaikenmaailman feministit hurjistu. |
Thefish 08.05.2010 10:39:28 | |
---|
Seba: jos tulisi yleisöön soittamaan ilmabassoa. Eiku meet lauteille. "Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
Lux 08.05.2010 15:18:00 | |
---|
Löytyykö tälle kisalle nettisivuja? Väännän feisbuukkiin sivun, johon tulee koko bassosoolokisan historiikki ja tarvittavat säännöt ja ohjeet. Yksinkertaisimmillaan homma menee näin: kehitä bassollasi jotain solistista soitettavaa, tule Tavastialle kisapäivänä, ilmoittaudu ovella ja osallistu kisaan. Kisaaja ei maksa mitään, kannustamaan tulleilta kavereilta peritään sisäänpääsymaksu. Illan aikana on myös klinikka ja bassovetoinen keikka, joista vastaa tänä kesänä kunniavieraamme kaukomailta. Vaadittava huumorintaju on suurelle osalle basisteista itsestäänselvyys, tosikoille suositellaan enemmän alkoholia. K-18. Mitä enemmän porukkaa, sitä hauskempaa. Eikös siinä ollutkin oleelliset? :) Palkinnot, tarkat aikataulut, yms. kerrotaan pian. vapaus veljeys vandalismi |
Seba 09.05.2010 09:46:53 | |
---|
Thefish: Eiku meet lauteille. En mä kehtoo :) Mä mieluummin katson kun paremmat vetää. Ei tähän taida uskaltaa mitään kirjoittaa ettei kaikenmaailman feministit hurjistu. |
Lux 13.05.2010 21:50:58 | |
---|
vapaus veljeys vandalismi |
JussiKoo 13.05.2010 22:17:14 | |
---|
Liitytty. **************** "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Teijo K. 13.05.2010 22:19:01 | |
---|
Lux: No niin täällä on, liittykääpä kaikki! http://www.facebook.com/home.php?#! … ssosoolon-SM/120161621336496?v=info Ja laittakaa toki sinnekin kuvia tai muita muisteloita menneistä kisoista. Tää Facebook-sivu ei vaikuta asiaan: mä kyllä tiedotan kisasta täällä kuten aiemminkin. PS. Rantanplan, lainasin tuohon sulta yhtä valokuvaa... Onhan se ok? Merkitsithän kuvaajan nimen kuvan yhteyteen? Silleen se on kohteliasta ja varmaankin sitten ihan ok. |
Lux 15.05.2010 14:35:23 | |
---|
Teijo K.: Merkitsithän kuvaajan nimen kuvan yhteyteen? Silleen se on kohteliasta ja varmaankin sitten ihan ok. Merkitsisin toki, mutta niitä ei tuolla rantanplanin kuvasivulla lukenut. vapaus veljeys vandalismi |