Aihe: They are here! Behkun pedaalit!
1 2 3 4 5
SaBer
04.08.2005 16:05:55

Mulla on huonoja kokemuksia halvoista virittimistä. Ibanezin 20€ viritin toimi noin kolmen sekunnin viiveellä, joten tarkka virittäminen vie aika paljon aikaa. Kyllähän tuolla pärjää, mutta kärsivällisyyttä pitää löytyä...
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
Teijo K.
04.08.2005 16:11:58

Mulla on huonoja kokemuksia halvoista virittimistä. Ibanezin 20€ viritin toimi noin kolmen sekunnin viiveellä, joten tarkka virittäminen vie aika paljon aikaa. Kyllähän tuolla pärjää, mutta kärsivällisyyttä pitää löytyä...

Mulla on huonoja kokemuksia kalliista virittimestä.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
L.Ruoska
04.08.2005 22:14:25

Aamen, Bossin TU-2 pesee pöytää muilla. Hintaa onkin sitte neljän behringerin verran. En oo testannu behkua, toivottavasti siinä on päästy noista halpojen laitteiden viiveistä.
MegaMan Club #016 - Spank Man
pardy
04.08.2005 22:16:09

Aamen, Bossin TU-2 pesee pöytää muilla. Hintaa onkin sitte neljän behringerin verran. En oo testannu behkua, toivottavasti siinä on päästy noista halpojen laitteiden viiveistä.

Täältä löytyy samaa tasoa oleva Korgin DT-10, mutta silti aion ostaa varmaan kaikki noi behkut mitä löytyy. Noi on jo niin halpoja että ei maksa vaivaa mennä vartavasten mihinkään testaamaan.
Boxeri
13.08.2005 18:16:34

Muttaku tuo beerinkilä näyuttää ominaisuuksiltaan (näyttö, plugipaikat painikkeet) pitkälti samalta kuin Bossin kampe. Eli voiko olla niin että tekniikka onkin ostettu bossilta. Onhan näitä vastaavia "sama paska eri kuorissa" tapuksia ollut kautta aikojen..

Vertailun vuoksi:

http://www.thomann.de/thoiw3_boss_tu2_prodinfo.html

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184107.html
"Alkoholi maistuu ja asiat tuntuvat luistavan"
poppamies
13.08.2005 18:33:58

Mie tilaan virikoneita saman tien 3 kpl (päntin jätkille) sekä mummoille ja. Saahan kulut peittoon.

Tilaa yx mulle kanss litan rahat sun tilille vaikka nyt. Jooko? Riittääkö trettio eurå?
G strings are for strippers
L_Laiho
16.08.2005 18:27:11 (muokattu 16.08.2005 18:28:03)
:D Sällit tilailee spedukoita 100 kpl, ja niien toimitteleminen viel enemmän aikaa/rahaa kun se, että tilaa samalla sitte kaikkee muuta tarpeellista krääsää, mikä maksaa Suomessa enemmän.

Ottaa kyllä pannuu, et tuli tilattua toi v-amppi. Olisin selvinny tuneril ja säröllä yhtä hyvin :D
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
hemmo
17.08.2005 07:56:08

Tilaa yx mulle kanss litan rahat sun tilille vaikka nyt. Jooko? Riittääkö trettio eurå?

Ei niillä ole vielä niitä kuulemma. 8-(
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Teijo K.
17.08.2005 14:15:36

:D Sällit tilailee spedukoita 100 kpl, ja niien toimitteleminen viel enemmän aikaa/rahaa kun se, että tilaa samalla sitte kaikkee muuta tarpeellista krääsää, mikä maksaa Suomessa enemmän.

Ei näin. Tulee pahuksen kalliiksi kun tilailee kaikke krääsää että tulisi halvaksi se postikulu ja tulee tilanneeksi hirveäti kökköä millä ei tee mitään.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
projekti
27.08.2005 06:04:19
Onko kellekkään selvinny mistä noihin saa virtalähteen? Behkun sivuilla oli että niihin sopii malli PSU-SB-DC, Thomannilta en tuollaista löytäny...
Sixpack, ja loppurahalla kaljaa.
Teijo K.
27.08.2005 08:55:39

Onko kellekkään selvinny mistä noihin saa virtalähteen? Behkun sivuilla oli että niihin sopii malli PSU-SB-DC, Thomannilta en tuollaista löytäny...

