Aihe: Uusi basso hakusessa (tai käytetty)
1 2 3 4
Wil-J
16.05.2005 13:49:44
mulla on siis 0 euron basso. vois ostaa jotain lisää..

Mullon kaks tonnin sbassoa ja muut onkin maksanu 0€ :) Halvalla oon kamaa saanu!
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
absqua
16.05.2005 13:50:00
Mie olen kehittänyt tällaisen oman hinta / laatu mittarin jossa muutan sbasson hinnan tyytyväisiksi käyttövuosiksi. Jos sbasso tarjoaa aina käytettyä satasta kohden yhden tyytyväisen kyttövuoden niin hinta / laatusuhde on ollut kohdallaan. Eli jos 8 vuotta pumpsuttelet tyytyväisenä tuolla AV-lla niin se on ollut ns. hyvä ostot.

Voiko tuon tulkita siten että jos ostaa basson ja myy pian voitolla, niin syntyneillä satasilla voi ikäänkuin alentaa muiden kamojen hintaa ja samalla keinotekoisesti nostaa hinta/laatusuhdetta? ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Niskamies
16.05.2005 13:52:42
Mullon kaks tonnin sbassoa ja muut onkin maksanu 0€ :) Halvalla oon kamaa saanu!

Mulla on kaks kahen kiloeuron bassoa ja kaks ilmasta. Eli hintojen keskiarvo on yks kiloeuro:)
Meitsi on meshissä.
absqua
16.05.2005 13:54:22
Mulla on kaks kahen kiloeuron bassoa ja kaks ilmasta. Eli hintojen keskiarvo on yks kiloeuro:)

Jep.
Kaikki näyttää pieneltä kun tarpeeksi kaukaa katsoo.
Teijo K.
16.05.2005 13:55:34

Mitkä kaks? Sadowsky on ainakin vain 1.65ke!
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Karlsson
16.05.2005 13:55:35
Voiko tuon tulkita siten että jos ostaa basson ja myy pian voitolla, niin syntyneillä satasilla voi ikäänkuin alentaa muiden kamojen hintaa ja samalla keinotekoisesti nostaa hinta/laatusuhdetta? ;-)

Ai, kele. Nyt aletaan liikkua vaarallisilla vesillä...
"Rokkibändejä on liikaa" -Tellu
absqua
16.05.2005 13:58:28
Ai, kele. Nyt aletaan liikkua vaarallisilla vesillä...

Mutta eikös toi ole juurikin sitä GAS-nistien perusläppää?
Teijo K.
16.05.2005 14:15:39

No henk. koht. en laske jälleenmyyntiarvoa mukaan tuohon laskelmaan ollenkaan. Jos myyn "liian aikaisin" niin totean siinä, että tuo taisi olla vikainvestointi lopulta kuitenkin.

Sellaiset tekijät otan huomioon kuin velat ja syöminen. Että jos on pakko realisoida omaisuutta niin sitten on pakko.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Karlsson
16.05.2005 14:28:24
Mutta eikös toi ole juurikin sitä GAS-nistien perusläppää?

No sehän tässä kauhistuttaakin!

Yhtäkkiä tajuaa vajonneensa alas. Todella alas.
"Rokkibändejä on liikaa" -Tellu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)