pardy 10.12.2004 11:19:17 | |
---|
T-kaupassa on näemmä perusmalli 325 e ja deluxe-versio 444 e, mutta sieltähän ei osteta. No tuo deluxe-malli maksaa ainakin Luthmannilla muistaakseni 660e, eli miten vaan... Toisaalta, sielä nyt on muutenkin sikahinnat. Jostain muualta Suomesta voi saada reilustikin halvemmalla jos vaan löytää jonku puljun joka näitä myy. |
Keny 10.12.2004 11:54:49 | |
---|
No tuo deluxe-malli maksaa ainakin Luthmannilla muistaakseni 660e, eli miten vaan... Toisaalta, sielä nyt on muutenkin sikahinnat. Jostain muualta Suomesta voi saada reilustikin halvemmalla jos vaan löytää jonku puljun joka näitä myy. Täytyykin vähän tiedustella tota hommaa. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karhupoika 10.12.2004 14:56:16 | |
---|
Kiitti vastauksista! Hienoo.. Mulla on Fishmanin perussetti laitettuna piezo-tyyliin tallan alle ja se toimii ainaki paremmin kuin että sen laittais siihen tallan päälle, niinkuin tehtaan ohjeissa kehotettiin.. Pitäs varmaan joku etunen ostaa kun keski alue tuppaa vinkumaan melkein vahvistimella kuin vahvistimella. B-Band systeemi vaikuttais aika mahtavalta, mutta ei taida varat riittää sellaseen luksukseen. Mikähän etunen kannattais ostaa ? Yes I would if I could... |
johne 12.12.2004 17:36:02 | |
---|
Mulla on puinen 4/4 kontra, tehty tsekkoslovakiassa joskus 70-luvulla. Hyvä peli mut tosi iso mensuuri. Mulla on jotkut "ihmemikit" jotka sijoitetaan tallassa oleviin aukkoihin. Ottavat kait signaalin siitä värinästä. Ikinä en oo niitä oikein kokeillut kun ei oo esiastetta ja lähinnä tuota klassista on tullut jousella soiteltua... Studiossa levyä tehtäessä käytettiin Röden laulumikkiä äänittämiseen ja hyvältä kuulosti, tuli samaan hintaan soittajan tuhinat ikuistettua:) |
chief 13.12.2004 14:28:41 | |
---|
Tietääkö joku hyvän kontrabasson soitonopettajan Helsingin alueella? Tai haluaako joku opettaa mua? Pikaviesti toimii. Häh? |