Wil-J 09.06.2005 19:42:36 | |
---|
No se tolppa-adapteri ja mielellään pilli vielä pois. Ok. Soita niille että tällasilla pikkumuutoksilla voit alkaa käyttää ko vehjettä niin eiköhän ne muuta vähän rakennetta! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 09.06.2005 19:45:29 | |
---|
Ok. Soita niille että tällasilla pikkumuutoksilla voit alkaa käyttää ko vehjettä niin eiköhän ne muuta vähän rakennetta! Tuotekehittelypalkkio tuosta pitäisi maksaa. Eiköhän ne tiedä jo... |
Wil-J 09.06.2005 19:48:34 (muokattu 09.06.2005 19:50:11) | |
---|
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hemmo 09.06.2005 19:52:26 | |
---|
No se tolppa-adapteri ja mielellään pilli vielä pois. Mie ehotin Buppelle noita. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Teijo K. 09.06.2005 19:57:06 | |
---|
Mie ehotin Buppelle noita. Jeh, täytyy ottaa porakone matkaan ja asentaa siihen 15" Carslporoon heti sellinen adapteri ennen Takkuilua niin näkevät oivan inno-vaation. Pittääkö ottaa oma kaijutinpiuha mitä luulet? |
hemmo 09.06.2005 19:59:11 | |
---|
Jeh, täytyy ottaa porakone matkaan ja asentaa siihen 15" Carslporoon heti sellinen adapteri ennen Takkuilua niin näkevät oivan inno-vaation. Pittääkö ottaa oma kaijutinpiuha mitä luulet? Hintaan kuuluu noin 1,2 m joho. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 09.06.2005 20:00:21 | |
---|
Hintaan kuuluu noin 1,2 m joho. Hmmm, otan oman vähän pitemmän varalle. |
hemmo 09.06.2005 20:01:36 | |
---|
Hintaan kuuluu noin 1,2 m joho. Ja mulla on 2 kpl pora koneja. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 09.06.2005 20:02:39 | |
---|
Ja mulla on 2 kpl pora koneja. Oho, samixii. |
hemmo 09.06.2005 20:06:41 | |
---|
Oho, samixii. Mistä sulle ylmääräne kaijutin stänbi? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 09.06.2005 20:08:14 | |
---|
Mistä sulle ylmääräne kaijutin stänbi? Miulla on yx, joka oli siinä SWR kera. Miehän en myynyt sitä silloin mukana. Otan sen meshiin. |
Pirkka 09.06.2005 20:10:49 (muokattu 09.06.2005 20:29:06) | |
---|
Mulla on ollut matkan varrella jos jonkinlaista läjää ja nuppi kaappi yhdistelmää. "Pahimmillaan" 4*10 ja 1*18 kaapit(ne oli aika isot, ei kiva roudata). Nämä + muuta kamaa vaihdoin Ampegin 1*15 ja 2*10- kaappeihin ja V-4BH nuppiin. Kaapit ovat classic sarjaa ja 2*10:ssä on pilli mukana. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Ne on helposti roudattavat ja niistä lähtee ääntä tarvittaessa lujaa. Mikä parasta niissä on oikeasti hyvä soundi jota on vaikea pilata. Mä oon saanu jopa Hartken 3500 nupista ihan uusia ulottuvuuksia niillä. Tokikin tämä on taas kerran vaan mielipide mutta suosittelen kokeilemaan. |
viletti 09.06.2005 20:21:23 | |
---|
Kattelin tässä... Tämmösen mä voisin ottaa: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-177955.html http://www.thomann.de/thoiw3_gallie … 0blx_backline_bassbox_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_gallie … ueger_115blx_bass_box_prodinfo.html Varsin edullinen ja luultavasti laadukas. Nämähän herätti heti mielenkiinnon. Onko jollain muutakin ku MUTU-tietoa vehkeistä? Näyttää alumiinisilta kartioilta vai mikä siellä kiiltelee? Ainut omistamani bassokovaääninen tällä hetkellä on hartken kb15 combo ja en ole mitenkään kauheasti fanittanut kartion (siis alumiininen) saundia missään vaiheessa. (vaikka toki minun sormilla saundin saa myös siitä :D) EBS kiinnostaa myös. Niitä olen itekkin kuolaillut. Ja tietenki Ampeg. Kämppää ja autoakin pitäis alkaa katteleen pikkuhiljaa niin se motivoi kuitenkin aina kattelemaan nuita edullisempia vaihtoehtoja. Mutta, kuten jo alotusviestissä tuli todettua niin saundin lisäksi kiehtoo jonnin verran myös vehkeen ulkonäkö. Merkillä ei niinkään ole kauhiaa merkitystä. Nuo GK:t näyttää ihan kivoilta, tosin tuo kauhea hevifontti verellä kirjotettuna jotenki lievästi etoo. (Huomautettakoon että ulkonäkö ei missään nimessä kuitenkaan ole mikään oikea kriteeri vehkeen hankintaan. Olen vain vähän kyllästynyt esim. tuohon Hartken "amis"lookkiin :P) |
