Aihe: Ohjelmistoa basisteille
1 2 3 4
jopasoli
20.12.2010 22:21:46
badcompany: sori vaan mutta konsa/opistobasistit ovat parempia kuin itseräveltäjät.

No se pointti olikin, että mikä siinä on niin hienoa olla parempi ku itseräpeltäjä? No, tää nyt on puhtaasti arvokysymys, että sikäli turha alkaa vääntää.
Tämä ei ole provoa.
BassoSisko
20.12.2010 23:01:31 (muokattu 20.12.2010 23:02:55)
jopasoli: No se pointti olikin, että mikä siinä on niin hienoa olla parempi ku itseräpeltäjä?

Taito

Virhe! Itseräpeltäjät loukkaantuvat!

Edit: Se että on opiskellut jotain ei tee kenestäkään parempaa tai hienompaa kuin muut.
Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa.
Thefish
20.12.2010 23:07:49 (muokattu 20.12.2010 23:08:41)
badcompany: sori vaan mutta konsa/opistobasistit ovat parempia kuin itseräveltäjät.

Öh, paremmuuteen sinänsä puuttumatta, mä taidan kuulua tuohon "itseräveltäjät"- luokkaan, koskapa en ole konsaa/opistoa käynyt.

Jos oikein virkistän muistiani, olen sen sijaan tainnut opettaa kummassakin instituutiossa. "itseräveltäjälle" aika hyvin, eikö?
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
Epämuusikko
20.12.2010 23:20:17
jopasoli: Itteä kyllä vituttaa eniten tää osaamisen hehkutus. Sama se millä tavalla sen äänen kaivaa sieltä bassosta. No joo jos ei sitä ääntä saa ollenkaan ni sitte voi olla pikku reenin paikka mutta ei se kyllä mikään itseisarvo oo se taito meinaan. Ite oon pompotellu pari kolme vuotta itekseni ja välillä bändissä, kävin parilla bassotunnillaki kunnes tajusin että ne on paskaa, ja hyvin toimii vaikka oon kaukana kaikenlaisesta akateemisuudesta. Saatana kuhan jotain roiskii, ne on urheilijoille noi konsat ja sibelius-akatemiat sun muut.

Ei enää.
Ei enää.
Ei enää.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Thefish
20.12.2010 23:22:28
Epämuusikko: Ei enää.
Ei enää.
Ei enää.

Älä nyt oo noin negatiivinen... :D
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)