Eiköhän niihin käy mikä tahansa 9v tasavirtaa antava muuntaja. Saapi vaikka Anttilasta tai muusta vastavasta supermarketista.
Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin.
projekti
27.08.2005 09:29:40
Eiköhän niihin käy mikä tahansa 9v tasavirtaa antava muuntaja. Saapi vaikka Anttilasta tai muusta vastavasta supermarketista.
Kiinnostaa lähinnä se liitin, minkä kokoinen se on, niitä kun on aika monen kokoisia. Sitten plus ja miinusnapa voipi olla joissakin liitännöissä toisin päin eikä kaikissa virtalähteissä voi kääntää sitä, mietin että tuleeko liittimen tai napaisuuden vaihto.
Teijo K.
27.08.2005 09:33:18

Kiinnostaa lähinnä se liitin, minkä kokoinen se on, niitä kun on aika monen kokoisia. Sitten plus ja miinusnapa voipi olla joissakin liitännöissä toisin päin eikä kaikissa virtalähteissä voi kääntää sitä, mietin että tuleeko liittimen tai napaisuuden vaihto.

No se liittimen napaisuushan näkyy sitten siitä pedaalista, ja senmukaan ostaa muuntajan. Samoin se liittimen pää. Jos omistaa kolvin, voi sopivan liittimen hakea vaikka lähimmästä elektroniikkaliikkeestä parin euron hintaan. Ensin ostetaan pedaali, ja sitten siihen pedaaliin muuntaja. Yksinkertaista? Kyllä.
Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin.
projekti
27.08.2005 09:55:53
Näinhän se pitää tehdä. Ajattelin että jos tilaan jonku tommosen polkusimen niin oisin samalla tilannu siihen virtalähteenkin.
Onhan noita virtalähteitä tuolla romulaatikossa, eiköhän niistä joku käy.
Hughes
28.08.2005 12:28:04
Ostan ehkä sittenkin tuon bossin version tu-2. Kestää ainakin sitten isältä pojalle ja on pirun hyvä ja tarkka ja nopea ym ym ym. Toi behringeri ei voi kestää kauaa ehjänä...
MoParit on ihana asia.
pasikaikkonen
28.08.2005 23:30:04

Tzäp !!!

niin olikos joku jo ostanut jo näitä ???
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
Diablero
29.08.2005 20:54:42
Tilailin EQ:n ihan laatutestimielessä. Ei oo kuulunu vielä, joskus kuukausi sitte laitoin tilaukseen
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
pasikaikkonen
13.09.2005 01:51:16

Tzäp !

nonnii ny ne o tullu...
kitaramiehet ehti ensin :)

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=102683&o=0&co=0
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
John Jason.
13.09.2005 11:10:13
Eli voiko olla niin että tekniikka onkin ostettu bossilta. Onhan näitä vastaavia "sama paska eri kuorissa" tapuksia ollut kautta aikojen..
Enemmänkin taitaa olla että behku varastaa Bossin ideat ja käyttää niitä törkeesti. Täst on mun mielestä ollu joskus jotain oikeus kärhämääki.
Tollasen behkun pedaalin voi ostaa jos sä sil vaik vähän koti käytös/reeniksellä halut kokeilla ja leikkiä. Kovaan keikka käyttöön kannattaa ostaa bossin pedaalit vaik ne maksaa paljon enemmän, koska ne tosiaan kestää isältä pojalle. Niis kuoret on kuitenkin metallia ja behkus muovia. Bossin pedaaleitten päällä voit vaik hyppiä ne kyllä kestää sen ja toimii.
Ite käytän ja luotan bossin peduihin.
\"I´m the LizardKing I can do anything\"
Zarmo
07.11.2005 19:35:01

Ostan ehkä sittenkin tuon bossin version tu-2. Kestää ainakin sitten isältä pojalle ja on pirun hyvä ja tarkka ja nopea ym ym ym. Toi behringeri ei voi kestää kauaa ehjänä...

Oonko tosiaan ainut, jolla on ollut ongelmia Bossin pedaalien kytkimien kanssa?

Behkun tube OD toimii ihan ok bassolla. Ei mitenkään erityinen, mutta ihan kohtuullista pikkupöristystä. Kotelo on kyllä tosiaan niin heppoinen, että pelottaa polkea.
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)