Wil-J 09.06.2005 20:25:28 | |
---|
Nuo GK:t näyttää ihan kivoilta, tosin tuo kauhea hevifontti verellä kirjotettuna jotenki lievästi etoo. Kauheelta ne toki näyttää, mutta helposti noi ritilät vaikka maalaa. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
viletti 09.06.2005 20:32:21 | |
---|
Mulla on ollut matkan varrella jos jonkinlaista läjää ja nuppi kaappi yhdistelmää. Pahimmillaan 4*10 ja 1*18 kaapit. Nämä + muuta kamaa vaihdoin Ampegin 1*15 ja 2*10- kaappeihin ja V-4BH nuppiin. Kaapit ovat classic sarjaa ja 2*10:ssä on pilli mukana. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Ne on helposti roudattavat ja niistä lähtee ääntä tarvittaessa lujaa. Mikä parasta niissä on oikeasti hyvä soundi jota on vaikea pilata. Mä oon saanu jopa Hartken 3500 nupista ihan uusia ulottuvuuksia niillä. Tokikin tämä on taas kerran vaan mielipide mutta suosittelen kokeilemaan. Onko ne nämä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171439.htmlhttp://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176141.html? Tuossahan olisi varsin "kohtuu"hintainen kaappisetti. Mitä eroa käytännössä tuossa ois 1x15+4x10:n? Kaiutinpinta-alaa sen kahen kympin verran vähempi? Mitä se tekee saundille? Vähemmän desibeliä, entä muuta? Vahvistimeksi nuille kävis varmaan aluksi myös joku paska? Niinku nyt vaikka se Hartke? Vois sitte ostaa jonku paremman stygen siihen päälle, kun on talo ja auto ja vene ja 1,8 penikkaa vääntelemässä middlenuppia pienemmälleen "iti iti tattuu kolviin". |
hollstro 09.06.2005 20:46:40 | |
---|
Fendällä on ja tuo sama malli. Hintaa en tiedä. Mutta, oikeesti hei, noin iso kaappi on hiton raskas roudaa ja vaatinee pakun. En tykkä. Kyllä se farmarimallisella autolla kulkee. Onhan bändissä muutakin isoa roudattavaa, joten ihan pienellä autolla ei kamat kulje kuitenkaan. + 70 kg on kieltämättä rankka roudata mutta saundi korvaa vaivan. |
hollstro 09.06.2005 20:52:10 | |
---|
Onko ne nämä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171439.html http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176141.html ? Tuossahan olisi varsin "kohtuu"hintainen kaappisetti. Mitä eroa käytännössä tuossa ois 1x15+4x10:n? Kaiutinpinta-alaa sen kahen kympin verran vähempi? Mitä se tekee saundille? Vähemmän desibeliä, entä muuta? Vahvistimeksi nuille kävis varmaan aluksi myös joku paska? Niinku nyt vaikka se Hartke? Vois sitte ostaa jonku paremman stygen siihen päälle, kun on talo ja auto ja vene ja 1,8 penikkaa vääntelemässä middlenuppia pienemmälleen "iti iti tattuu kolviin". Härnään vähän: 8x10" verrattuna kaiutinpinta-alaa on jo sitten neljän kympin verran vähemmän. 2x10" on aika lähellä 1x15"-kaiutinta. Äänenpainetta tulee silloin käytännössä puolet samalla teholla. Jos ja kun pitä säästää niin älä säästä vahvistimessa. Osta mielummin ne Behkun kaapit ja kunnon nuppi kuin päinvastoin. Tai osta ensin vaan puolet läjästä. Kyttäile kohtuuhintasta kaappia. |
hemmo 09.06.2005 20:55:07 | |
---|
+ 70 kg on kieltämättä rankka roudata mutta saundi korvaa vaivan. Mulle yli 20 kg painavat on liikaa. Ei mummo jaxa. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Wil-J 09.06.2005 20:55:31 | |
---|
Mulle yli 20 kg painavat on liikaa. Ei mummo jaxa. Mitkä kamat sul sit on? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
viletti 09.06.2005 20:56:47 | |
---|
Jos ja kun pitä säästää niin älä säästä vahvistimessa. Osta mielummin ne Behkun kaapit ja kunnon nuppi kuin päinvastoin. Tai osta ensin vaan puolet läjästä. Kyttäile kohtuuhintasta kaappia. Sanokeepa miksi oon eri mieltä tästä asiasta? Mitä on yleinen mielipide? Mikä mulle kolkuttaa nyt takaraivossa että ostaa aluksi kunnon kaapin/kaapit ja säästää vahvistimessa, jonka päivittää myöhemmin hyväksi? |