Aihe: Jaco
1 2 3 4
ozmo
06.10.2004 12:34:36
Hmm... Sori ku oon tietämätön, mut mielenkiinnostaa vaan, et mitenkäs mr.Pastorius sit kuolikaan? Käsittääkseni ei ollu ollenkaan mikään ns. "luonnollinen kuolema"...
Karlsson
06.10.2004 12:38:23
Hmm... Sori ku oon tietämätön, mut mielenkiinnostaa vaan, et mitenkäs mr.Pastorius sit kuolikaan? Käsittääkseni ei ollu ollenkaan mikään ns. "luonnollinen kuolema"...

Pahoinpideltiin ku ei naama miellyttäny. Tai käytös. Aivot katuun, sano.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
sirdickyj
06.10.2004 14:03:54
Pahoinpideltiin ku ei naama miellyttäny. Tai käytös. Aivot katuun, sano.

Pahoinpitelijänä jonkun yökerhon portsari, eikös?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Karlsson
07.10.2004 08:31:59

Juu, näin tais olla. Olikohan se niin että tän portsarin todettiin käyttäneen kohtuutonta voimaa poisteassaan puliukko-tasolla olleen Jacon, mutta en tiedä tuliko siitä mitään oikeudellista seurausta.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Keny
07.10.2004 09:54:41

Joo joku budolajien harrastaja kuulemma ja oli jaco sen kanssa haastanu riitaa.Itseasiassa haasto kuulemma kaikkien kanssa ritaa kun oli kännissä ja kamoissa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
sirdickyj
07.10.2004 11:22:05
Joo joku budolajien harrastaja kuulemma ja oli jaco sen kanssa haastanu riitaa.Itseasiassa haasto kuulemma kaikkien kanssa ritaa kun oli kännissä ja kamoissa.

Jep, oli kuulemma ihan persereikä ja pihalla suurimman osan aikaa. Sitä "taiteellisesti korkeatasoista" aikaa Jacon elämässä ei tainnut olla kovinkaan montaa vuotta? Eikös sillä ollu ns. "dark years" aika kauan?

Ja muuten; on hassua, kuinka Sheehanit, Wootenit jne. niputetaan aian "tilubasisteiks", vaikka ovat oikeasti ihan perusjätkiä, mutta Jaco sen sijaan selviää puhtain paperein moisista syytöksistä, vaikaa esim. heti ekan levyn avausbiisi "Come on, come over" on sellaista tilua, että alta pois.

Niin, mainittakoon vielä että siis kyllä diggailen noita kaikkia soittajia, en halua Jacoa mollata missään tapauksessa.
Basismi
07.10.2004 16:14:40
Jaco sen sijaan selviää puhtain paperein moisista syytöksistä, vaikaa esim. heti ekan levyn avausbiisi "Come on, come over" on sellaista tilua, että alta pois.

Aloituspätkä on Donna Lee, jota nyt kai sitten voi tilutukseksikin sanoa. Tuo mainitsemasi on pelkää tiukkaa groovea.

t.
pilkunnus
It's hard to be humble when you're so fucking big!
Basismi
07.10.2004 16:16:00
Juu, näin tais olla. Olikohan se niin että tän portsarin todettiin käyttäneen kohtuutonta voimaa poisteassaan puliukko-tasolla olleen Jacon, mutta en tiedä tuliko siitä mitään oikeudellista seurausta.

Hakkasi kasvot murskaksi ja istui siitä parin vuoden linnatuomion. Ja äijän nimi oli Luc Havan jos jotakuta kiinnostaa.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
sirdickyj
07.10.2004 20:09:14
Aloituspätkä on Donna Lee,

Niinpä onkin, tarkoitin kuitenkin sitä Come on, come ovar.

Tuo mainitsemasi on pelkää tiukkaa groovea.

Tiukkaa groovea JA tilutusta, ne kun voivat olla sama asiakin. Kyllähän siellä nyt vaan on nuotit rivissä aika tiuhaan.
Jalmus
07.10.2004 20:27:41
Tiukkaa groovea JA tilutusta, ne kun voivat olla sama asiakin. Kyllähän siellä nyt vaan on nuotit rivissä aika tiuhaan.

Kyllähän sitä voi tilutukseksikin kutsua, jos sitä ei itse pysty soittamaan...
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
käki
07.10.2004 20:35:45

Näinhän siinä tapauksessa aika usein tehdään... olisko se sitä ammatti/amatöörikateutta ?
Viina, huumeet, tupakka, kahvi ja Manowar tappavat.
sirdickyj
07.10.2004 22:26:14

PERKELE, LUKEKAA NÄITÄ KIRJOITUKSIA VÄHÄN TAAKSEPÄINKIN! Yritin tuossa vain sanoa, että sama asia on Sheehanin soittamana tilua (josta syystä häntä usein tälläkin palstalla väheksytään) kuin Jacon soittamana "perusjuttua". Ja ei, en osaa soittaa kumpaakaan, olen kateellinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)