Aihe: Soitin & tunneside.
1 2 3 4
M.Hanski
19.11.2004 10:33:35
Mistäs Unskelotti tuon Nordstrandin hommasit? Paljonko maksoi?

Suoraan Carey Nordstrandilta ja ihan kohtuuhintainen oli.
Se pittee tietee!
pardy
20.11.2004 15:58:03

Warwick ei ole keikoilla, ei poppi eikä metal, soinut sen jälkeen kun Pedulla tuli perheeseen. Mietin jo, kuinka saisin uskoteltua itselleni, että sen myyminen olisi järkevä juttu.

Myy se mulle, halavalla tietysti. :) Lällää, hemmo!
hemmo
20.11.2004 18:14:30

Pentujen silmille hyppiminenhän alkaa ryhtymään yleistyminen. Hmmm....kurinpalautus. 8-=
"Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT
Johannes_t
20.11.2004 18:46:10

En minä sitä myy, paitsi tietysti jos hinnasta sovitaan :D Pitää nyt katsoa, jos uudet mikit iskisi kiinni. Duncan himottaisi kovasti, ei kellään ois myydä?
Keny
21.11.2004 12:11:51

Ei ei....ku mulle.....ainii mut mul on gas loppu.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
juici
21.11.2004 18:07:21

Välillä tekee mieli vaihtaa nykyinen (eli eka oma) basso pois. Mutta sen mukana menisi myös paljon muistoja treeneistä ja kotona soittamisesta. Että pitänee vaan pitää se kunnossa ja säilyttää vaikka mikä tulisi. Ei kai tuosta haittaa ole jos ko. basso jäisi kotiharjoittelu-bassoksi ja ostaisin jonkun toisen treenis ja keikkabassoksi.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
pardy
22.11.2004 14:18:06

En minä sitä myy, paitsi tietysti jos hinnasta sovitaan :D Pitää nyt katsoa, jos uudet mikit iskisi kiinni. Duncan himottaisi kovasti, ei kellään ois myydä?

Tulpa kas tässä mileeni että Bartolinilla on kans noita musarimikkejä. Saattas olla kans jees vaihtoehto jos kaipaat vähemmän "läpitunkevaa" tai "nenäkästä" (tai muuta vastaavaa hankalasti kuvailtvaa) soundia. Ainaki sillä kokemuksella mikä mulla on noista Bartolineista yleensä, tuosta kyseisestä mikistä ei mitään hajua.
Johannes_t
22.11.2004 19:09:01 (muokattu 22.11.2004 19:09:14)

Tulpa kas tässä mileeni että Bartolinilla on kans noita musarimikkejä. Saattas olla kans jees vaihtoehto jos kaipaat vähemmän "läpitunkevaa" tai "nenäkästä" (tai muuta vastaavaa hankalasti kuvailtvaa) soundia.

Juuri näin. Sitten soundissa saisi olla myös rosoa ja olen antanut itseni ymmärtää, että Ducanista irtoaa juuri sitä.
pardy
23.11.2004 14:51:35 (muokattu 23.11.2004 14:52:03)

Juuri näin. Sitten soundissa saisi olla myös rosoa ja olen antanut itseni ymmärtää, että Ducanista irtoaa juuri sitä.

Omista Bartolineista kyllä irtoaa varsin mukava roso ja murina, mutta paha mennä sanomaan mitään... Epäilemättä Duncani on hyvä. Tuskin meet pahasti metsään jos ostat (jos joudut ostamaan, siis) sika säkissä-periaatteella sen. Ku ei noita Bartolineja ainakaan Suomessa pääse juuri testaamaan, varsinkaan tuota musarimallista mikkiä...
Teijo K.
23.11.2004 16:16:45

Omista Bartolineista kyllä irtoaa varsin mukava roso ja murina, mutta paha mennä sanomaan mitään... Epäilemättä Duncani on hyvä. Tuskin meet pahasti metsään jos ostat (jos joudut ostamaan, siis) sika säkissä-periaatteella sen. Ku ei noita Bartolineja ainakaan Suomessa pääse juuri testaamaan, varsinkaan tuota musarimallista mikkiä...

Kuin myös bartolinien murinaefektin vakuutettuna olen. Myös kerran(1) eräs studioäänittäjä oli tokaissut yhdessä sivulauseessa jotain tuohon suuntaan kun oli masteroinut meidän demoa.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
Johannes_t
25.11.2004 22:19:14

No niin. Nyt on Warwickissa Duncanin MM-mikki, kovasti tekisi mieli kehua, koskeeko se 3 kk:n sääntö mikkejä? :D
Keny
26.11.2004 08:52:30
No niin. Nyt on Warwickissa Duncanin MM-mikki, kovasti tekisi mieli kehua, koskeeko se 3 kk:n sääntö mikkejä? :D

Eiku kerro vaan.:)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
pardy
27.11.2004 13:18:38

Eiku kerro vaan.:)

Kerro kaikki! Alusta alkaenkaan ei sitä sovellettu mikkejä koskemaan, vaan vain "uusia leluja". Joten anna tulla!
Johannes_t
27.11.2004 18:46:56

Warwick FNA

Ongelma: kesikiäänet jotka puuroutuivat kitaroiden kanssa, ihmeellisen munattomat bassot. Plussat: soundi kerrassaan loistava "viihdemusiikkiin" ja siihen släpetisläpeti-touhuun.

Ratkaisu: Duncanin MM-mikki: alapää suorastaan lyö turpaan, potkii niin perkeleellisesti, pienimuotoinen alemmuuskompleksi 5150:n kitarasärösoundia kohtaan loppui nyt. I´m invincible!

Soundi on siis erittäin voimakas, kuitenkin erotteleva, selkeä ja dynaaminen. Diskanttien kanssa voi tulla vielä vähän tekemistä, EBS-läjä antoi ensimmäisellä keikalla liian kirkasta yläpäätä. Mutta pienellä ruuvailulla asia korjautunee. En siis kerennyt asioita paljoa katselemaan, suoraan duuniin vaan.

Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen, samoin kuin äänimiehemme, joka kehui bassosoundia aika vuolaasti. Suosittelen.
M.Hanski
28.11.2004 10:22:26
Selvennettäköön siis vielä, että kyseessä on Duncanin SMB-4D eli se keraamisilla magneeteilla varustettu versio. :)

On siis olemassa myös AlNiCo-magneettinen SMB-4A, jonka soundista en tiedä tuon taivaallista valmistajan puheita lukuunottamatta. Perinteisempää meininkiä ilmeisesti 4D:hen verrattuna.
Se pittee tietee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)